XXL Nutrition

Jonge allochtonen lachend naast het lijk van Theo

Bezoekers in dit topic

benchMarc zei:
Ik zou best van de partij zijn ja. Het wordt tijd dat de burgers de handen ineen slaan en schoon schip maken.

Kerstman? geloof jij daar ook nog in? :cool:

Wat ik eigenlijk bedoel is dat er niks zal veranderen.. overmorgen is iedereen weer met z´n eigen dingetjes bezig en worden deze gevoelens weer opgeborgen voor als er weer een keer een discussie komt op een forum ofzo..
Je zegt het al.. "ik zou best wel van de partij zijn ja" ... waarom geen initiatiefnemer als je er toch zo mee zit.. waarom wachten todat iemand anders wat onderneemt om mee te doen?... Weet je Bench.. met alle respect en ik begrijp dat mensen op dit moment niet helemaal rationeel kunnen beredeneren en dat er frustratie heerst.. dat heb ik ook.. maar als er een keer wordt gehandeld in plaats van constant maar dingen lopen te roepen heb je in mijn ogen meer aan... Ik zeg niet dat ik dat soort dingen zou doen.. maar ik roep het dan ook niet...
 
Socrates zei:
Kerstman? geloof jij daar ook nog in? :cool:

Wat ik eigenlijk bedoel is dat er niks zal veranderen.. overmorgen is iedereen weer met z´n eigen dingetjes bezig en worden deze gevoelens weer opgeborgen voor als er weer een keer een discussie komt op een forum ofzo..
Je zegt het al.. "ik zou best wel van de partij zijn ja" ... waarom geen initiatiefnemer als je er toch zo mee zit.. waarom wachten todat iemand anders wat onderneemt om mee te doen?... Weet je Bench.. met alle respect en ik begrijp dat mensen op dit moment niet helemaal rationeel kunnen beredeneren en dat er frustratie heerst.. dat heb ik ook.. maar als er een keer wordt gehandeld in plaats van constant maar dingen lopen te roepen heb je in mijn ogen meer aan... Ik zeg niet dat ik dat soort dingen zou doen.. maar ik roep het dan ook niet...
Weet ik, maar je bent zelf zo strafbaar als wat als je dat soort praktijken ook echt gaat doen. Het wordt gewoon tijd dat er iets gaat gebeuren. Maar idd, iedereen is dit dadelijk weer vergeten, en dan komt er een 3e moord en nog steeds wordt er nix gedaan. Wel lekker makkelijk zo. Ben je het er niet mee eens, knal je die persoon toch gewoon af? Niemand die er lang mee zal zitten en niemand die er iets aan gaat veranderen.
 
en na boete van 50 euro en 4 jaar te zitten waarvan je na een jaar weer vrijkomt voor goedgedrag :rolleyes:


Oh yeah Ik ga mijn verlanglijstje maar mooi ff afwerken dan :D
 
Socrates zei:
Kerstman? geloof jij daar ook nog in? :cool:

Wat ik eigenlijk bedoel is dat er niks zal veranderen.. overmorgen is iedereen weer met z´n eigen dingetjes bezig en worden deze gevoelens weer opgeborgen voor als er weer een keer een discussie komt op een forum ofzo..
Je zegt het al.. "ik zou best wel van de partij zijn ja" ... waarom geen initiatiefnemer als je er toch zo mee zit.. waarom wachten todat iemand anders wat onderneemt om mee te doen?... Weet je Bench.. met alle respect en ik begrijp dat mensen op dit moment niet helemaal rationeel kunnen beredeneren en dat er frustratie heerst.. dat heb ik ook.. maar als er een keer wordt gehandeld in plaats van constant maar dingen lopen te roepen heb je in mijn ogen meer aan... Ik zeg niet dat ik dat soort dingen zou doen.. maar ik roep het dan ook niet...

Helemaal gelijk in bro. Maarja, ik heb geen zin om mijn leven te vergooien voor deze shit. Hier in NL is het ook nog dat als je zo'n fundi ff goed bewerkt je de rest van je leven voor die hufter kan betalen (wat je nu ook al doet alleen dan nog meer), en ook nog een strafblad + eventuele andere consequenties hebt. Kijk als ze kans daar ligt dat ik ongezien een stel van die gasten de hersens in kan slaan zal ik deze met open armen ontvangen. Maarja, die kans zal niet snel voor komen...
 
