Fitness Seller

Jersey Shore (anabolen?)

Dit soort series waaronder ook OhOh Cherso valt geeft een beetje de intelligentie van de kijker aan.
Echt triest.
Er is zoveel op tv nep,dit kan er nog bij,toch? Liever dit dan naar die stomme kookprogrammas of tamme series te kijken op tv over liefde en romantiek!;)

Dit soort series waaronder ook OhOh Cherso valt geeft een beetje de intelligentie van de kijker aan.
Echt triest.

Dus als je deze series gewoon volgt voor het vermaak ben je automatisch van hetzelfde niveau? In dat geval kan ik niet zeggen dat zo'n generaliserende post van meer intelligentie getuigt..

Ik heb tasoula al een tijdje geleden geblokkeerd.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 11:59 ----------

Komt er nog een nieuw seizoen van jersey shore?

Ik heb precies de juiste mensen bereikt zie ik.

wanneer komt nieuwe EP van jersey?

7 juli is de laatste film dag van seizoen 6 volgens mij. dus denk dit najaar

Ik heb precies de juiste mensen bereikt zie ik.

Ik denk dat mensen van "hetzelfde niveau" juist veel minder hebben aan zo'n serie. Ik geniet juist van die serie omdat die mensen zo anders/belachelijk/abnormaal zijn. Moest ik van hetzelfde type zijn, dan denk ik dat ik niet veel aan die serie zou vinden.

Uitlachtelevisie werkt enkel maar wanneer je je in de positie bevindt om iemand uit te kunnen lachen ;).

Uitlachtelevisie werkt enkel maar wanneer je je in de positie bevindt om iemand uit te kunnen lachen ;).[/QUOTE]

DAT is nou net wat ik wil aangeven.
Als je dan naar de KIJKERS kijkt zie je dat dit eveneens lieden zijn met plakplaatjes, piercings en worstelend met ABN.
Hetzelfde soort zeg maar.

Uitlachtelevisie werkt enkel maar wanneer je je in de positie bevindt om iemand uit te kunnen lachen ;)

DAT is nou net wat ik wil aangeven.
Als je dan naar de KIJKERS kijkt zie je dat dit eveneens lieden zijn met plakplaatjes, piercings en worstelend met ABN.
Hetzelfde soort zeg maar.

Heb jij niet iets beters te doen... Ga liever je frustraties in de gym eruit trainen dan hier een beetje loze nergens op gebaseerde kritiek te uitten. Als wij als kijker dan toch zulk dom volk zijn, why even bother...

Heb jij niet iets beters te doen... Ga liever je frustraties in de gym eruit trainen dan hier een beetje loze nergens op gebaseerde kritiek te uitten. Als wij als kijker dan toch zulk dom volk zijn, why even bother...

Omdat Nederland afglijdt, Jaap 19 jaar.
Iemand moet de vinger een keer op de zere plek leggen.

Ja tasoula, jij komt nogal vaak over al een krengetje en je denkt ook dat mensen onder de 20 baby's zijn maargoed ik ken je verder niet, misschien heb je een k*tweek. ;)

Ontopic, maatje van mij zij opeens dat je nu ook Pauly D project hebt dat Pauly D met wat vrienden voor 50cent en Britney gaat draaien. Ga dat binnekort maar ff kijken en hij zij ook dat er een nieuw seizoen komt van Jersey Shore alleen dat weet niet zeker want ik kan er niets over vinden.

Cab's r hereee!!

Omdat Nederland afglijdt, Jaap 19 jaar.
Iemand moet de vinger een keer op de zere plek leggen.

Gelukkig ben jij ondanks dat Nederland afglijdt heel normaal gebleven.

Die ecto muggen zijn er 's middags, dat is op zich al erg genoeg.
Maar probeer eens fatsoenlijk alles van borst te doen op maandag tussen
19.00 en 20.30.
De werkende massa is dan binnen.
Van die krijtstreeppaknichten met cognacbruine veternichtschoenen.
Soms nog hebben ze die nette sokken nog aan.
Je kent het vast wel.
En standaard een handdoekje om hun nek hangen.
Wat aarzelend in de rondte kijkend "waarom het in vredesnaam zo druk is...":headbang:

Jongens,dont feed the troll...geregistreerd in mei en hier meteen even alles komen vergallen,laat et gewoon....;)

eensch.

Had dit bijna 300 pagina tellende topic nog niet eens ontdekt.

Weet iemand of er een nieuw deel komt, ik kan er niks over vinden maar het lijkt mij niet echt dat dat gaat werken.

Pauly D heeft zijn carriere
Snookie is zwanger
Mike is buitenbeentje van de groep

Het werkt denk ik ook niet echt dat je nu allemaal van die multimilionairs in een huis gaat zetten.

http://www.youtube.com/watch?v=5xGCWKklHRg

http://www.youtube.com/watch?v=Mn02GJ17m6I&feature=fvwrel

Was trouwens ook wel grappig om te zien, in het begin kwamen ze naar het huis toe en de een werd nog door moeders gebracht, de andere kwam met een taxi en een enkele had een eigen auto. En na 2 seizoenen kwam ze al met de dikste auto's aanrijden.

Echt triest.

Je enorm beperkte inlevingsvermogen amuseert me. Mijn opleidingsniveau zal zonder twijfel hoger liggen dan het jouwe, wat op zich geen prestatie is gezien je vermoedelijke IQ.
Wij slimme mensen kijken graag naar dit soort programma's. Even het verstand op nul, even lekker nergens aan denken. Zie het als de GTST voor mannen. Als je dat overigens wel kijkt snij je je hier enorm in de vingers. Je voldoet in ieder geval wel aan de doelgroep. Een lelijke, gefrustreerde vrouw met een pottenkapsel.

Reageer vooral op me. Verbaas me met je ongekende intellect en visie op de samenleving :o

Terug
Naar boven