MuscleMeat

Jeugd grijpt sneller naar doping

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

wat een craptopic overgens

maar goed,, ja jeugd grijpt sneller naar doping.... het is nou eenmaal zo....

komt gewoon omdat we in een samenleving leven die helemaal verziekt is met uiterlijk als een heel belangrijk item... meisjes die op hun 18e al borstvergrotingen nemen, jongens die er goed uit willen zien... de leeftijd waarbij dat belangrijker word voor jongeren is tegenwoordig een stuk jonger... en nu komt het... het is ook veel te makkelijk om aan AAS te komen doordat iedereen het tegenwoordig wel verkoopt of kan krijgen...een prikkie voor een prikkie

tjah en we doen er allemaal stuk voor stuk aan mee. zelf wil je ook een lekker wijf, dus moet je er zelf ook goed uit zien. doe je dat niet, dan zul je ook niemand krijgen. even heel cru gezegd.

laat ze maar doen zou ik zo zeggen. Iemand die even een kuurtje neemt voor de zomer en daarna stopt met trainen houd er toch niks aan over.
De gediciplineerde daarentegen zijn het hele jaar buff

Weet je, de supplementen industrie creëert verwachtingen en desillusies bij jongeren.

7 weken 200% meer spiermassa. Hier gaan ze helemaal gefocust op trainen. Waarna blijkt dat het nog geen halve kilo spiermassa is in 7 weken. Volgende supplement dan.. weer 60 euro weg... weer geen resultaat. Snap best dat jongeren zo gefrustreerd raken dat ze iets gaan nemen wat zeker weten helpt.

Mensen zullen de makkelijkste weg blijven zoeken, dat heeft ons gemaakt tot de mensheid die wel zijn.

Weet je, de supplementen industrie creëert verwachtingen en desillusies bij jongeren.

7 weken 200% meer spiermassa. Hier gaan ze helemaal gefocust op trainen. Waarna blijkt dat het nog geen halve kilo spiermassa is in 7 weken. Volgende supplement dan.. weer 60 euro weg... weer geen resultaat. Snap best dat jongeren zo gefrustreerd raken dat ze iets gaan nemen wat zeker weten helpt.

Mensen zullen de makkelijkste weg blijven zoeken, dat heeft ons gemaakt tot de mensheid die wel zijn.
Dat's gewoon naiviteit. Welke debiel gelooft er nou in zo'n supplement? Er is geen makkelijke of snelle weg om (zonder AAS) gespierd of sterk te worden.

Ik geef ze groot gelijk, ze willen gewoon ff in de zomer er strak bij lopen en de rest van de tijd niet teveel tijd besteden in de sportschool. 't Is alleen totaal niet iets wat ik zou doen en bovendien vind ik het zonde als je er ook naturel zo er bij zou kunnen lopen na enkele jaartjes trainen.

Inderdaad crap !!
Resulteren dan al de recreatieve drugs ook niet onder "doping" ?
Alcohol,tabak,wiet,coke enz zijn ook sterk in trek.
Het is eigen aan elke cultuur dat er drugs worden gebruikt,de criminalisering of afkeuring ervan wordt bepaald door de bestuurlijke klasse/elite.

ik zie het bij ons in de gym ook, ongelooflijk op welke leeftijd ze al beginnen kuren, ik vind dat erg. ze hebben verdorie veel betere kansen dan ik die op 42j begonenn ben, en toch kan ik neit klagen, train nu 15 maanden, van 623kg naar 79kg, wel vetrandje in de taille dat ik ga wegwerken nu, maar als ik volgende zomer goed 80kg weeg met droog buikje, ben ik meer dan tevreden, ik begrijp niet waarom iemand van 17j dan niet meer geduld heeft, ze kunenn nog beter gaan dan ik natural

De onwetendheid bij vele mensen dat naar de gym gaan is heel groot. Luckily zoek ik altijd alles op op het internet, maakt niet uit wat, daarom dat ik ook hier direct ben toegekomen. Maar als ik soms verhalen hoor of beweringen van vrienden/ schoolgaande jeugd. Dan is het wel erg... creatine is tegen de pijn, eiwitshakes dan worde direct een biest, etc ... En dan hoor'k ook al snel van, ja als mijn eiwitten of creatine op zijn ga ik toch eens een kuurtje zetten. O M G :D Ik antwoord gewoon niet meer op zo'n mensen en geef ze gelijk want ze hebben dit toch niet door.

zou het niet gewoon gemakzucht zijn??

Ik denk dat je onderscheid moet maken tussen cosmetica en het boosten van sportprestaties om hogerop te komen. Het motief van het boosten van sportprestaties zal nauwelijks meer gebruikers hebben opgelevert. Is er altijd geweest, was altijd bekend en dat zal als lineaire lijn standhouden in de sportwereld. De oudjes en het nieuwe talent...

Het is gewoon simpel, mannen komen elk jaar meer onder 'druk' te staan om er als een grote bonk riptheid bij te lopen. De cosmetica society is het laatste deccenia explosief gestegen en de 'Hyves' generatie wil niet langer bij een groep horen, maar individueel king worden.

En als je ziet dat meisjes van 16 elkaar 'ophitsen' en een 'strijd' voeren om de mooiste t**ten, waarom zouden tienerjongens van die leeftijd dan nog 6 jaar willen wachten? Op die leeftijd dat in je oren knopen is voor je gevoel een eeuwigheid later.

Kortom, anabolica gebruik zal gestegen zijn omdat de cosmetische eigenschappen op grotere schaal bekend zijn. En, er is makkelijke informatie beschikbaar die de afstotelijke sensatie verhalen wegneemt voor accurate waarheid. Waardoor er meer vertrouwen en houvast is, en daarmee de drempel lager.

Wat overigens niets af doet aan de spelregels van AS, maar met alles bij elkaar opgetelt ontstaat er mentaal makkelijker een 'vrijbrief' om de stap te zetten.

ik zie het bij ons in de gym ook, ongelooflijk op welke leeftijd ze al beginnen kuren, ik vind dat erg. ze hebben verdorie veel betere kansen dan ik die op 42j begonenn ben, en toch kan ik neit klagen, train nu 15 maanden, van 623kg naar 79kg, wel vetrandje in de taille dat ik ga wegwerken nu, maar als ik volgende zomer goed 80kg weeg met droog buikje, ben ik meer dan tevreden, ik begrijp niet waarom iemand van 17j dan niet meer geduld heeft, ze kunenn nog beter gaan dan ik natural
:roflol:

Verbitterd tot op het bot.

Dat's gewoon naiviteit. Welke debiel gelooft er nou in zo'n supplement? Er is geen makkelijke of snelle weg om (zonder AAS) gespierd of sterk te worden.

Ik geef ze groot gelijk, ze willen gewoon ff in de zomer er strak bij lopen en de rest van de tijd niet teveel tijd besteden in de sportschool. 't Is alleen totaal niet iets wat ik zou doen en bovendien vind ik het zonde als je er ook naturel zo er bij zou kunnen lopen na enkele jaartjes trainen.

wie zegt wat........:rolleyes:

Terug
Naar boven