MuscleMeat

Jongen sterft onder trein door dom spelletje

RIP(Rest In Pieces)

Ja T, je kan mij al aardig na al die jaren.
Maar deze moraalridder valt ook wel eens van zijn paard, zoals je weet.
Maar ik val nooit uit mijn rol, omdat ik gewoon zo ben.
Verdienen kan idd als beloning of straf gelden.

Heeft diegene kanker gekregen door zijn hele leven lang te roken?
Want als je grensen gaat stellen dan is daar ook wat op te zeggen.
Ik had het uiteraard over kanker die genetisch bepaald is en waar externe factoren geen vat op hebben. En ik zal nooit zeggen dat iemand kanker verdiend, omdat het nu eenmaal een verschrikkelijke ziekte is waar je je niet aan verwacht, zelfs als je rookt. Maar voor een aankomende trein gaan rijden kan je daarmee niet vergelijken. Iemand die rookt neemt elke dag een klein risico, iemand die voor een trein gaat rijden is gewoon met zijn leven aan het spelen.

Een meisje wat achter haar bal aan rent en wordt overreden,..eigen schuld?
Natuurlijk niet, want zij heeft al helemaal geen besef van de gevaren rondom haar. Waarom haal je er nu dit weer bij, totaal niet relevant.

En ik ben liever een moraal ridder dan iemand met sarcasme !!
Leuk voor jou. Ik ben liever iemand die eerlijk is dan iemand die uit 'respect' staat te liegen.

En met relativeren heeft het niks te maken, meer met egoïsme en onwetendheid.
Egoïsme? Wat heeft dat ermee te maken? Onwetendheid?

1. Ik ben niet egoïstisch als ik zeg dat iemand krijgt wat ie verdiend, nee dan geef ik gewoon mijn mening. Egoïsme zou zijn: 'ik ben blij dat ik het niet was die onder die trein zat' DAT is egoïsme.

2. Ik ben niet onwetend, want ik weet dat de ouders nu iets verschrikkelijks meemaken. Maar dat neemt niet weg dat het slachtoffer heeft gekregen wat hij verdiende. Want wie zo met zijn leven speelt loopt vroeg of laat tegen de lamp. En nogmaals: verdiend betekent niet dat ik iemand dood wens, wel dat ik vaststel dat sommige mensen gewoon te dom zijn om te overleven in deze wereld.

Ik ben met wat ik hier allemaal lees, heel blij dat ik niet zo ben.
Misschien moet je eens leren te relativeren? Ik vind het eerder onbegrijpelijk dat jij hier reageert zoals je doet, terwijl je heel goed weet dat wij alleen zo reageren omdat we weten dat het slachtoffer het zelf gezocht heeft.

Ons lot kunnen we niet tarten, maar de uitkomst wel.

Wie we ontmoeten is ons lot, hoe we met die ontmoeting omgaan is aan onszelf....
Lot? Lot bestaat niet man. Buiten dan de beperkingen die ons lichaam en geest heeft, die kunnen ons wel in een bepaalde richting doen gaan. Dat wil echter niet zeggen dat we die richting moeten volgen. De mens heeft het vermogen om beslissingen te nemen op basis van gezond verstand, als dat gezond verstand ontbreekt dan gebeurd dit...

En tot slot uit een andere verwijderde post:

En dat is wat ik echt niet snap !!!
Als iemand onder de trein stapt dan is het zijn eigen schuld en is het sarcasme ten top, maar als er een meisje wordt gestenigd dan is het opeens allemaal zielig.
Als je dat niet snapt dan vraag ik me serieus af wat jouw IQ is. Een totaal onschuldig en weerloos iemand die gedood is door een stel gekken vergelijken met een idioot die met zijn leven speelt om stoer te doen, hoe haal je het in je hoofd om die twee dingen uberhaupt met elkaar in verband te brengen. Of zocht je simpelweg naar een manier om per se mijn 'ongelijk' te bewijzen?

Als die jongen een besef van gevaar had gehad dan was hij daar niet eens aan begonnen.
Ik vindt dat wel relevant hoor.
Juist een moraal ridder streeft naar eerlijkheid,..daar is hij moraalridder voor.
Wie staat er uit respect te liegen?
Indirect zeggen we allemaal dat we niet blij zijn dat we onder die trein liggen.
Er zijn er maar weinig die voor die jongen in de plaats zouden gaan.

Domheid is relevant.
Dan zouden alle geestelijk gehandicapte ook niet lang leven..
Maar ik vindt wel als je het leger in gaat dan ben je idd dom.
Wat die jongen heeft gedaan is dom !
Maar dat is nog geen excusses voor al die kinderachtige opmerkingen.
Dat is dom !!!
Dus je moet domheid met domheid benaderen..
Ik krijg er gewoon een koud en naar gevoel bij.

Jij gelooft niet in het lot en ik wel.
Klopt, wat je zegt je hebt als mens de vrijheid om vooruit of achteruit te gaan.

