Fitness Seller

Joran van der Sloot bekent moord

ja maar hij heeft $$$

1,95m, een aardig stuk boven het gemiddelde daar dus. Verder lekker laten wegrotten die moordenaar.

2z6i1d1.jpg

Hij zegt zelf dat hij maar 1 klap heeft gegeven en haar heeft gewurgd maar dat is onmogelijk gelet op het trauma op het slachtoffer.

ik dacht dat ze was neergestoken???

ik dacht dat ze was neergestoken???

De moordenaar heet Joran van der Sloot niet Robert Hosper of Pat21 :D Ze is kapotgeslagen en gewurgd gelet op het trauma. Zelfs zo hard geslagen naar het schijnt dat haar oog er uit geklapt was nadat ze was gaan ontbinden. Oog stond dus op klappen na de klappen van Joran van der Sloot.

1,95m, een aardig stuk boven het gemiddelde daar dus. Verder lekker laten wegrotten die moordenaar.

Enig idee wat daar de gemiddelde lengte ongeveer zal zijn?
Het zal toch niet zijn dat hij strak tussen ukkie's komt te zitten waar hij ook nog eens de baas over kan spelen?

Enig idee wat daar de gemiddelde lengte ongeveer zal zijn?
Het zal toch niet zijn dat hij strak tussen ukkie's komt te zitten waar hij ook nog eens de baas over kan spelen?

1,64m en die ukkies prikken hem gewoon neer natuurlijk. Peru en die andere Andeslanden kennen een vrij laag gemiddelde qua lengte.

Lullig voor hem, maar hij leeft nog. Zijn slachtoffers niet meer. Je bent echt een dombo als je geen controle hebt over je woedeuitbarstingen in dit soort landen en ja dan mag je aardig wat jaartjes gaan boeten. Denk overigens dat hij ook deze situatie weer aan het uitspelen is en vooral zo zielig mogelijk wil over komen. Mocht hij echt naar de klote gaan is er niks aan verloren.

Hoe kan je dit zeggen?
waarschijnlijk heb je nog nooit een echte woedeuitbarsting gehad anders doe je niet zulke uitspraken.

Als jij een ECHTE woedeuitbarsting krijgt sta je niet voor jezelf in. Er zijn weinig mensen die wanneer ze een woedeuitbarsting krijgen zo door het lint kunnen gaan dat ze totaal niet weten wat ze doen. Wanneer je weer bij komt is het net een nachtmerrie waarin je wakker bent geworden en wat werkelijkheid blijkt te zijn.

Ik denk niet dat je hierover kan oordelen en uitspraken als hierboven kan doen als je er geen last van hebt. En zeggen dat je het wel hebt gehad en dat je zo kwaad werd dat je iemand een klap gaf of een bord kapot gooide noem ik geen echte woedenuitbarsting.

DIT staat trouwens los van Joran want ik weet niet of hij er aan lijdt.
Als hij er aan lijdt kan ik hem in zekere zin begrijpen wat niet goed praat wat hij gedaan heeft want dat is verschrikkelijk.

1,64m en die ukkies prikken hem gewoon neer natuurlijk. Peru en die andere Andeslanden kennen een vrij laag gemiddelde qua lengte.

Zo'n kleine lengte kwa gemiddelde? :eek:

Hopelijk heeft dit geen effect op zijn toekomstige coïtusleven :(

Hoe kan je dit zeggen?
waarschijnlijk heb je nog nooit een echte woedeuitbarsting gehad anders doe je niet zulke uitspraken.

Als jij een ECHTE woedeuitbarsting krijgt sta je niet voor jezelf in. Er zijn weinig mensen die wanneer ze een woedeuitbarsting krijgen zo door het lint kunnen gaan dat ze totaal niet weten wat ze doen. Wanneer je weer bij komt is het net een nachtmerrie waarin je wakker bent geworden en wat werkelijkheid blijkt te zijn.

