- Waardering
- 265
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 23%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
respect dat je zelfs aan je voeding denk in afhanistan!
echt vet
groeten van een militair in opleiding haha!
in iedere eetzaal hebben ze een gezonde kant en een ongezonde kant. Aan de ongezonde kant liggen altijd pizza's, patat, hotdogs, corndogs en dat soort lekkere dingen. Ook staan er bakken vol met taartjes, koeken en puddingsoorten. Best naar als je dan altijd tussen je collega's zit die daar hun bord mee vol gegooit hebben.Gaaf om te zien het enorme verschil! keep it up man
Nice kerel, als ik de tijd en toewijding had gehad die jij hebt dan zou ik wellicht ook zover zijn gekomen. Begin stats zijn iig hetzelfde haha.
Ben blij als ik met mijn huidige leefstijl nog mijn doel haal van 90kg @ 10%.
Succes nog met trainen en echt een nette progressie!

De 90 kg @ 10% ga ik nog wel halen. Zit nu op 89kg en ongeveer 15%. Ga in de winter door richting de 100kg en dan terug cutten tot 90kg. Hopelijk heb ik dan genoeg opgebouwd om dan rond die 10% uit te komen.....
Je hebt me iig weer extra gemotiveerd!

He TS, nog lekker gewinkeld op bijlmerplein gister?
Haha, ja man, met me mamma!! Waar heb je me gespot dan![]()

Donaties voor het GetXXL fonds zijn altijd welkom. Heb momenteel 3 sportschool abonnementen lopen![]()

Haha, ja man, met me mamma!! Waar heb je me gespot dan![]()

Ik werk in die kleding winkel waar je kwam shoppe.
Ik zat al te kijken van; deze man hangt vaak aan de gewichten, kan niet anders
Toen zei me baas later dat je in het leger zat ofzo. Toen dacht ik; He, die kop kwam me wel bekend voor. Volgens mij had ik laatst in zijn topic (dit topic dus) gepost
Goed lichaam man! Ik heb bijna de zelfde stats, alleen 20 kilo lichter![]()

die heb je er zo aan!