Fitness Seller

Jersey Shore (anabolen?)

Heb ook het hele seizoen gekeken. Was best vermakelijk.

Is toch gewoon een vermakelijk programma. Elke episode een nieuwe streetfight of een ruzie binnen de groep en verder bestaat het uit trainen en vrouwen hosselen. Vrees wel dat het zonder The Situation en Pauly D een stuk minder leuk was geweest.

Ik heb ze ook allemaal gezien, ****ing episch! :roflol:

The Situation = eindbaas!!!

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Vandaag alle afleveringen gekeken, wtf die gasten :roflol:

...

Laatst bewerkt:
snooki : can i have some rolls ?
mike : dont worry, you got a few.

Hebben jullie nou al de extras van seizoen 1 gezien, en deleted scenes etc?

Je mag er vanuit gaan dat dat soort figuren tenminste één keer wel eens gejuiced hebben ja.

Je mag er vanuit gaan dat dat soort figuren tenminste één keer wel eens gejuiced hebben ja.

idd dat hier nog aan getwijfeld wordt :roflol: deze kerels kennen zero dedication en er wordt non stop gepraat over juice heads. Dat zo'n fysieken natuurlijk kunnen behaald worden doet daar niets aan af.

...

Laatst bewerkt:
Ik heb ze zojuist ook allemaal bekeken, echt geweldig! Ik kan niet wachten op seizoen 2.

Gejuiced hebben ze sowieso, maar als je mike zijn armen kijkt dan zou het me niets verbazen als hij ook aan de synthol heeft gezeten.

Ik heb ze zojuist ook allemaal bekeken, echt geweldig! Ik kan niet wachten op seizoen 2.

Gejuiced hebben ze sowieso, maar als je mike zijn armen kijkt dan zou het me niets verbazen als hij ook aan de synthol heeft gezeten.

Z'n armen lijken inderdaad uit verhouding omdat hij een kippenek heeft :D

Ik heb ze ook allemaal gezien, ****ing episch! :roflol:

The Situation = eindbaas!!!

nee niet echt, word eerst helemaal aan de kant gezet door ronnie en sammie, word eerst goed gedissed door sammy die dan verder gaat met ronnie en zonder een woord te zeggen vanuit ronny word mike gewoon afgezeikt :D

en dan nog is door vinny die ff verder hokt met zijn zussie en dan nog afgezeikt word toen mike zat te wippen in die hot tub en vinny maakt em ff belachelijk en dan die epic fails met die wijven nken in het huis, zoveel wijven versiert en maar 1x gewipt terwijl die elke weekend/dag uit is op k*tje :D

vond pauly en vinny altijd eindbaas gewoon lekker chill en zit niet zo achter de bitches aan zoals mike en doet gewoon zijn ding, neemt niet weg dat mike zorgt voor wat amusante situations :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven