Fitness Seller

JoertjuH: Vanaf 2008

33 lezers bij post je foto's
en 12 daarvan zitten bij jou, je bent hot news brah....mirin

• Topic Starter Topic Starter
Niet slecht hoor, helemaal niet slecht! maar heb je ook benen om te showen?

En volgens mij kun je veel meer uit je poses halen ;)

goeie bulk gedaan man, das toch een gain van 42 kilo op 3 jaar

Thanks bro!
Haha, had er zelf nog niet bij stil gestaan dat ik al 42 kilo aan ben gekomen :P klinkt best goed :D

Netjes hoor !
Ben ook benieuwd naar je benen indd ;)

Zal straks even een foto van de beentjes maken! Ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd hoe die er op de foto uit zien, heb ze wel altijd gewoon getraind!
Doe de 45 degrees leggpress nu met 320kg. Weet niet of dat echt bijzonder is, maar in mijn gym doen niet zo veel mensen dat.

dit is in 1 jaar te halen brah

Als jij vanaf nu gaat trainen en volgend jaar precies deze dag 42kg zwaarder bent geworden, krijg jij een mooie proteine taart van me om het te vieren :) (en vet telt niet trouwens :P)

Zeker goed man.

haters gonna hate man

Over nog 3 jaar loop je er bij als een griekse god. En dan ben je pas 24.

Bedankt man! Hoop eigenlijk over een jaar al zo ver te zijn :P

Zo. Zeer netjes. Wel een voorbeeld voor me! Keep it up!;)

Cool, dat vind ik tof om te horen!

33 lezers bij post je foto's
en 12 daarvan zitten bij jou, je bent hot news brah....mirin

Haha :D thanks

netjes man ga zo door

Goed bezig man, mooie progressie!!

@ Jurre, laat jij dan eens foto's zien met je grote smoel..
42kg gainen en dan ik gok 15/16% bf is echt wel goed.

Ik heb zonet je foto's bekeken. Vond het maar gewoontjes, tot ik de laatste foto's zag. Echt wel nice! Goeie progressie te zien. Ga zo verder man !

Wij hebben dezelfde lengte. Dus leuk om te volgen. Ik heb nog een lange weg te gaan :D Zit nu op 90.

Adios
-Abcya-

Dikke progressie man en goed van je dat je je motivatie terug gevonden had. Lekker door blijven knallen!

Goed bezig man, super

Een goede transformatie vriend, respect.

Laatste foto's zien er echt bruut uit.

Erg goede progressie :) lekker door blijven knallen.

Heel netjes man! En je bent trouwens maar 15% bf ofzo, geloof maar niks van die 22% bf opmerkingen... Want bij 22% ben je modder vet! En dat ben jij zeker niet.

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Erg motiverend dit :D

@ Abcya, Gewoon lekker blijven trainen, komt vanzelf!

Voor degene die er om vroegen en voor degene die zich er in interesseren, heb in de begin post een foto van mijn benen toe gevoegd.

Heel goed bezig!:thumb:

categorie geslaagd, mooi progressie. :D

Nice progressie reus

Super progressie! Benen zijn ook prima, alleen de kuiten mogen wat groter. Maar wauw, 42kg in 3 jaar tijd, Heel goed! Keep it up!

post liever nix , jaloers .

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

ik zelf vind het zeer goed man ;)

categorie geslaagd, mooi progressie. :D

Super progressie! Benen zijn ook prima, alleen de kuiten mogen wat groter. Maar wauw, 42kg in 3 jaar tijd, Heel goed! Keep it up!

Bedankt gasten! :D

Over de kuiten, is inderdaad nogal matig bij mij.. Probeer er al wat aan te doen, maar dat is de enige spier die niet echt mee wil komen.

Pak zu nu twee keer in de week, op schouderdag en bij benen. Hopen dat ze hierdoor goed mee komen. Is nog even afwachten!

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

Voor de grap nog even de eerste foto naast de laatste gezet, ziet er wel grappig uit :P

2myrp21.jpg

Hele goede progressie man.
Houd de motivatie vol !!!

Bedankt gasten! :D

Over de kuiten, is inderdaad nogal matig bij mij.. Probeer er al wat aan te doen, maar dat is de enige spier die niet echt mee wil komen.

Pak zu nu twee keer in de week, op schouderdag en bij benen. Hopen dat ze hierdoor goed mee komen. Is nog even afwachten!

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

Voor de grap nog even de eerste foto naast de laatste gezet, ziet er wel grappig uit :P

2myrp21.jpg
Jah als ik nog eens kijk zie je er wel dom uit op die 1ste foto:p

Je gulp staat open

Terug
Naar boven