AndroidHealthClinic

Jongen sterft onder trein door dom spelletje

OMG SHUTTER :D STFU :roflol:

haha, nooit geprobeerd voor een nadere trein over te steken..
Denk niet dat ik het ook ooit ga proberen ookal heb ik een fles goldstrike op en zie ik sanca aan de overkant :D lol

Vind het wel zielig voor de ouders en nabestaande.. alleen heel idioot en stom van die jongen. Wie z'n kont brand, moet op de blaren liggen!

Je moet eens weten hoeveel jongeren er door Alcholvergiftiging om het leven zijn gekomen !!!
Denk toch eens na voordat je wat zegt...

Helaas voor die jongen was Chuck Norris niet in de buurt. Beard protection had hem kunnen redden.

Je moet eens weten hoeveel jongeren er door Alcholvergiftiging om het leven zijn gekomen !!!
Denk toch eens na voordat je wat zegt...

oh ja was trouwens op nieuws gisteren. al die ophef over paddo's dat mensen er zelfmoord door plegen. maar goed idd alcohol neemt hoop meer doden voor zn rekening

De_trein_is_zo_gek_nog_niet.jpg

Jou en vele andere hun opmerking is DOM.
Jullie antwoorden zijn LOMP !!!
Je moet jezelf horen !!!
Alsof jullie nooit domme dingen in je hoofd hebben gehaald, en doen.
De meesten van jullie zijn ook wel eens in situaties geweest waar je een engeltje op je schouder had..
Van het trapgat naar beneden en 2 gebroken armen, gaten in me kop van een vlaggemast en ongeluk met mijn fiets en 3 motorongelukken.
Allemaal mijn eigen schuld,..
Je zou alleen al uit respect voor de nabestaande zulke uitspraken voor je moeten houden.
Arrogante egotrippers hier !!!
Altijd weer de moraalridder he? Sommige dingen in het leven zijn gewoon verdiend kerel.

Zat in een auto stappen en jezelf doodrijden tegen een boom = verdiend.
Zo lang mogelijk met je scooter voor een trein blijven rijden tot het een keer misgaat = verdiend.

Snap je al het verschil al met bijv. iemand die kanker krijgt? Of heb je meer voorbeelden nodig? Verder is humor een manier om te relativeren, jammer voor de ouders, maar dat is het leven nu eenmaal...

Altijd weer de moraalridder he? Sommige dingen in het leven zijn gewoon verdiend kerel.

Zo lang mogelijk met je scooter voor een trein blijven rijden tot het een keer misgaat = verdiend.

Snap je al het verschil al met bijv. iemand die kanker krijgt? Of heb je meer voorbeelden nodig? Verder is humor een manier om te relativeren, jammer voor de ouders, maar dat is het leven nu eenmaal...

ik weet niet, om dat nu verdient te noemen, ik denk dat iedereen toen hij die leeftijd had wel eens onder druk van vrienden iets ongeloofelijk stoms en gevaarlijk heeft gedaan, Waarvan je achterna zegt 'hoe kon ik zo ongeloofelijk stom zijn'.
Plus dat je (vooral als je nog jonger bent) het absoluut niet voor mogelijk houd dat je kunt sterven. veel mensen verkeren soms in de waan dat ze onkwetsbaar zijn, dat zo'n dingen alleen iemand anders kunnen overkomen en niet hen zelf.
Ik geef toe om zoiets te doen dat je idd wel goed debiel moet zijn, maar sommige mensen zijn nu eenmaal debiel (en dit bedoel ik niet om te lachen)
dat ze het verdienen is nu wel wat veel gezegd, ik geef toe dat de meeste van die inteelt lacoste-eikeltjes wel een paar djoefen tegen hun muil verdienen, ma ook niet meer dan;)

Verdiend is misschien overdreven, maar ik zal er niet om treuren:)

Met verdiend bedoel ik gewoon: je krijgt in het leven wat je zelf in gang zet. Ik wens niemand dood, dat is iets helemaal anders. Ik stel alleen vast dat sommige mensen gewoon te dom zijn om te overleven. Het is niets anders dan natuurlijke selectie. In zekere zin is het dan verdiend ja.

Ik zal dit nooit zeggen over iemand die berekende risico's neemt, maar dit is gewoon totaal gestoord. Ik heb veel gekke dingen gedaan op die leeftijd, maar zoiets doms als dit nooit.

Met verdiend bedoel ik gewoon: je krijgt in het leven wat je zelf in gang zet. Ik wens niemand dood, dat is iets helemaal anders. Ik stel alleen vast dat sommige mensen gewoon te dom zijn om te overleven. Het is niets anders dan natuurlijke selectie. In zekere zin is het dan verdiend ja.

Ik zal dit nooit zeggen over iemand die berekende risico's neemt, maar dit is gewoon totaal gestoord. Ik heb veel gekke dingen gedaan op die leeftijd, maar zoiets doms als dit nooit.

hahaha, ok survival of the fittest dus, maar dan vrij ruim bekeken. Soort kent zijn ondergang door hersenfalen. Hier had Darwin vast een vette kluif aan gehad:D

wat een pannekoek

omg brainy89 :roflol:

Ja T, je kan mij al aardig na al die jaren.
Maar deze moraalridder valt ook wel eens van zijn paard, zoals je weet.
Maar ik val nooit uit mijn rol, omdat ik gewoon zo ben.
Verdienen kan idd als beloning of straf gelden.

Heeft diegene kanker gekregen door zijn hele leven lang te roken?
Want als je grensen gaat stellen dan is daar ook wat op te zeggen.
Een meisje wat achter haar bal aan rent en wordt overreden,..eigen schuld?

En ik ben liever een moraal ridder dan iemand met sarcasme !!
En met relativeren heeft het niks te maken, meer met egoïsme en onwetendheid.
Ik ben met wat ik hier allemaal lees, heel blij dat ik niet zo ben.

Ons lot kunnen we niet tarten, maar de uitkomst wel.
Wie we ontmoeten is ons lot, hoe we met die ontmoeting omgaan is aan onszelf....

Ach hij deed in elk geval zeker geen VWO ;) .
Als je op je 17e dit soort domme dingen doet, dan noem ik het selectie. Er is namelijk een grens van gekke dingen doen.

Natuurlijk blijft het vervelend.

Niemand heeft hier zeker linke dingen gedaan waarvan je later denkt dat had verkeerd af kunnen lopen? Zelf ik ging ik metro surfen bijvoorbeeld, erop klimmen of eraan hangen :D. Nu zou ik dat zeker niet meer doen en denk ik wellis van beetje dom ben je geweest.
Dit zijn van die dingen die niet goed zijn maar bekopen met te dood is een te dure prijs. Maar zullen we dan mensen die parachute springen en dood neervallen ook maar eigen schuld noemen. Of iemand die karting doet moet maar gaan schaken. Ook die dingen gaan 10000 keer goed.
Die vrienden zullen zich hun hele leven schuldig voelen en de ouders vergeten dit ook niet meer.

Hij ging wel als een trein

Terug
Naar boven