Fitness Seller

JoertjuH: Vanaf 2008

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel calorieen eet je ongeveer?
Respect voor je transformatie ook, sowieso omdat je ook zo lang bent.

Ik heb serieus geen idee wat ik binnen krijg aan kcal omdat ik op dit moment in afghanistan zit.. Ik mag hier 3 keer per dag met een kaartje eten halen in een eetzaal, daar schep ik mijn bord altijd goed vol met een combinatie uit kip, biefstuk, broccoli, komkommer en andere groente. Eet verder geen, of zo min mogelijk carbs, alleen op mijn vrije dag, maar dan haal ik ook meteen een pizza en/of hamburger ofzo.
Verder heb ik mijn ouders gevraagd iedere week een zak cashewnoten op te sturen om op die manier ook een zooi goeie vetten binnen te krijgen.
Het is een gekloot iedere dag om goed te eten, maar dat maakt het ook wel weer leuk :)

Wordt altijd blij als ik zoiets zie, vooral met die brazil shirt vergelijking. :)

mooi gedaan en ga zo door.

edit: zie nu de Afghanistan foto. Ziet er goed uit!

Bedankt man!

Mooie vooruitgang hoor!!

Ziet er goed uit hoor!

Respect dat je gedisciplineerd door weet te gaan in die zandbak! Velen zouden stoppen denk ik.

Ik heb serieus geen idee wat ik binnen krijg aan kcal omdat ik op dit moment in afghanistan zit.. Ik mag hier 3 keer per dag met een kaartje eten halen in een eetzaal, daar schep ik mijn bord altijd goed vol met een combinatie uit kip, biefstuk, broccoli, komkommer en andere groente. Eet verder geen, of zo min mogelijk carbs, alleen op mijn vrije dag, maar dan haal ik ook meteen een pizza en/of hamburger ofzo.
Verder heb ik mijn ouders gevraagd iedere week een zak cashewnoten op te sturen om op die manier ook een zooi goeie vetten binnen te krijgen.
Het is een gekloot iedere dag om goed te eten, maar dat maakt het ook wel weer leuk :)

Bedankt man!

Valt me op dat iedereen die er goed uitziet, geen flauw idee heeft van hoeveel kcal hij binnenkrijgt.
Ben zelf behoorlijk dun, en krijg min of meer het idee dat het bijhouden gewoon niet nodig is, als je maar gezond eten consumeert en voldoende eet.
Gebruik/gebruikte je wel proteine of een of andere supplement?
trouwens grote respect dat je in Afghanistan zit.

Netjes man, respect!
Leuke foto's in die gele hemd

Dit is wel een van me voorbeelden hier!

Valt me op dat iedereen die er goed uitziet, geen flauw idee heeft van hoeveel kcal hij binnenkrijgt.
Ben zelf behoorlijk dun, en krijg min of meer het idee dat het bijhouden gewoon niet nodig is, als je maar gezond eten consumeert en voldoende eet.
Gebruik/gebruikte je wel proteine of een of andere supplement?
trouwens grote respect dat je in Afghanistan zit.

Het is ook geen must om bij te houden hoeveel kcal je binnen krijgt. Het kan alleen wel heel erg handig zijn als je bijvoorbeeld niet meer groeit. Dan kan je door middel van het kijken naar het aantal kcal dat je binnen krijgt bepalen hoeveel meer je moet eten om weer te groeien. Aan de andere kant, kan je ook gewoon meer eten en in de spiegel of op foto's kijken wat de veranderingen zijn. Het is maar wat je zelf handiger vindt ;)

Ze hebben hier in iedere winkel wel potten met proteine staan, dus gebruik dat wel gewoon iedere dag. Heb iets van muscletec wat ik neem gelijk na het opstaan en na het trainen, en dan ook nog syntha 6 (als ik het zo goed schrijf) wat ik voor het slapen neem. Verder had ik voor de grap een fatburnertje gekocht, kan op dit moment niet op de naam komen, maar kan het vanavond wel even posten als je het wil weten.

Bedankt ;) en de andere posters ook bedankt, altijd fijn die positieve reacties!

Gast, ziet er goed uit man! En is zeker motiverend....En die foto's van jouw in dat gele shirt zijn helemaal relaxt als vergelijking..

Hoelang zit je nog daar???

Gast, ziet er goed uit man! En is zeker motiverend....En die foto's van jouw in dat gele shirt zijn helemaal relaxt als vergelijking..

Hoelang zit je nog daar???

Thanks, vind het zelf ook erg vet om te zien :D

Zit hier nog tot ergens eind september, dus heb nog ff de tijd om gruwlijk hard te trainen, zonder dat weekenden met feestjes me tegen werken :p

Nieuwe update, 3 september 2011 foto gemaakt.
101kg vp geen idee.

spiv7t.jpg

Ga nog 2 weekjes verder met cutten, in nederland straks weer bulken.

101kg en al best droog, netjes man goede prestatie. :)

buffe arm/schouder!

Mirin'

Nieuwe update, 3 september 2011 foto gemaakt.
101kg vp geen idee.

spiv7t.jpg

Ga nog 2 weekjes verder met cutten, in nederland straks weer bulken.

procentje of 11 denk ik..knap dat je doorgaat en respect gaat uit naar jullie die daar heengezonden worden en doen wat ze moeten doen! grtz.

Nice man . Je ziet nu echt goede vormen eronder uit komen!

Beest man. Door blijven gaan :D

in het begin moest ik lachen, maar op het eind vind ik je best een beescht.

nais lats en de rest

Je bent in 8 maanden totaal 24 kilo aangekomen(waarvan overwegend slechte voeding)? das 3 kilo permaand...wtf.
hoe dan

Bedankt iedereen. Helpt me heel erg om gemotiveerd te blijven door al die berichten!

@ BoddyV, Heb in die tijd wel de juiste dingen gegeten, alleen nooit gekeken naar hoeveel ik van wat binnen kreeg. Ik at een zak cashewnoten per dag, een bakje tonijn, veel brood met pindakaas, veel brinta en uiteraard kwark. Als ik ergens eten ging kopen was het altijd iets waar eiwitten in zaten. Ik at me iedere dag vol, en kon niet wachten tot ik de volgende ochtend weer kon beginnen met het vol proppen van mezelf.

Terug
Naar boven