XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

Klein en buff is lelijk.

Ben niet aan het haten, is gewoon realiteit.

zijn het nou gespierde spijkers ok maar ze zijn allemaal best goed getraind en buff dus ik snap dat gehaat niet zo...

zijn weinig mensen die er perfect uitzien

Als je me gaat zeggen dat die gast niet buff is moet je zelf ronny coleman zijn ofzo. Hij is klein maar gespierder dan 75% van dbb (inc mezelf)
Die kerel heeft een kleine frame en is kort, en dat vult die dan ook redelijk goed op...maar buffel?
Lee Priest is een buffel.
(ik deel het woord buffel niet zo snel uit en ik denk dat daar het verschil in zit):)

Die kerel heeft een kleine frame en is kort, en dat vult die dan ook redelijk goed op...maar buffel?
Lee Priest is een buffel.
(ik deel het woord buffel niet zo snel uit en ik denk dat daar het verschil in zit):)

Ok, persoonlijke kijk op het woord buffel dan:D priest noem ik een monster haha.

Moet zeggen, hij valt tegen nu ik zijn filmpje zie.. had hem op die foto groter geschat.

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Ok, persoonlijke kijk op het woord buffel dan:D priest noem ik een monster haha.

Moet zeggen, hij valt tegen nu ik zijn filmpje zie.. had hem op die foto groter geschat.

Ik denk dat het daar in zit ja.:D
Lee is ook een monster.
Eigenlijk kan je alleen een oordeel vellen als je hem in het echt ziet, of zijn stats hebt.
Iedereen mag hem vanuit eigen perspectief buffel of spijkertje noemen.:)

ik denk dat hij doelt op het feit dat mensen jalours zijn:)

Alles draait niet om fysiek hoor. Dat ze buff zijn wil niet zeggen dat het ook coole gasten zijn.

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

Maar het zijn en blijven jeannetten :rolleyes:
..

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Om nou normale mensen met pro-bodybuilders te gaan vergelijken... Als iemand niet op hetzelfde niveau zit als iemand die elke dag, de hele dag heeft om te trainen en weet ik hoeveel anabolen neemt, betekent dat nog niet dat diegene niet gespierd kan zijn. Jullie doen hier alsof al die jersey shores dudes focking klein zijn (inc ronnie) en anders wordt er wel gebitched over de lengte, verhoudingen of benen.

Sarcastisch toch? :P

helemaal mee eens, alleen vind ik verhouding van mike wel ****ed up en dat is echt niet haten.

1 van die wijven zeiden dat ook op jersey, big arms with a small frame zoiets was het, ze heeft wel gelijk maar ja chicks dig it

Alles draait niet om fysiek hoor. Dat ze buff zijn wil niet zeggen dat het ook coole gasten zijn.

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

..
ik doelde meer op het gehaat op hun body's aangezien de helft hier zeker minder buff is

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Hebben jullie em al?

Terug
Naar boven