AndroidHealthClinic

Jonge allochtonen lachend naast het lijk van Theo

exarchos zei:
Even stukje van GeensT.nl

vertolkt heel sterk mijn mening :mad: :(

GOGHverDAMme
De afgelopen dag zal wat mij betreft de geschiedenis in moeten gaan als de dag der krokedillentranen. Provocateur Van Gogh werd door een van Allah verlaten gek uit het Rifgebergte van zijn fiets geschoten om vervolgens ritueel te worden geslacht. Met deze barbaarse actie vergeleken is zelfs een 'nekschot' chique te noemen. Na een avond tv-kijken erger ik mij suf aan al die politici die ineens van onder hun steen vandaan komen om gespeeld geschokt te reageren. Om nog maar te zwijgen over de talloze voorzitters van organisaties en verenigingen voor Marokkanen en Islamieten, die toch vooral nog iets van de beeldvorming probeerden te redden. Beetje jammer alleen dat de Marokkaanse hangroepjongeren bijna in polonaise over straat gaan en spreken van "gerechtigheid". En dan meneer lankmoedig, ofwel Job Cohen. De burgervader van de hoofdstad sprak vanavond op De Dam harde taal: "want dit mag toch niet gebeuren in een stad als Amsterdam." Ja sure. Was het niet meneer Cohen zelf die met zijn softe, tolerante en wereldvreemde aanpak voor een klimaat heeft gezorgd, dat primaten in een 'soepjurk' denken dat ze ongestraft eigenmachtig kunnen optreden wanneer ze religieus gekwetst zijn? Woorden, woorden, net zoals direct na de moord op Pim Fortuyn. Populistisch gelul! Wedden dat na de crematie van Theo alles weer bij het oude blijft? Who's next?

Als het volk opstaat en denk met zijn allen krijg je een hoop gedaan.
Dan kan er hier iets structueel veranderen.
Als hetnederlandse volk gewoon achter hun tv blijft zitten en denkt god wat erg dan gebeurt er dus geen ene reet.

groeten Bur

Dat is het probleem met het nederlandse volk...we klagen steen en been, maar puntje bij paaltje gaan we de volgende dag gewoon weer naar ons werk om vervolgens het hele voorval maar weer naar het onderbewuste te verdringen. :rolleyes:

Wie heeft r ondertussen al een fundi aan zijn bumper geplakt...?

k ben half nederlands, half marokkaans..k heb momenteel last van interne conflicten...

Wat jammer is dat er geen groep nederlanders is die gewoon 's avonds op pad gaan om van die groepen hang allchtonen te zoeken, met van die vies opgeschoren koppies, omzich heen spugen, andere mensen beledigen en lastig vallen en die gewoon kapot slaan.

Heel simpel zo maak je onderscheid tussen de nette allochtonen met normen en waarden en dat tuig dat geen enkele normen en waarden heeft en respectloos mensen lastigvalt.

Juriaan zei:
Wat jammer is dat er geen groep nederlanders is die gewoon 's avonds op pad gaan om van die groepen hang allchtonen te zoeken, met van die vies opgeschoren koppies, omzich heen spugen, andere mensen beledigen en lastig vallen en die gewoon kapot slaan.

Heel simpel zo maak je onderscheid tussen de nette allochtonen met normen en waarden en dat tuig dat geen enkele normen en waarden heeft en respectloos mensen lastigvalt.

Bij ons in het dorp hadden we dus zoon groep,
wat hebben we gedaan toen het meissie van een maat van me ondergespuugd werd.
Erheen gegaan en ze helemaal kapot geslagen, we hebben ze nooit meer gezien.

Zo gauw ze ook maar een winkeldiefstalletje hebben gepleegd, de verblijfsvergunning intrekken en op vliegtuig zetten met de hele familie naar het land van herkomst.
Werken deden ze toch al niet !, dus dat gaat een hoop uitkeringen schelen :banana:
:fu:

Juriaan zei:

Weledele Juriaan predikt ons de taal van het volk, hoe poëtisch verwoord, wat een smerige waarheid. ;) :D

Man-Mountain zei:
k ben half nederlands, half marokkaans..k heb momenteel last van interne conflicten...

Bro me ex vriendin was half spaans half marrokaans als je je niet veilig voelt kan je altijd bij mij logeren ben gewend om halve marrokanen in me bed te hebben :p

Juriaan zei:

Schitterend idee. Waar iedereen zegt: "Je moet je niet naar hun niveau verlagen" ben ik juist vóór het communiceren op gelijk niveau. Dus: óók even komen opdraven met een groep die 2x zo groot is om die kwallen die daar hangen even in puin te slaan.

Ik snap het echt niet hè. Ze hebben hier alles, zelfs moskeeën. Wat komen ze hier doen? De boel juist verzieken! Is dat nou hun dank? Ik hoop echt dat er eens rellen uitbreken ofzo. Dat ik op een dag in de krant lees: "groep marokkanen op brute wijze mishandeld". Enne, de slechte zijn niet zo moeilijk te onderscheiden van de goede, dat zie je meteen aan het gezicht en hoe ze zich gedragen.

benchMarc zei:
Schitterend idee. Waar iedereen zegt: "Je moet je niet naar hun niveau verlagen" ben ik juist vóór het communiceren op gelijk niveau. Dus: óók even komen opdraven met een groep die 2x zo groot is om die kwallen die daar hangen even in puin te slaan.

Ik snap het echt niet hè. Ze hebben hier alles, zelfs moskeeën. Wat komen ze hier doen? De boel juist verzieken! Is dat nou hun dank? Ik hoop echt dat er eens rellen uitbreken ofzo. Dat ik op een dag in de krant lees: "groep marokkanen op brute wijze mishandeld". Enne, de slechte zijn niet zo moeilijk te onderscheiden van de goede, dat zie je meteen aan het gezicht en hoe ze zich gedragen.

Nou wat let je? Het is allemaal leuk en aardig maar in mijn ogen niets meer en niets minder dan bla..bla..bla.. Het is allemaal leuk hierzo op een forum dit soort ideen naar boven te brengen en constant te lopen roepen maar doe je er ook daadwerkelijk iets voor of blijft het beperkt tot het forum?...

Socrates zei:
Nou wat let je? Het is allemaal leuk en aardig maar in mijn ogen niets meer en niets minder dan bla..bla..bla.. Het is allemaal leuk hierzo op een forum dit soort ideen naar boven te brengen en constant te lopen roepen maar doe je er ook daadwerkelijk iets voor of blijft het beperkt tot het forum?...
Ik zou best van de partij zijn ja. Het wordt tijd dat de burgers de handen ineen slaan en schoon schip maken.

Terug
Naar boven