XXL Nutrition

JoertjuH: Vanaf 2008

datgaat goed!!

mooie traps!! en chest

zeer goed man! ik kom zelf ook van 1,91m bij 65kg in 2,5-3 jaar en hoop die 112kg ook te halen binnen een half jaar met zoon borst! respect man! kun je me pmen met een deel van je voedingsschema of helemaal? zo niet, no problem:)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
zeer goed man! ik kom zelf ook van 1,91m bij 65kg in 2,5-3 jaar en hoop die 112kg ook te halen binnen een half jaar met zoon borst! respect man! kun je me pmen met een deel van je voedingsschema of helemaal? zo niet, no problem:)

Zal m`n schema morgen of overmorgen wel even hier in dit topic plaatsen ;)

Jaa echt nette progressie man, zal nog beetje doorgaan bulken en dan een lekkere cut erin gooien ben benieuwd keep it up! :)

Wauw. Motiverend, we hebben dezelfde lengte dus een mooi realistisch streefdoel voor mezelf. Goed bezig kerel, doe zo verder en houd er plezier in!

nice job :)

Over de kuiten, is inderdaad nogal matig bij mij.. Probeer er al wat aan te doen, maar dat is de enige spier die niet echt mee wil komen.

Pak zu nu twee keer in de week, op schouderdag en bij benen. Hopen dat ze hierdoor goed mee komen. Is nog even afwachten!

Die dingen schieten bij mij ook niet op, al van alles geprobeerd.. ze worden alleen maar sterker maar groeien.. nowai!

hahahaha, dan nog kun je meer wegen G. niet zo haten mattie. en zijn vet perc, is nooit 22 zoals jij zegt eerder rond 15. tfoe

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

oh ik gun het hem wel hoor waar hij is was ik ook ooit
\hoe kan dat wat jij zegt. jij weegt 83 , dan kun je nooit zijn geweest wat hij nu is. tfoe ga eten ofzo

hahahaha, dan nog kun je meer wegen G. niet zo haten mattie. en zijn vet perc, is nooit 22 zoals jij zegt eerder rond 15. tfoe

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

\hoe kan dat wat jij zegt. jij weegt 83 , dan kun je nooit zijn geweest wat hij nu is. tfoe ga eten ofzo
:roflol:

Die dingen schieten bij mij ook niet op, al van alles geprobeerd.. ze worden alleen maar sterker maar groeien.. nowai!
Daar zijn het kuiten voor, die hebben in verhouding tot andere spieren weinig witte spiervezels die voor groei vatbaar zijn. Ik dacht dat 30 % witte spiervezels in je kuiten al heel wat was.

goed bezig jonge, kan niet anders zeggen
kan de helft van je foto's niet zien maar zeker progressie

Ziet er goed uit man ga zo door. 42 kg progressie is ziek :P
en bij mij schieten kuiten ook niet echt op probeer, ze nou ook 2x p/w te pakken
veel succes nog.

Flink buff bij deze lengte.
Erg goed, wat zijn je krachtstats?

• Topic Starter Topic Starter
Flink buff bij deze lengte.
Erg goed, wat zijn je krachtstats?

Thanks!

Krachtstats:

45 grade leggpress: 320kg (Helaas geen mogelijkheid tot los squatten en smith machine vind ik zwaar k*t)
Deadlift: 150kg
Benchpress: 90kg

Voedingschema:

7.30 Proteine shake gelijk na het opstaan, 3 schepjes protein mengen met water. (proteine met snelle eiwitten)

8.00 2 boterhammen met ong 120gr kipfilet met een paar stukjes komkommer er boven op.

10.00 250g magere kwark en een stuk fruit

12.00 bord rijst met 200gr kipfilet en groente (weeg de rijst en groente nooit af maar neem gewoon en goed vol bord)

14.00 250gr magere kwark met een stuk fruit

16.00 2 boterhammer met 120gr kipfilet en stukken komkommer

17.00 2 schepjes proteine met water voor het trainen

trainen

19.00 3 schepjes proteine met water

19.30 avond eten (varieert vaak bij mij, maar probeer gewoon zo gezond mogelijk te doen)

en dan voor dat ik ga slapen nog eens 2 scheppen night protein (trage eiwitten)

Dit is trouwens mijn cutschema.. Ik zit hiermee boven de 3000 cal. Ben sinds ik begon met dit schema 2kg kwijt (:() maar het is wel echt vet dat aan het weg gaan is.

Als iemand nog iets op of aan te merken heeft over mijn eet schema dan hoor ik het graag.. Dit is de eerste keer dat ik echt serieus aan het cutten ben namenlijk.

Terug
Naar boven