Rob G zei:
Helemaal gelijk in bro. Maarja, ik heb geen zin om mijn leven te vergooien voor deze shit. Hier in NL is het ook nog dat als je zo'n fundi ff goed bewerkt je de rest van je leven voor die hufter kan betalen (wat je nu ook al doet alleen dan nog meer), en ook nog een strafblad + eventuele andere consequenties hebt. Kijk als ze kans daar ligt dat ik ongezien een stel van die gasten de hersens in kan slaan zal ik deze met open armen ontvangen. Maarja, die kans zal niet snel voor komen...
Mwagh... Ik ken hier standaard plekken waar ze om 12 uur nog zitten ergens in een park waar niemand op dat moment komt omdat die lamballen daar herrie lopen te schoppen. En ik denk ook niet dat er maar één iemand zal zijn die de politie gaat bellen als jij ze een pak rammel geeft :D Waarschijnlijk zullen ze nog komen juichen ook.
 
we kunnen eens met een groepje bb-ers langswandelen. Kijken of ze naar ons ook hun grote bek opentrekken.
 
de oudere generatie is het er ook niet mee eens. :(
 
spietuut zei:
we kunnen eens met een groepje bb-ers langswandelen. Kijken of ze naar ons ook hun grote bek opentrekken.
Dan trekken ze iets anders, een pistool ofzo :|
 
Ingezonden column

Gisteravond schreef ThaWizzard, bekend uit de reactiepanelen een snoeiharde column over de herdenking op de Dam. Meneer is boos en zette dat, zoals het hoort, om in een slooptekst in plaats van sloperij: "Die optocht van gisteravond was geregisseerd door de PVDA, de SP en GL. Zij hebben het initiatief handig naar zich toegetrokken. Zij zijn voor het Nederlandse volk nu de ware vertegenwoordigers van het vrije woord. Niets is minder waar."


Die optocht vanavond was geregisseerd door de PVDA, de SP en GL. Zij hebben het initiatief handig naar zich toegetrokken. Zij zijn voor het Nederlandse volk nu de ware vertegenwoordigers van het vrije woord. Bullshit! Overal heb ik links vandaag aan tafel zien zitten, voor microfoons en camera's zien verschijnen. Die linkse tak die namens groen links met Mat Herben aan tafel zat, zat maar op haar reet te draaien om maar niets negatiefs te melden over de moord op Theo. Ze deed hetzelfde met Pim, veel zeggen zonder je nek uit te steken. Uiteindelijk is Rozenluller daarvoor geslachtofferd.

Het was een farce, als Theo al in z'n graf lag zou 'ie zich nu omdraaien. Links is op ongehoorde wijze de macht aan het consolideren, zelfs over het lijk van Van Gogh. En mensen als Wilders en Eerdmans en Elian en Spruyt zijn momenteel te bang om zich daarin te verdiepen. Wouter Bos en Femke Halsema weten dat zij geen gevaar lopen, iedereen weet dat de moordenaars van links komen of uit islamitische hoek. Die zogenaamd rechtse jongeren praten veel maar komen niet verder dan een abri slopen op het station.

Nederland is verloren, het is over en uit. Het volgende kabinet wordt extreem-links gevolgd door een socia-islamitische hybride. De straten zijn tegen die tijd allang onbegaanbaar en hopelijk ben ik dan vertrokken. Er gaan er nog veel meer omgelegd worden, let maar op. De oppositie wordt vakkundig onderuit geschoffeld.

Tja en om de wandaden van onze islamitische vrienden te verdoezelen, ga je k*tstukjes schrijven over een autochtone groep christelijken.
Nou, ik word toch liever geslagen door een autochtone christen dan mondood, gekoeieneerd en uiteindelijk ritueel afgeslacht te worden, door een zooitje geimporteerde, wereldvreemde cultuurbarbaren uit een of ander krijtgebergte met een achterlijk geloof en cultuur. Ze voelen zich blijkbaar nog gesteund door een achterlijkere regering die alles in de gedooghoek pleurt en zichzelf en hun k*tpluche al kwijlend en kontendraaiend in stand probeert te houden.

Wat wel een leuke bijkomstigheid zal zijn is dat deze zogenaamde Islamitische stemmen voor de links verkankerde partijen zich uiteindelijk tegen hen zal keren. Eerst de kopstukken, dan is de gewone burger aan de beurt met bomaanslagen ala Madrid en de duizenden doden in Israel. Ja, we zijn de gastheren van een moordenaarsbende die uit is op overheersing ( El Fatah- Moehijadin- El Qaida- Grijze wolfen- etc,etc,etc,).
En wij, zijn de echte sukkels die alles maar pikken, wij zijn tenslotte de ongelovige varkens, en die mag je afslachten wanneer het zo uitkomt.

