Fitness Seller

JoertjuH: Vanaf 2008

Respect voor de gains !

Zeer nette vooruitgang echt grappig die 2 fotos van before en after:P maar 90 kilo benchpress, ik had wel meer verwacht:O maar respect voor wat je al bereikt hebt!

Thanks!
Dit is trouwens mijn cutschema.. Ik zit hiermee boven de 3000 cal. Ben sinds ik begon met dit schema 2kg kwijt (:() maar het is wel echt vet dat aan het weg gaan is.

Als iemand nog iets op of aan te merken heeft over mijn eet schema dan hoor ik het graag.. Dit is de eerste keer dat ik echt serieus aan het cutten ben namenlijk.

Hoe zag je bulkschema eruit?

Thanks!

Krachtstats:

45 grade leggpress: 320kg (Helaas geen mogelijkheid tot los squatten en smith machine vind ik zwaar k*t)
Deadlift: 150kg
Benchpress: 90kg

Had met jou lengte en gewicht zeker meer verwacht!
Maar in BB gaat het om het resultaat, en dat is tot nog toe goed!

• Topic Starter Topic Starter
Hoe zag je bulkschema eruit?

Heb maar een paar maandjes een vast bulkschema gehad, zou niet meer op kunnen noemen wat ik allemaal at toentertijd.. maar als ik nu weer zou gaan bulken, zou ik gewoon de hoeveelheid in iedere maaltijd die ik nu heb verhogen :)

Zeer nette vooruitgang echt grappig die 2 fotos van before en after:P maar 90 kilo benchpress, ik had wel meer verwacht:O maar respect voor wat je al bereikt hebt!

Had met jou lengte en gewicht zeker meer verwacht!
Maar in BB gaat het om het resultaat, en dat is tot nog toe goed!

Vind kracht niet zo belangrijk.. zolang ik maar blijf groeien vind ik het allemaal prima :)
En wat je zegt over lengte, volgens mij klopt dat niet helemaal. Volgens mij kunnen kleinere mensen juist makkelijker zwaardere gewichten pakken omdat de beweging die ze maken veel korter is.
(ik probeer er niet onderuit te komen dat mijn kracht niet al te hoog is hoor:P)

nette progressie man ;) alleen had een vraagje hoe wist je wat je moest doen e.d. de 3 jaar ben nu 4 maanden bezig en zit overal maar een beetje schematjes te zoeken namelijk

Goede progressie en lekker veel massa gepakt. Keep it up!

nette progressie man ;) alleen had een vraagje hoe wist je wat je moest doen e.d. de 3 jaar ben nu 4 maanden bezig en zit overal maar een beetje schematjes te zoeken namelijk

Wat trainen betreft had ik het in het begin makkelijk. Mijn vader doet bijna zijn hele leven al aan krachttraining, dus verschillende oefeningen en met welke oefening ik welke spier aan sprak leerde ik van hem. Na een tijdje ben ik op internet gaan zoeken voor meer oefeningen en training schema`s enzo, toen ben ik op dit forum terecht gekomen. Hier heb ik toen ook geleerd dat voeding een grotere rol speelt in het groeien dan het trainen zelf, en heb dus mijn informatie over voeding hier geleerd.

Ben dus eigenlijk door de jaren heen steeds wijzer geworden :P

Een vast training schema heb ik tegenwoordig niet meer, ik doe gewoon de oefeningen waar ik die dag zin in heb. Wel doe ik bepaalde spiergroepen op 1 dag. afgelopen maandag heb ik bijvoorbeeld rug getraind, dinsdag schouders en biceps, donderdag benen, vrijdag borst en triceps en morgen doe ik, omdat ik zin heb om nog een keer te trainen, weer rug en misschien biceps er bij als ik daar behoefte aan heb. Volgende week zal het weer helemaal anders in elkaar zitten.
De oefeningen per spiergroep zijn bij mij ook nooit hetzelfde.
Voordel hieruit is dat je lichaam nooit gewent zal raken aan bepaalde oefeningen en er constant een schrik moment is voor je spieren.

Maarja, gewoon lekker blijven lezen op dit forum dan komt alles wel goed :)

dit dus :P

Geweldige progressie maar in een half jaar 12kg erbij en flink droger:
Kuurtje gepakt?

Zit atm aan de clenbuterol om wat droger te worden :)

Clen of niet, nette progressie dude! Ga zo door:D

wat een clown die jurre owns. Goed gedaan kerel. ik heb maar 30 kg gepakt in 3 jaar:(
Maar daarintegen pak ik je wel met me bench van 125:P

Laatst bewerkt:
Mirin' brah, deze progressie. Hoop dat het mij ook lukt :)

Terug
Naar boven