Ik denk niet dat je hierover kan oordelen en uitspraken als hierboven kan doen als je er geen last van hebt. En zeggen dat je het wel hebt gehad en dat je zo kwaad werd dat je iemand een klap gaf of een bord kapot gooide noem ik geen echte woedenuitbarsting.

Als hij er aan lijdt kan ik hem in zekere zin begrijpen wat niet goed praat wat hij gedaan heeft want dat is verschrikkelijk.

Pech voor hem dan en ook pech voor degenen die er aan 'lijden''. Voor ieder gedrag zal heus wel een verklaring te vinden zijn maar mensen die totaal doorslaan horen niet thuis in de maatschappij. Joran van der Sloot is gelukkig pleite uit de maatschappij als het aan de Peruanen ligt.

Hoe kan je dit zeggen?

Daarnaast is hij ook een superster in liegen en verdraaien. :)
En ik wil ook die keke circa sweater :fuu:

woedenuitbarsting..het zal allemaal wel bestaan. er zijn veel excuses/kwaaltjes/ziektes
wat mij betreft blijft de straf altijd even zwaar.

Die gast had amper geld, hij liep niet voor niks te bedelen bij gelegenheidsvrienden en iedereen die hij maar kon aanklampen. Onze big spender sliep in een derderangs shorttime hotelletje waar hij nog 20 euro per nacht betaalde. Zelfs als je alleen bed zoekt is zo'n hotel natuurlijk wel erg dubieus voor iemand die pretendeert een constante inkomstenbron te hebben uit een tentje in Thailand en uit pokerwinsten.

Het is een pathologische leugenaar. Dat tentje in Thailand is allang verkocht en draaide voor geen meter toen hij er de scepter zwaaide en als pokeraar was het niet meer dan een sjacheraar die vooral bekend stond als iemand die zich graag groter voordeed dan hij was. Totaal verknipt figuur dus.

Die gast had amper geld, hij liep niet voor niks te bedelen bij gelegenheidsvrienden en iedereen die hij maar kon aanklampen. Onze big spender sliep in een derderangs shorttime hotelletje waar hij nog 20 euro per nacht betaalde. Zelfs als je alleen bed zoekt is zo'n hotel natuurlijk wel erg dubieus voor iemand die pretendeert een constante inkomstenbron te hebben uit een tentje in Thailand en uit pokerwinsten.

Het is een pathologische leugenaar. Dat tentje in Thailand is allang verkocht en draaide voor geen meter toen hij er de scepter zwaaide en als pokeraar was het niet meer dan een sjacheraar die vooral bekend stond als iemand die zich graag groter voordeed dan hij was. Totaal verknipt figuur dus.

Dat weet jij, dat weet ik, dat weet hij... Maar een chick niet:ds:

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

woedenuitbarsting..het zal allemaal wel bestaan. er zijn veel excuses/kwaaltjes/ziektes
wat mij betreft blijft de straf altijd even zwaar.

80 tot 90% van de zwaar veroordeelden in de bajes hebben een anti-sociale persoonlijkheidsstoornis. Zie maar wat je met deze informatie doet. Uit deterministisch oogpunt doet het Nederlandse TBS-systeem het niet eens onaardig, af en toe eens iemand vrijlaten...

Ik wacht eigenlijk tot iemand post dat hij een nieuwetijdskind is of zo. Arme Joran, hooggevoelig kontje heeft hij straks.

Dat weet jij, dat weet ik, dat weet hij... Maar een chick niet:ds:

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

80 tot 90% van de zwaar veroordeelden in de bajes hebben een anti-sociale persoonlijkheidsstoornis. Zie maar wat je met deze informatie doet. Uit deterministisch oogpunt doet het Nederlandse TBS-systeem het niet eens onaardig, af en toe eens iemand vrijlaten...

net zo hard straffen..
hoeveel mensen hier op het forum zouden die storing ook niet hebben
misschien ik zelf ook wel.
vind dat men veel te makkelijk strafvermindering krijgt of ontoerekeningsvatbaar is

Terug
Naar boven