XXL Nutrition

Opnieuw dopingcontroles BE

beter vorm je een groepje van 15 en beroof je bejaarde mensen, sla je homokoppels in elkaar en noem je elk wijf dat je niet wil een sl*t...dat is tenminste een hobby die je nix kost

Hahaha ik snap je punt.

daarom beginnnde meeste een homegym om daar rustig te kunnen juicen...

Ook mijn plan.

Ik krijg het gevoel dat de politie enkel er is om kleine vergrijpen & pleziertjes van de mensen af te pakken.
Controle in fitness, passencontrole bij het uitgaan, zelfs vervoerbewijzen bij het openbaar vervoer.. :rolleyes:

Ze zullen wel nog wat zaken in West-Vlaanderen bezoeken?

Schandalig, ik snap dus echt totaal niet WAAROM ze het doen.. (voor het geld dat binnenkomt door die boetes blijkbaar).
Ze vallen toch niemand lastig, als je wilt kuren doe je toch niemand iets aan.
Is ook totaal geen reden waardoor er meer criminaliteit e.d. voorkomt in belgie door aas gebruik.

is idd waar, en natuurlijk zullen eht de beste zaken zijn waar er het serieust getraind wordt die het slachtoffer zullen worden, de isogym heeft nochtans al vele jaren een goede naam, vroeger in de bodybuilding, de laatste jaren meer in de powerlifitng ik denk er aan om als mijn jaarabonnement in huidige fitnes vervalt, naar daar te gaan trainen, heb liever een plaatst waar er wqt serieuzer getraind wordt, en ook wat oudere mannen zitten, bij onszijn het bijna alleaal kwebbelende pubers

is idd waar, en natuurlijk zullen eht de beste zaken zijn waar er het serieust getraind wordt die het slachtoffer zullen worden, de isogym heeft nochtans al vele jaren een goede naam, vroeger in de bodybuilding, de laatste jaren meer in de powerlifitng ik denk er aan om als mijn jaarabonnement in huidige fitnes vervalt, naar daar te gaan trainen, heb liever een plaatst waar er wqt serieuzer getraind wordt, en ook wat oudere mannen zitten, bij onszijn het bijna alleaal kwebbelende pubers

Is een goeie gym, zeker voor powerliften/gewichtheffen ;)

Je was aanwezig?
In een potje moeten pissen?

Ja had afgesproken om er te trainen die avond (train maar af en toe daar)
maar de echte 'inval' heb ik gemist, politie en vlaamse gemeenschap was nog aanwezig, en pikte op dat moment nog af en toe iemand eruit, terwijl ze bij de inval (als ik me niet vergis) meteen 12 mensen meenamen.
Op het moment dat ik er was was het dus eigelijk vrij rustig, maar uitbater vertelde achteraf dat hun inval zelf niet bepaald rustig was.
Hij kreeg ook de 'keuze' voor huiszoeking toe te staan, lees: ofwel toestaan ofwel boete van 25.000 euro betalen :roflol:
meteen als dat getekend was begonnen ze ook zakken te doorzoeken enzo...

Ik heb zelf niet moeten pissen, in de periode dat ik er was waren er denk ik nog 2 mensen die mee moesten...

Wel lekker het potje onder gepist natuurlijk? :D

Dus als je positief 'plast' moet je meekomen & dan wat? Krijg je een boete voor het gebruik van anabolen..?

amaai triple, lijkt me echt wel nazi-gedoe, schandalig, en dat gewoon voor mensen die hun hobby doen, zakken doorzoeken en al, erger of we zijn misdadigers
ik ben zelf natural, maar zou me bij zo'n inval op die manier wel erg vernederd voelen
ik denk dat alles ook wel subjectief is, las in het artikel traouwens dat ze vooral gyms binnenvallen die ze getipt zijn, en ook ze zoeken er soms ook de bufste kerels uit
ik ben benieuwd wat ze bij ons zouden doen, of ze al die gastjes van 14/15J ook zouden doen plassen
ja, idd ik vrees dat er nog goede gyms in westvlaanderen zullen slachtoffer worden

No big deal, gewoon even plasje in een potje en weer verder trainen. Waarom zou je je zorgen maken als je toch niet gebruikt?

Ik gebruik niet en hoef als Nederlander al helemaal niet te vrezen maar toch vind ik dit een slechte zaak.
In principe is iedereen die toevallig in de sportschool aanwezig is op dat moment meteen verdachte, zonder dat daar (voor vele) grondige redenen voor zijn.

