XXL Nutrition

Breaking News Jongens die geschept werd door intercity werden achterna gezeten door Marokkanen!!!

Idd, dat zou ik ook hopen, maar mocht iemand zijn kaas laten om mijn kaas te redden, zou ik dat objectief gezien niet zo nuttig vinden. Ma bon, wat je ook moge meegemaakt hebben, it's time to let go.

LOl heb niks meegemaakt, heb nog nooit een ruzie gehad wat uitliep op vechten, ik ga dat soort dingen wel uit de weg. maar diegenen die dat wel hebben meegemaakt ofzo.....

ik zeg altijd maar zo als het jezelf of iemand die je heel nabij staat gebeurd praat je wel anders... voor de rest is het weer internet hero gedoe hier

gaan we zo beginnen jongen/meisje je wilt niet weten en dan kan ik het ook zeggen gast je komt net kijken sjonge hoe kan je voor mij praten kind soldaten uit Afrika hebben op hun 10e al meer mee gemaakt dan jij in je hele leven ik zeg niet dat ik een kindsoldaat ben of dat ik uit Afrika kom maar toch je moet niet voor mij gaan praten want in dit geval kan ik het nog steeds zeggen "je weet niks !!!!"

Uit welk land kom je dan? Je bent wel aardig pro-Mocro

1. De groep Marokkanen gaat met zn allen een Bulgaar in elkaar slaan met een steen!
2. Ze worden hierop aangesproken door een andere groep.
3. De andere groep wordt aangevallen en ook wordt iemand in elkaar gebeukt met een steen!
4. Iemand probeert zijn vriend te redden omdat die in elkaar gebeukt wordt met een levensgevaarlijk wapen en verliest hierbij het leven.

Lees ik nou goed dat er hier nog mensen zijn die het voor deze kereltjes opnemen? Ik denk dat dit op zn minst dood door schuld is. Ik heb geen enkel probleem met de gekleurde medemens, maar als dit soort toestanden frequenter voorkomt bij een bepaalde tak van de bevolking dan moet daar de vinger op gelegd kunnen worden.

Ik mag er niet aan denken dat iemand dit bij een makker van mij doet terwijl ik erop sta te kijken. Het is eigenlijk strontziek om zoiets zomaar bij iemand te flikken. In dat geval heb je een zware straf en intense behandeling nodig. Als ik zie dat iemand met een steen 1 van mijn vrienden levensgevaarlijk probeert te verwonden zou ik iig niet voor mezelf kunnen instaan. Het mooie is dan weer wel dat de wet me dit toestaat, zolang ik maar onmiddelijk reageer.

We zijn goed op weg, treinverkeer ondervond geen hinder, een duidelijk signaal dat de verkeersaderen van Nederland door Eurlings van hun cholesterol ontdaan zijn.

straffen met de harde hand!

gorillor tog, elke week weer....
wordt je het zelf niet zat
MAROAKEN DIT,MAROKANEN DAT, DOE DER ZELF WAT AAN INPLAATS VAN ACHTER JE PC ZITTEN EN EEN BEETJE JE WOEDE AFREAGEREN.
heheh nu ben ik een beetje afgekoeld:D

gorillor tog, elke week weer....
wordt je het zelf niet zat
MAROAKEN DIT,MAROKANEN DAT, DOE DER ZELF WAT AAN INPLAATS VAN ACHTER JE PC ZITTEN EN EEN BEETJE JE WOEDE AFREAGEREN.
heheh nu ben ik een beetje afgekoeld:D

Wat moet Gorillor er aan gaan doen dan? Het land uitsturen? ze vergassen?

nou er over zeiken op een forum helpt niet hoor

Wat moet Gorillor er aan gaan doen dan? Het land uitsturen? ze vergassen?

nee maar elke week weer een topic over marokkanen.
volgens zit hij 24 uur per dag achter de pc op zoek naar marokkanen die zich misdragen zodat hij het hier kan posten :rolleyes:

ontopic: ik vindt het wel vreselijk wat er gebeurt is
als dat waar is, dan vindt ik dat de daders een hoge straf verdienen

Dat krijg je als je de held wilt gaan uithangen.

