- Waardering
- 2.963
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jah als ik nog eens kijk zie je er wel dom uit op die 1ste foto
Je gulp staat open
maar was nog jong.. 

zeer goed man! ik kom zelf ook van 1,91m bij 65kg in 2,5-3 jaar en hoop die 112kg ook te halen binnen een half jaar met zoon borst! respect man! kun je me pmen met een deel van je voedingsschema of helemaal? zo niet, no problem![]()

Dus toch een goede 500ste post van mijGhehe, rot harses inderdaadmaar was nog jong..
Goed gezien van die gulp! haha, wist ik niet eens![]()

?Over de kuiten, is inderdaad nogal matig bij mij.. Probeer er al wat aan te doen, maar dat is de enige spier die niet echt mee wil komen.
Pak zu nu twee keer in de week, op schouderdag en bij benen. Hopen dat ze hierdoor goed mee komen. Is nog even afwachten!
hahahaha, dan nog kun je meer wegen G. niet zo haten mattie. en zijn vet perc, is nooit 22 zoals jij zegt eerder rond 15. tfoe
\hoe kan dat wat jij zegt. jij weegt 83 , dan kun je nooit zijn geweest wat hij nu is. tfoe ga eten ofzooh ik gun het hem wel hoor waar hij is was ik ook ooit
hahahaha, dan nog kun je meer wegen G. niet zo haten mattie. en zijn vet perc, is nooit 22 zoals jij zegt eerder rond 15. tfoe
---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------
\hoe kan dat wat jij zegt. jij weegt 83 , dan kun je nooit zijn geweest wat hij nu is. tfoe ga eten ofzo

Daar zijn het kuiten voor, die hebben in verhouding tot andere spieren weinig witte spiervezels die voor groei vatbaar zijn. Ik dacht dat 30 % witte spiervezels in je kuiten al heel wat was.Die dingen schieten bij mij ook niet op, al van alles geprobeerd.. ze worden alleen maar sterker maar groeien.. nowai!
Flink buff bij deze lengte.
Erg goed, wat zijn je krachtstats?
zeer goed man! ik kom zelf ook van 1,91m bij 65kg in 2,5-3 jaar en hoop die 112kg ook te halen binnen een half jaar met zoon borst! respect man! kun je me pmen met een deel van je voedingsschema of helemaal? zo niet, no problem![]()
) maar het is wel echt vet dat aan het weg gaan is.Hebben jou proteine nog wat extra snelle eiwitten in zichzelf? Dus in een schep whey van 25 gram zit 30 gram eiwitten?