AndroidHealthClinic

Opnieuw dopingcontroles BE

Dit is alleen in Vlaanderen toch? Of ook in Wallonie? Is het per provincie weer anders?

Vreemde jongens die belgen ;)

• Like
Waarderingen: YOGI
K

Als het me ooit overkomt,pis ik toch ook gans die bus onder hoor... Of optie 2, 'tracht' ik te pissen maar lukt het me net niet (Oooh. :-) )en laat ik die eikels 2 uur wachten ofzo... (maatje van me heeft dat ooit 'es moeten doen voor een Joint-controle en heeft uiteindelijk na meer dan 2 uur vol te houden dat hij nog niet kon pissen, niet meer moeten plassen daar die gozer het wachten beu was. :-) ).

je maatje liegt en wilt een stoer verhaaltje vertellen. Of jij. Denk je echt dat je met een bende randdebielen te maken hebt?

Je bent geen scheet groot meer als Cooman op je plassert staat te kijken.

Laatst bewerkt:
Niet pissen = positief testen

Als een zaak gecontroleerd is, hoe lang duurt het dan voor ze opnieuw voor de drempel staan?
Paar jaar?

Waarschijnlijk gaan ze de controles nu ieder jaar doen. Het is ook niet gezegd dat ze geen twee keer in een jaar kunnen komen.

Als ze bij ons ooit binnenkomen vertik ik het om te plassen. (zelfs al was ik clean)
****ers, je bent zelfs niet meer 'vrij' in je vrije tijd!

Ze hebben waarschijnlijk liever dat we op de bank gaan liggen en onszelf vetmesten.

als je weigert , dan betaal je toch de boete, sprutte, zelfs al ben je clean
ik zou gewoon plassen, bden toch clean, maar zou ze toch wel es laten horen, dat ze ons harder aanpakken dan drugs verslaafden en dealers

Als ze bij ons ooit binnenkomen vertik ik het om te plassen. (zelfs al was ik clean)
****ers, je bent zelfs niet meer 'vrij' in je vrije tijd!

Ze hebben waarschijnlijk liever dat we op de bank gaan liggen en onszelf vetmesten.

+1 Sprutte.

Systeem werkt omdat ze gebruikers kunnen selecteren uit een groep. Als iedereen collectief zou weigeren liep de hele controle vast. Maar dat is theoretisch mensen die clean zijn, zijn in de praktijk niet solidair met gebruikers. Ze zeggen niet van ik vertik te pissen omdat vrije keuze belangrijk is. Ik vind dat wel belangrijk, de overheid heeft zich niet te bemoeien met mijn keuzes die ik als volwassenen maak. Maar ja principieel weigeren tegenover een boete van 2500 euro blijft dure principes dan....en clean ben ik trouwens ook niet :)

Hmmm, toch blijf ik me bedenken als ze je vragen te pissen en je kan op dat moment echt niet, wat dan. Direct positief? Krijg je geen tijd om 'te proberen' plassen? (Jammer voor de kerkknaap die op dat moment gecontroleerd wordt en niet moet pissen, toch?)

Het doorzoeken van je tas is volgens mij helemaal uit den boze. Zonder een document waarin staat dat die persoon of instantie jouw persoonlijke spullen mag doorzoeken is dat toch illegaal of zie ik ook dat verkeerd (geen cynisme hoor, ik ben echt benieuwd). Er mag toch ook niet zonder bevel je huisje doorzocht worden...

Maatje van me ging niet over een dopingcontrole in de gym, maar wel voor druggebruik ( joint) op politiekantoor. Ik kan me in de praktijk best voorstellen dat een flik het wachten toch beu wordt en het "opgeeft".
In datzelfde daglicht heeft m'n pa ooit een alcoholtest 45minuten kunnen uitstellen naast de baan door te doen alsof ie even niet kon blazen en geen adem genoeg hiertoe had.

Soit, blijf het schandalig en zielig vinden...

Ik heb onze vriend TeeCee al een tijd niet gehoord nadat hij gemaand was langs te komen op bureau.

Ik leef nog hoor jongens ! Heb het gewoon vrij druk gehad de laatste tijd..

Boete was 250 euro voor de huiszoeking .. Verklaring was vrij simpel

Gekocht via iemand in een discotheek die ik totaal niet ken

Je mag in Belgie altijd een advocaat meenemen .. Gewoon doen, dan piepen ze niet zo luid als er een advocaat bij je zit, hij heeft veel moeten onderbreken haha

• Like
Waarderingen: Ymir
Maatje van me ging niet over een dopingcontrole in de gym, maar wel voor druggebruik ( joint) op politiekantoor. Ik kan me in de praktijk best voorstellen dat een flik het wachten toch beu wordt en het "opgeeft".

Ja tuurlijk, alsof die flik op het politiekantoor 2 uur met zijn vingers zit te draaien terwijl hij wacht tot je maatje kan pissen. :rolleyes:

Hoe zit het met privé clubs? als deze nazi praktijken blijven stijgen is het even wachten op de persoon die afkomt met een privé club op invite only.. daar kunnen ze toch niet zomaar binnenvallen?

Wachten tot je buitenkomt zeker...

Hoe zit het met privé clubs? als deze nazi praktijken blijven stijgen is het even wachten op de persoon die afkomt met een privé club op invite only.. daar kunnen ze toch niet zomaar binnenvallen?

Als ze naar mn homegym komen laat ik de hond los :D

Terug
Naar boven