Fitness Seller

jk

• Topic Starter Topic Starter
Wat een haters hier man.
Dik respect voor je fysiek :)
Prestaties liegen er ook niet om.

Zie bij je handtekening dat de laatste wedstrijd van 2008 dateert, draai je nu nog wedstrijden of niet meer ?

ben in 2009 vice mr world en mr europe geworden in tjechie, vanaf komend jaar ga ik wedstrijden in de vs draaien omdat er in europa niet echt veel leuke wedstrijden meer zijn die ik niet al een aantal keer heb gedaan.

Je doet in ieder geval goeie zaken.
Leeftijd heb je nog mee mocht je nog tijdje wedstrijden willen doen :)
Succes met de toekomstige wedstrijden en mag de VS jou mooie prijzen geven :thumbs:

Schitterend fysiek!
Major respect!

PS. wat zijn er ook weer simpele reacties van de echte interhelden!

Echte klasse kerel, super.

je fysiek is erg goed! Zeker ook een aanwinst voor dit forum qua kennis.
Je past al goed op het forum met je tegenreacties :p

ziet er prima uit :)

Ziek :P Netjes man! Respect

Heel net fysiek inderdaad, respect.

Damn nice!!

Edit/ het zijn vaak die zyzz gays die stoer doen..

Jammer dat er weer van die trieste reacties tussen zitten want dit is gewoon een superbruut fysiek!

Kabels van aders op de 2009 foto :eek:

Pfff kansloze reacties weer.. Het zijn ook altijd de trollfiguurtjes die zelf amper massa op hun lichaampje hebben en zich op DBB helemaal de shit voelen... :rolleyes:

Chemical; Top fysiek kerel!

• Topic Starter Topic Starter
ach joh ik vind het gewoon leuk mijn kennis en ervaringen te delen met mede fanatieke sporters en dat neemt ook niet weg dat ik hier ook nog wel eens wat kan opsteken :-)

Hi Jerry, top je hier weer te zien!
Je fysiek is nog altijd heersend.

Blijf vooral je kennis delen hierzo, misschien wordt het dan nog wat met die trollende gastjes :)

geweldige fysiek en hij is nog sympathiek ook. geen kapsones en altijd klaar om raad te geven. veel chance in de VS.

amai wat een fysiek:eek:

streefdoel voor mij

RESPECT

Hey Jerry!
Ik wist wel dat je ook op dit forum zat :p
Owh, ik ben trouwens diegene die gister naar je toe kwam voor een goede oefening voor me traps ;)

Terug
Naar boven