Yeahbuddy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
K
Als het me ooit overkomt,pis ik toch ook gans die bus onder hoor... Of optie 2, 'tracht' ik te pissen maar lukt het me net niet (Oooh. :-) )en laat ik die eikels 2 uur wachten ofzo... (maatje van me heeft dat ooit 'es moeten doen voor een Joint-controle en heeft uiteindelijk na meer dan 2 uur vol te houden dat hij nog niet kon pissen, niet meer moeten plassen daar die gozer het wachten beu was. :-) ).
Positief waarop? tren test winstrol wat wat ..
als je weigert , dan betaal je toch de boete, sprutte, zelfs al ben je clean
ik zou gewoon plassen, bden toch clean, maar zou ze toch wel es laten horen, dat ze ons harder aanpakken dan drugs verslaafden en dealers
Als een zaak gecontroleerd is, hoe lang duurt het dan voor ze opnieuw voor de drempel staan?
Paar jaar?
Dit is alleen in Vlaanderen toch? Of ook in Wallonie? Is het per provincie weer anders?

Als ze bij ons ooit binnenkomen vertik ik het om te plassen. (zelfs al was ik clean)
****ers, je bent zelfs niet meer 'vrij' in je vrije tijd!
Ze hebben waarschijnlijk liever dat we op de bank gaan liggen en onszelf vetmesten.

Ik heb onze vriend TeeCee al een tijd niet gehoord nadat hij gemaand was langs te komen op bureau.
Maatje van me ging niet over een dopingcontrole in de gym, maar wel voor druggebruik ( joint) op politiekantoor. Ik kan me in de praktijk best voorstellen dat een flik het wachten toch beu wordt en het "opgeeft".

Hoe zit het met privé clubs? als deze nazi praktijken blijven stijgen is het even wachten op de persoon die afkomt met een privé club op invite only.. daar kunnen ze toch niet zomaar binnenvallen?