Fitness Seller

John Massis The real beast

Bezoekers in dit topic

wackonielsie

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2005
Berichten
4.953
Waardering
9
Lengte
1m87
Massa
125kg
Vetpercentage
22%
Wie heeft gehoord over john massis de man die met zijn tanden een crossmoter kon tegen houden en autos enz... ik denk dat deze man niej vergeten mag worden...

kijk maar eens op google hij heeft een eigen website
 
staat hier al ergens een thread over hem ;)
 
holy ****ing shit...

wat een wazig sterk mannetje zeg....

# 1976:
verplaatst in Gent als eerste man een locomotief van 121 ton met tanden

# 1977:
heft in Parijs met tanden 233 kg 15 cm van de grond

# 1978:
trekt in Stockholm 3 treinwagons van 126,3 ton, 3,5 m ver
houdt in Schepdaal als eerste man een luchtballon aan de grond

en er zijn nog meer van dergelijke feats of strength van zijn hand....
 
lol dat is even lachwekkend als impressive... best bizar hoor zulke dingen doen... volgens mij ruk ik me complete gebit uit me bek als ik 233kg ermee tracht op te tillen
 
Kerel kon inderdaad wel bizarre zaken . Jammer genoeg bekeek iedereen hem als een sterke clown en namen ze hem niet au serieux . Mens is uiteindelijk eraan kapot gegaan ( zelfmoord ) . Jammer want als zo'n kerel in het juiste circuit komt met een goede manager is het een heel ander verhaal .
 
Kerel kon inderdaad wel bizarre zaken . Jammer genoeg bekeek iedereen hem als een sterke clown en namen ze hem niet au serieux . Mens is uiteindelijk eraan kapot gegaan ( zelfmoord ) . Jammer want als zo'n kerel in het juiste circuit komt met een goede manager is het een heel ander verhaal .


Ja, idd, hij heeft nooit het respect gekregen dat ie verdiende, waardoor hij zwaar depressief werd...
Dat was nou eens een Strongman;)... dacht dat hij eens een stuk uit een (cafe)toog had gebeten;)...

Ja, hij komt uit Gent, dus iedereen van Gent kent em wel...das cultuur hier;)
 
John massis heeft zelf moord gepleegd omdat hij de wereld naar de verdoemenis vond gaan... een goede man was t... hij is ooit nog in klazienaveen geweest met de ene kant een crossmoter en de andere kant een boot in zn bek
 
Back
Naar boven