Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo wordt een Sneltrein opeens een stoptrein. Wel k*t voor de NS, zo halen ze de punctualiteit van 80% natuurlijk nooit.
Ik had het uiteraard over kanker die genetisch bepaald is en waar externe factoren geen vat op hebben. En ik zal nooit zeggen dat iemand kanker verdiend, omdat het nu eenmaal een verschrikkelijke ziekte is waar je je niet aan verwacht, zelfs als je rookt. Maar voor een aankomende trein gaan rijden kan je daarmee niet vergelijken. Iemand die rookt neemt elke dag een klein risico, iemand die voor een trein gaat rijden is gewoon met zijn leven aan het spelen.Ja T, je kan mij al aardig na al die jaren.
Maar deze moraalridder valt ook wel eens van zijn paard, zoals je weet.
Maar ik val nooit uit mijn rol, omdat ik gewoon zo ben.
Verdienen kan idd als beloning of straf gelden.
Heeft diegene kanker gekregen door zijn hele leven lang te roken?
Want als je grensen gaat stellen dan is daar ook wat op te zeggen.
Natuurlijk niet, want zij heeft al helemaal geen besef van de gevaren rondom haar. Waarom haal je er nu dit weer bij, totaal niet relevant.Een meisje wat achter haar bal aan rent en wordt overreden,..eigen schuld?
Leuk voor jou. Ik ben liever iemand die eerlijk is dan iemand die uit 'respect' staat te liegen.En ik ben liever een moraal ridder dan iemand met sarcasme !!
Egoïsme? Wat heeft dat ermee te maken? Onwetendheid?En met relativeren heeft het niks te maken, meer met egoïsme en onwetendheid.
Misschien moet je eens leren te relativeren? Ik vind het eerder onbegrijpelijk dat jij hier reageert zoals je doet, terwijl je heel goed weet dat wij alleen zo reageren omdat we weten dat het slachtoffer het zelf gezocht heeft.Ik ben met wat ik hier allemaal lees, heel blij dat ik niet zo ben.
Lot? Lot bestaat niet man. Buiten dan de beperkingen die ons lichaam en geest heeft, die kunnen ons wel in een bepaalde richting doen gaan. Dat wil echter niet zeggen dat we die richting moeten volgen. De mens heeft het vermogen om beslissingen te nemen op basis van gezond verstand, als dat gezond verstand ontbreekt dan gebeurd dit...Ons lot kunnen we niet tarten, maar de uitkomst wel.
Wie we ontmoeten is ons lot, hoe we met die ontmoeting omgaan is aan onszelf....
Als je dat niet snapt dan vraag ik me serieus af wat jouw IQ is. Een totaal onschuldig en weerloos iemand die gedood is door een stel gekken vergelijken met een idioot die met zijn leven speelt om stoer te doen, hoe haal je het in je hoofd om die twee dingen uberhaupt met elkaar in verband te brengen. Of zocht je simpelweg naar een manier om per se mijn 'ongelijk' te bewijzen?En dat is wat ik echt niet snap !!!
Als iemand onder de trein stapt dan is het zijn eigen schuld en is het sarcasme ten top, maar als er een meisje wordt gestenigd dan is het opeens allemaal zielig.
Als die jongen een besef van gevaar had gehad dan was hij daar niet eens aan begonnen.

hij besefte niet dat de 'denderende trein' hem pijn kon doen...![]()

Reizen met de trein is fijn, lopen voor de trein doet pijn..![]()

Reizen met de trein is fijn, lopen voor de trein doet pijn..![]()

Hahaha geen gein,..rood is de kleur van bloed en wijn.
Die jongen is niet meer, wat overblijft is de zeer.
Maar daar hebben vele hier niks mee te maken, laten we die jongen nog wat meer afkraken.
Tjoeke tjoeke daar komt de trein, een botsing daarmee doet lekker geen pijn.
Zijn vriendjes dat is maar om het even, die dragen dat mee hun hele leven.![]()