Fitness Seller

Jonge allochtonen lachend naast het lijk van Theo

Echt ****ing te gek voor woorden :fire: Als er een Marrokaan wordt vermoord omdat hij beledigende uitspraken over god doet, en er staan nederlanders om het lijk heen om te lachen zal er van schande gesproken worden, Balkenende zal namens de nederlandse bevolking zijn excuus aan de marrokanen aanbieden, en de mensen die lachen zullen 1 voor 1 opgespoort worden.

Hoe creeer je een racist?

DBC01 zei:
B&W gezien zojuist?

Men kan ervan uitgaan dat er in verschillende wijken in Nederland vreugdevuren zullen worden ontstoken ter ere van de dader van de aanslag op Theo.

Pff kleine nuke erop dan...

Ik hoop wel dat als een normale nederlander dit ziet dat hij zijn plicht voldoet en deze jongeren hardhandig even een heropvoeding geven.

Als ik dit had gezien dan had ik erop geslagen, en hopelijk hadden veel andere nederlanders mijn voorbeeld gevolgd (maar ben dan toch bang dat ik er alleen voor sta en dat is het probleem in Nederland)

Johny zei:
Ik hoop wel dat als een normale nederlander dit ziet dat hij zijn plicht voldoet en deze jongeren hardhandig even een heropvoeding geven.

Als ik dit had gezien dan had ik erop geslagen, en hopelijk hadden veel andere nederlanders mijn voorbeeld gevolgd (maar ben dan toch bang dat ik er alleen voor sta en dat is het probleem in Nederland)
Count me in.

• Topic Starter Topic Starter
Interessante update:

Bij de EO was een vrouw te zien die, met de fiets en haar zoontje van 3 in de hand, nog probeerde de dader ervan te weerhouden om Theo de keel door te snijden en hélemaal af te maken.
Ze zei dat de man een ondoordringbare blik in zijn ogen had, haar aankeek, en vervolgens zich over Theo boog. Het zoontje wilde weg naar zijn vriendje, waarop moeder verder reed, bang als ze was, en de dader Theo's hoofd beetpakte en zijn keel doorsneed.

Bron: OOGGETUIGE-VERSLAG MET 1:1 CONTACT MET DE DADER.

En niemand die ingreep....dat is nog het ergste.

Wat word ik hier agressief van :( Je zou hier spontaan een burgeroorlog om starten :|

Murk zei:
Maar van een vrouw met kind kan ik me dat nog wel voorstellen...
Die verwijt ik ook niks...maar de grote menigte wel...

Tuurlijk...hij had een pistool, maar toen hij met dat mes bezig was hadden ze er gewoon met 20 man op moeten springen.

Centaur zei:
Geef maar 1 goeie reden waarom niet.

Omdat je dan meer verliest dan je lief is.

DBC01 zei:
Interessante update:

Bij de EO was een vrouw te zien die, met de fiets en haar zoontje van 3 in de hand, nog probeerde de dader ervan te weerhouden om Theo de keel door te snijden en hélemaal af te maken.
Ze zei dat de man een ondoordringbare blik in zijn ogen had, haar aankeek, en vervolgens zich over Theo boog. Het zoontje wilde weg naar zijn vriendje, waarop moeder verder reed, bang als ze was, en de dader Theo's hoofd beetpakte en zijn keel doorsneed.

Bron: OOGGETUIGE-VERSLAG MET 1:1 CONTACT MET DE DADER.

damn, toen ik dit las zag ik Theo angstig kijkend liggen terwijl zo'n
achterlijke malloot ze keel door snee :S :S :S

Theo is dood 911 dagen na Pim. 9 11 is de amerikaanse datum voor 11 september.911 is ook het alarmnummer van amerika.In nederland 112. De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2.

Misschien is er altijd wel iets te verzinnen, maar heel typisch is het in ieder geval wel.

is wel heel ver gezocht :p maar zit wel wat in..

Het heeft toch niets met racisme te maken als je gewoon constateert dat een bepaalde groep er normen en waarden op na houdt die niet houdbaar zijn in onze maatschappij? Het kan me geen reet schelen wat voor huidskleur iemand heeft, maar als ik zie dat een bepaalde groep ons (autochtonen) als ongelovige honden ziet die zullen branden in de hel kan ik daar weinig respect voor opbrengen. Die mensen passen zich maar aan en anders moeten ze oprotten, goedschiks of kwaadschiks.

zijn er hier nog mensen naar de dam geweest ?

eens kijken of ze nog zo lachen wanneer ze het scherpe geluid horen van mijn kettingzaag die ali hamelagamela doorklieft :mad:

niets tegen marokkanen, er zijn genoeg goede jongens(en meiden), maar ik heb soms een beetje het gevoel van 'zij weer'...als er weer eens iemand op straat in elkaar geslagen wordt is het ook vaak al raak

Terug
Naar boven