Waarom citeer je hier mijn verwijderde mening?
Dan had je hem net zo goed kunnen laten staan !
Ik vind het voor dat meisje verschrikkelijk, net zo erg als dat het voor die jongen is.
Stel dat de familie de opmerkingen hier op dit forum leest,.. totaal geen respect voor de dode.
Daar word gewoon geen rekening mee gehouden.
Ik zoek niet naar jouw ongelijk,..ik ventileer mijn mening.

Reizen met de trein is fijn, lopen voor de trein doet pijn..:o

Reizen met de trein is fijn, lopen voor de trein doet pijn..:o

Hahaha geen gein,..rood is de kleur van bloed en wijn.
Die jongen is niet meer, wat overblijft is de zeer.
Maar daar hebben vele hier niks mee te maken, laten we die jongen nog wat meer afkraken.
Tjoeke tjoeke daar komt de trein, een botsing daarmee doet lekker geen pijn.
Zijn vriendjes dat is maar om het even, die dragen dat mee hun hele leven. :D

Hahaha geen gein,..rood is de kleur van bloed en wijn.
Die jongen is niet meer, wat overblijft is de zeer.
Maar daar hebben vele hier niks mee te maken, laten we die jongen nog wat meer afkraken.
Tjoeke tjoeke daar komt de trein, een botsing daarmee doet lekker geen pijn.
Zijn vriendjes dat is maar om het even, die dragen dat mee hun hele leven. :D

MuscleBear, je hebt talent. :D

Helaas rijdt mijn karmatrein vandaag niet meer. Er was een of andere idioot tegenaangelopen. :D

MuscleBear hoort er nu ook bij..

MuscleBear heeft het licht gezien. :D

MuscleBear ziet ze vliegen :D

Orbs!!!!!!!!

MuscleBear hoort er nu ook bij..

Ja het is echt een lul met een IQ van 0.0.
Lekker stoer doen zonder angstvisioen.
Gelukkig zijn wij nooit zo geweest en was het voor ons altijd feest.
Als je dit doet dan ben je gewoon hartstikke dom, net als de fragmentatiebom.
Met door zeuren kan dit gebeuren.
Ik moet er ook niet zo zwaar aan tillen iedereen vergist zich wel eens met snelheidsverschillen.
Het is eigenlijk een bedrijfsongeluk,.. een vers gesneden biefstuk.

Positief bekijken, je bent op weg naar de geesten rijken.
Rust in vrede onbekende jongen, je hebt jezelf gedwongen.
De engelen zingen hun lied: waarom zag je de trein niet?
Gelukkig ben je niet mijn buurjongen, nu staat het ver van mij af, nu kan ik het van mij afzetten zonder zenuwtabletten.
Laten we van jou dood een feestje maken, en het verder laten afhandelen door vreemdelingenzaken.
Veel mensen zijn nu achterbleven, door het einde van jouw jonge leven.
Ik weet dat je dit kan lezen, ik zeg je bent geprezen.
Het gaat je goed, dit was mijn afscheidsgroet.

@MB Heb je weleens stil gestaan bij de treinmachinist, die dankzij deze jongen er nog een trauma voor het leven bij heeft. En dat alleen, omdat die zielige jongen het leuk vond om een spelletje te spelen.......

Ik vind de grapjes overigens ook niet gepast, maar vind ook zeker niet, dat de jongen zielig is. Als je met vuur speelt, moet je bereid zijn je vingers te branden. Alleen jammer, dat deze jongen zo egoïstisch was om niet alleen zichzelf te beschadigen, maar ook mensen, die elke dag weer netjes hun werk proberen te doen.

Ik sta bij de hele situatie stil, ik heb zelfs een donorcodicil.
Treinmachinisten die houden daar al rekening mee, dat sommige mensen veranderen in aardappelpuree.
het verbaast mij dat je dat juist aan mij vraagt, alsof je de andere reply's niet hebt beraadslaagd.
Die jongen dacht niet aan gevaar hij was een dare-devil beoefenaar.
Hoe kan hij bereid zijn om zijn vingers te branden zonder handen?
Die jongen is dood, die is niet meer op aarde, dit is zijn aflossingswaarden.
Egoïsme is het niet, het was een aktie zonder inhoud, een grove benaderingsfout.
Beschadigen is een groot woord, dan zijn de meesten rijp voor een kuuroord.
Dit is voor iedereen een les, een leer en acceptatieproces.
Elk woord wat we uitspreken heeft een bepaalde trilling en blijft hangen in godsverlangen.
Want liefde is de sleutel, en dat is geen gereutel.
Zo koud en afstandelijk wij mensen kunnen zijn, zo staan wij ook aan de achterlijn.
Zo'n dood is een rare eindnoot, weer bewijs voor mij dat er meer is na de dood!

al ren je nog zo snel de trein die achterhaalt je wel.....

Terug
Naar boven