Er is drank in het spel, misschien ook wat drugs.
Die mensen zijn de weg kwijt.

Blijf gewoon zitten, je weet wat er kan gebeuren als je gaat bemoeien toch?

RIP, maarja

volgens zit hij 24 uur per dag achter de pc op zoek naar marokkanen die zich misdragen zodat hij het hier kan posten :rolleyes:

Ik ben dat Marokkanen gehaat ook zat, maar ze raken wel erg vaak betrokken in dit soort situaties, dus je krijgt er daarom nou eenmaal vaak topics over.

Helaas hoef je daar niet 24 uur per dag achter de pc voor te zitten hoor...

RIP, maarja

Dus je wil zeggen ( voorbeeld ) dat als jij ziet dat er een oud vrouwtje word overvallen jij blijft zitten..? en stel je blijft niet zitten en je schiet die oude vrouw te hulp en word daarbij doodgestoken dan is dat dus jou eigen schuld..? ik schaam me echt voor mensen zoals jou.

Dus je wil zeggen ( voorbeeld ) dat als jij ziet dat er een oud vrouwtje word overvallen jij blijft zitten..? en stel je blijft niet zitten en je schiet die oude vrouw te hulp en word daarbij doodgestoken dan is dat dus jou eigen schuld..? ik schaam me echt voor mensen zoals jou.

mens! je kan toch wel lezen
het ging om gang fight zowiezo ga ej niet meej bemoeien doe eve normaal zeg een oude vrouwtje das weer een andere verhaal

RIP, maarja
Oké. Moeten we dan nu zeggen dat het zijn eigen schuld was? Heb je wel enig idee wat er gebeurt als je iemand met een steen op zn gezicht ramt? Dat zijn mogelijk fracturen en bijna zeker levenslange verminkingen. Is het niet normaal dat je geshockeerd bent als je dit ziet en is het dan niet goed dat je dit probeert te stoppen? We spreken hier mogelijk over een mensenleven en een groep met een aantal complete psycho's die blijkbaar alleen maar bloed willen zien. Vind je nu echt dat dit gedrag niet aangeklaagd mag worden? Ik vind het jammer dat mensen van goede wil op zo'n brute manier afgeslacht worden met als excuus dat ze zich maar niet hoefden te moeien. Alsof het hier het wilde westen zou zijn en alsof die kerels zelfs nog het recht hadden om iemand met een groep te mishandelen/folteren/verminken. Ik vind het compleet pervers.

Jij 15 jarige snuiter, wie denk je dat je bent ?

We hebben het hier over een dode, en jij komt ons vertellen dat het niet gepost mag worden omdat het een marokaan is en jij dat liever niet wilt horen ?
hou je bek k*t racist zeg ik dat wat je hebt getypt msichien moet je effe lezen helpt jou manier wel dan haatzaaiende bericht op dit forum verspreiden elk topic wat over buitelanders gaat daar is ook arnoldfan moet je komen met je grote bek kan je wel gaan zeggen dat ik 15 ben maar ik heb scheit aan jou

Jij 15 jarige snuiter, wie denk je dat je bent ?

We hebben het hier over een dode, en jij komt ons vertellen dat het niet gepost mag worden omdat het een marokaan is en jij dat liever niet wilt horen ?

Geef ik je gelijk in, tuurlijk mag daar over gepost worden. Alleen de ''rechtse'' leden van het forum openen met name ''marrokanen'' topics open waardoor er veel aandacht op hun wordt gevestigd en het lijkt alsof zij alles doen. Wat niet zo is natuurlijk. daarmee zeg ik niet dat wat zij doen niet erg is etc..
Ik zelf heb ook niet al te leuke ervaringen met marokkanen, dus ik heb hier totaal niets te verdedigen als je dat denkt.
Trouwens en je weet ook niet hoe het verhaal daar echt is gegaan omdat je maar 1 kant van het verhaal hoort. Als je 1 ding belicht betekend niet dat het ''donkere'' deel niet bestaat.

Terug
Naar boven