- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 116kg
Hebben jou proteine nog wat extra snelle eiwitten in zichzelf? Dus in een schep whey van 25 gram zit 30 gram eiwitten?
uhh.. wat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben jou proteine nog wat extra snelle eiwitten in zichzelf? Dus in een schep whey van 25 gram zit 30 gram eiwitten?

Proteine = eiwitten. Dus jij zegt eigenlijk: "eiwitten met snelle eiwitten".
![]()

Thanks!
Dit is trouwens mijn cutschema.. Ik zit hiermee boven de 3000 cal. Ben sinds ik begon met dit schema 2kg kwijt () maar het is wel echt vet dat aan het weg gaan is.
Als iemand nog iets op of aan te merken heeft over mijn eet schema dan hoor ik het graag.. Dit is de eerste keer dat ik echt serieus aan het cutten ben namenlijk.
Thanks!
Krachtstats:
45 grade leggpress: 320kg (Helaas geen mogelijkheid tot los squatten en smith machine vind ik zwaar k*t)
Deadlift: 150kg
Benchpress: 90kg

Zeer nette vooruitgang echt grappig die 2 fotos van before en aftermaar 90 kilo benchpress, ik had wel meer verwacht:O maar respect voor wat je al bereikt hebt!
Had met jou lengte en gewicht zeker meer verwacht!
Maar in BB gaat het om het resultaat, en dat is tot nog toe goed!

)
Waar train je?
Lees de sticky'snette progressie manalleen had een vraagje hoe wist je wat je moest doen e.d. de 3 jaar ben nu 4 maanden bezig en zit overal maar een beetje schematjes te zoeken namelijk

nette progressie manalleen had een vraagje hoe wist je wat je moest doen e.d. de 3 jaar ben nu 4 maanden bezig en zit overal maar een beetje schematjes te zoeken namelijk