XXL Nutrition

jk

Naturel?

meer eten ectotje

haha jk, echt bruut ! doe verder met wat je bezig bent ;)

hey je was toch verhuisd naar miami?

Hehe je bent één cm kleiner dan mij!!!

Maar wel 40 kilo zwaarder:D:D

Nice bro wil u wel es tegenkomen,damn!!!!

grtz

haha hilarisch die reacties van die jaloerse gasten hier...

ot: fakking vet fysiek!! enige minpunt wat ik kan bedenken is je lengte

Dacht eerst dat het een trolltopic was, tot ik pics van de TS checkte :D Damn, nice :/

1 woord

Respect.

Nice fysiek!

gewoon sick, topfysiek +1

Een fysiek wat en de meeste mensen hier nooit zullen bereiken.

respect.

Geweldig fysiek gap, respect van mijn kant.

heftige foto ook die je post (beginfoto van dit topic)!

ach joh ik vind het gewoon leuk mijn kennis en ervaringen te delen met mede fanatieke sporters en dat neemt ook niet weg dat ik hier ook nog wel eens wat kan opsteken :-)
Ja tuurlijk! Als alle anderen hier nou ook die instelling hadden, was DBB een stuk leuker geweest. :)

hoe krijg je het voor elkaar...

je traint vanaf je 18e zeg je

non stop?
hoelang met voedings schema?
startgewicht/ en kwam je veel gemiddelt per jaar aan?

sorry voor het vragen vuur :P
krijg niet zo vaak de kans om dingen te vragen aan mensen die het zover schoppen in deze sport

super fysiek!

"troll mode" maar ik ben langer! hihi "geintje"

ziet er bruut uit,vet om te zien maar wil er zelf nooit zo bijlopen,wel alle respect.

w o w
Epic man! respect

zie vele jaloerse mensen hier, deze man traint om ze doelen. Om zoveel eer te behalen kunnen de meeste hier alleen van dromen, 105 kg op 1.66 en oogt alleen wel veel droger dan 10%:P keep the good work up:P

zie vele jaloerse mensen hier, deze man traint om ze doelen. Om zoveel eer te behalen kunnen de meeste hier alleen van dromen, 105 kg op 1.66 en oogt alleen wel veel droger dan 10%:P keep the good work up:P

Die haters verdienen eigenlijk een ban, begrijp niet wat ze te zoeken hebben op een BB-forum. Jerry behoort bij die 0,1% waarbij de meesten hier nooit in de buurt zullen komen, als je daar op gaat trollen heb je er weinig van begrepen.

Die haters verdienen eigenlijk een ban, begrijp niet wat ze te zoeken hebben op een BB-forum. Jerry behoort bij die 0,1% waarbij de meesten hier nooit in de buurt zullen komen, als je daar op gaat trollen heb je er weinig van begrepen.

gelijk hem je, nu zitten ze echt veel te trollen..

Terug
Naar boven