Kan Cohen er wat aan doen? Cohen is gewoon een enorme slappe lul die met ja-knikken het grootste linkse electoraat tot vriend probeert te houden, oftewel, de groeiende islamitische meerderheid in Amsterdam. Wij als boerenkoolvolk, jongens van de Wit, laten ons toch niet de les voorschrijven door een stelletje geytenneuqers!

En de volgende heldendaad van links zal zijn: gewoon weer verder gaan met leven, net zoals na Pim, wij bepalen wel wat goed voor jullie is, wij zullen de boel wel gedogen, wij komen wel weer met mooie praatjes voor de verkiezingen en zoals altijd met dit klootjesvolk kiezen ze toch weer voor ons. Want beter een dode Pim en Theo dan een verlies van zetels.


ThaWizzard.

[Link niet meer beschikbaar]


Mooi stukje. Geeft wel hard de heersende gevoelens weer.
 
leuk stuk! geeft inderdaad mooi weer hoe veel er over denken.
 
benchMarc zei:
Dan trekken ze iets anders, een pistool ofzo :|

Of een mes :(

De mens is geen sterk wezen eigenlijk,.. we zijn breekbaar en gevoelig. :mad:
 
/me denkt dat er ook niks zal veranderen, niemand geeft een **** om z'n naaste, als jullie willen dat er iets verandert, moet je het zelf doen, achter de pc zal het niet gebeuren :(
 
roxxe zei:
* roxxe denkt dat er ook niks zal veranderen, niemand geeft een **** om z'n naaste, als jullie willen dat er iets verandert, moet je het zelf doen, achter de pc zal het niet gebeuren :(

Helemaal gelijk !!!!!!!!

Maar de meesten willen wel wat doen hoor,... het oplossen met dwang en geweld.
En het is nog altijd zo,..je krijgt wat je verdient.
 
idd, ookal zou je zo graag de eerste de beste marokaan die je tegenkomt
in elkaar willen hoeken, bedreigen of vermoorden. Het lost helemaal niks op.
En wat Roxxe zegt klopt ook, maar wat kan een vreedzame burger nou
doen behalve een beetje protesteren ?
Onze enige hoop is dat er nog een Pim opstaat en ze bek open trekt.
Ik was het niet met Pim eens dat ie de islam een achterlijke cultuur vind,
maar voor de rest had hij hele goeie plannen.
Helaas zal er nu nog meer lef voor nodig zijn voor zo'n iemand om
zich in de politiek te mengen want de bescherming is matig.
 
Burgeroorlog!! Net als de franse revolutie!
 
Idd Jay,

De oplossing is dichterbij dan we denken.. wij zelf.

HAAT SLOOPT JE en brengt je verder dan je wil zijn.
 
Centaur zei:
Burgeroorlog!! Net als de franse revolutie!

Dat zou er van kunnen komen zoals ik al zat te denken in een topic
over Theo, maar wil je dat nou werkelijk ?
Je moeder, broertjes, vrienden vermoord. Lijken overal.
De geur van verroting en verbanding.
Vrezend voor je leven want de kans is groot dat je dood gaat.
 
Jay Impol zei:
Vrezend voor je leven want de kans is groot dat je dood gaat.
Ok...en wat is precies het verschil met vandaag de dag? Mensen die bij bosjes neergeknald worden, terreur aanslagen overal om je heen, hogere staat van paraatheid, overheidsgebouwen hermetisch afgesloten...en ga zo maar door.
 
Centaur zei:
Ok...en wat is precies het verschil met vandaag de dag? Mensen die bij bosjes neergeknald worden, terreur aanslagen overal om je heen, hogere staat van paraatheid, overheidsgebouwen hermetisch afgesloten...en ga zo maar door.

Tussen de situatie nu en een burgeroorlog zit een wereld van verschil bro.
Je roept nu wel keihard burgeroorlog, maar jij bent de eerste die zich diep
in de kelder schuil houd wanneer die uitbreekt.
Ik kan me vergissen hoor, je kan ook net zo gestoord als die extremisten
zijn en met plezier de burgeroorlog ingaan ??
 
Back
Naar boven