AndroidHealthClinic

Jersey Shore (anabolen?)

That ass doesnt look like 12 to me Hahaha Situation.

nee niet echt, word eerst helemaal aan de kant gezet door ronnie en sammie, word eerst goed gedissed door sammy die dan verder gaat met ronnie en zonder een woord te zeggen vanuit ronny word mike gewoon afgezeikt

Ronnie is een chode , z'n enige regel direct verbreken omdat een "10" (yeah right) hem wil om the situation terug te pakken. Zoals je op het laatst ziet er was nog altijd iets tussen the situation en Sammy.

Sammy is zeer onzeker , merk je genoeg als je de serie bekijkt. Net zoals ze Ronnie wou 'terug nemen' met the cop.

Enige probleem dat the situation heeft is dat hij soms teveel reageert op hun gezeik , hij geeft ze teveel credit door zo te reageren terwijl hun mening waardeloos zou moeten zijn voor hem.

haha, tis maar een reality show mensen. Niet te veel laten meeslepen...

Ronnie is een chode , z'n enige regel direct verbreken omdat een "10" (yeah right) hem wil om the situation terug te pakken. Zoals je op het laatst ziet er was nog altijd iets tussen the situation en Sammy.

Sammy is zeer onzeker , merk je genoeg als je de serie bekijkt. Net zoals ze Ronnie wou 'terug nemen' met the cop.

Enige probleem dat the situation heeft is dat hij soms teveel reageert op hun gezeik , hij geeft ze teveel credit door zo te reageren terwijl hun mening waardeloos zou moeten zijn voor hem.

Inderdaad, Ronnie is het grootste schoothondje ever. Het deed gewoon pijn aan me ogen wetend dat zo iemand als Ronnie met een alpha fysiek in werkelijkheid een f**got is. Sammy is onzeker en een borderline sl*t.

mike : it's kind off hard being the situation, but hey somebody's gotta do it....

Mike: It's almost a crime to look this good! :roflol:

Hahah, heb er wel van genoten. vanavond kijk ik het nog een keer, herhaling.

Ben benieud wat seizoen 2 gaat bieden - als ie er uberhaubt komt -

lol gisteren met die jersey shore spoofd was echt grappig, dat intake gesprek van the situation dan, die manier van praten is echt grappig, en die ene wannabe die in season 2 wou komen met al die filmpjes van hem. met dat vasalina op die lippen lol en die tekenfilm was ook grappig, hoe heette die wannabe ook met die gebruinde kop en die bierbuik en die vaseline lippen.

Als je hier als kerel na kijkt ben je zeker weten ****ing gay! hahahaha.

Jersey Shore is gewoon vet om te kijken, ok?

ik ga hem ff opnieuw downloaden en kijke gewoon om mijn boy mike in actie te zien

and holy traps op die foto hierboven

Terug
Naar boven