- Waardering
- 279
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OMG SHUTTERSTFU
![]()
haha, nooit geprobeerd voor een nadere trein over te steken..
Denk niet dat ik het ook ooit ga proberen ookal heb ik een fles goldstrike op en zie ik sanca aan de overkantlol
Vind het wel zielig voor de ouders en nabestaande.. alleen heel idioot en stom van die jongen. Wie z'n kont brand, moet op de blaren liggen!
Sowieso niet, hij was een ecto anders was die trein wel stil te komen staan toen ie tegen hem opreed.

Je moet eens weten hoeveel jongeren er door Alcholvergiftiging om het leven zijn gekomen !!!
Denk toch eens na voordat je wat zegt...
Altijd weer de moraalridder he? Sommige dingen in het leven zijn gewoon verdiend kerel.Jou en vele andere hun opmerking is DOM.
Jullie antwoorden zijn LOMP !!!
Je moet jezelf horen !!!
Alsof jullie nooit domme dingen in je hoofd hebben gehaald, en doen.
De meesten van jullie zijn ook wel eens in situaties geweest waar je een engeltje op je schouder had..
Van het trapgat naar beneden en 2 gebroken armen, gaten in me kop van een vlaggemast en ongeluk met mijn fiets en 3 motorongelukken.
Allemaal mijn eigen schuld,..
Je zou alleen al uit respect voor de nabestaande zulke uitspraken voor je moeten houden.
Arrogante egotrippers hier !!!
Altijd weer de moraalridder he? Sommige dingen in het leven zijn gewoon verdiend kerel.
Zat in een auto stappen en jezelf doodrijden tegen een boom = verdiend.
Zo lang mogelijk met je scooter voor een trein blijven rijden tot het een keer misgaat = verdiend.
Snap je al het verschil al met bijv. iemand die kanker krijgt? Of heb je meer voorbeelden nodig? Verder is humor een manier om te relativeren, jammer voor de ouders, maar dat is het leven nu eenmaal...

Met verdiend bedoel ik gewoon: je krijgt in het leven wat je zelf in gang zet. Ik wens niemand dood, dat is iets helemaal anders. Ik stel alleen vast dat sommige mensen gewoon te dom zijn om te overleven. Het is niets anders dan natuurlijke selectie. In zekere zin is het dan verdiend ja.
Ik zal dit nooit zeggen over iemand die berekende risico's neemt, maar dit is gewoon totaal gestoord. Ik heb veel gekke dingen gedaan op die leeftijd, maar zoiets doms als dit nooit.

Altijd weer de moraalridder he? Sommige dingen in het leven zijn gewoon verdiend kerel.
Zat in een auto stappen en jezelf doodrijden tegen een boom = verdiend.
Zo lang mogelijk met je scooter voor een trein blijven rijden tot het een keer misgaat = verdiend.
Snap je al het verschil al met bijv. iemand die kanker krijgt? Of heb je meer voorbeelden nodig? Verder is humor een manier om te relativeren, jammer voor de ouders, maar dat is het leven nu eenmaal...
. Nu zou ik dat zeker niet meer doen en denk ik wellis van beetje dom ben je geweest.