Daarbij zal het me niet verbazen dat als er maar genoeg angst heerst om gepakt te worden deze personen nog meer middelen gaan gebruiken (net als in de (top)sportwereld) om gebruik te maskeren.

Tevens heb ik ooit ergens gezien dat vele Belgen de gear gewoon bestellen via het internet. Als men in de sportschool meerdere (ervaren) gebruikers heeft kunnen deze advies geven over het gebruik.
Iets wat niet mogelijk is wanneer men thuis gaat trainen om controle te voorkomen.
Tuurlijk bestaat er zoiets als het internet maar als ik naar enkele gebruikers kijk die ik ken gebruiken ze dit niet voor het winnen van informatie mbt hun gear.

ik vind het vooral slecht voor de gyms, er zullen ook meer recreatief trainenden dan overschakelen op meer healthgerichte fitnessen, omdat het daar iets safer is voor controles

Lekker je eigen krachthonk faciliteren dus als je in België woont. :)

amaai triple, lijkt me echt wel nazi-gedoe, schandalig, en dat gewoon voor mensen die hun hobby doen, zakken doorzoeken en al, erger of we zijn misdadigers
ik ben zelf natural, maar zou me bij zo'n inval op die manier wel erg vernederd voelen
ik denk dat alles ook wel subjectief is, las in het artikel traouwens dat ze vooral gyms binnenvallen die ze getipt zijn, en ook ze zoeken er soms ook de bufste kerels uit
ik ben benieuwd wat ze bij ons zouden doen, of ze al die gastjes van 14/15J ook zouden doen plassen
ja, idd ik vrees dat er nog goede gyms in westvlaanderen zullen slachtoffer worden

Had ook al verhalen gehoord van die nazi-stijl, maar als ik toekwam stond ik versteld van de 'rust'.. Mn maatjes waren gewoon aan het trainen en ik kon ook gewoon beginnen en doen wat ik wou.
Achteraf als je verhaal hoort van de uitbater dan is het natuurlijk wat anders.
Dat van de bufste kerels kan ik niet echt bevestigen, die 2 die ze er nog uit pikten als ik er was waren allesinds niet de 2 buffste aanwezig ;)

ben zelf ook gwn natural, dus wou gerust wel pissen (had ook al via sms gehoord dat ze er waren als ik onderweg was dus moest het niet zo zijn had menig aas-gebruiker zn kar wel gekeerd denk ik ;) )
maar de manier waarop is idd wel vreemd

---------- Post toegevoegd Sun 1 Apr 2012 om 18:51 ----------

Dus als je positief 'plast' moet je meekomen & dan wat? Krijg je een boete voor het gebruik van anabolen..?

Of je positief plast weten ze pas als lab-uitslag er is he slimmerd ;)

met meenemen bedoel ik: die 'chef' van de vlaamse gemeenschap aanwezig kiest er iemand, of bij de inval dus meerdere, uit die ze meenemen naar hun gele ijscreme-kar om er int potje te pissen ;)

Laatst bewerkt:
Naar Nederland verhuizen is niet nodig, gewoon komen trainen in Brussel (of Wallonie). Dit zijn controles van de VLAAMSE gemeenschap, en daar moeten ze hier in Brussel, waar uiteraard NOOIT controles zijn, heel hartelijk om lachen.

't Is een vreemd landje, Belgie...

ook nog 3j in isogym getraind en er lopen daar toch een paar gebruikers rond. voor de rest wel een leuke gym+cheap en weinig last van kindertjes.

K*tland.
Heb me laten wijsmaken dat dopingtest echt gericht moeten lopen (ie. wil je Deca opzoeken, moet je een bepaalde test doen specifiek voor Deca ,enz...). Klopt dat? Zoja, dan zijn de minder "populaire" producten straks de beste keuze.(lees: linste kans om "gevonden" te worden!?)

Ook lullig als je een hele tijd terug eens gekuurd hebt en al lang clean bent, maar toch nog positief test (bv.: 1.5j na een klein kuurtje met wat Deca of zo...).

Anyways, niets aan te doen vrees ik hoor.

Als het me ooit overkomt,pis ik toch ook gans die bus onder hoor... Of optie 2, 'tracht' ik te pissen maar lukt het me net niet (Oooh. :-) )en laat ik die eikels 2 uur wachten ofzo... (maatje van me heeft dat ooit 'es moeten doen voor een Joint-controle en heeft uiteindelijk na meer dan 2 uur vol te houden dat hij nog niet kon pissen, niet meer moeten plassen daar die gozer het wachten beu was. :-) ).

Terug
Naar boven