XXL Nutrition

Joran van der Sloot bekent moord

net zo hard straffen..
hoeveel mensen hier op het forum zouden die storing ook niet hebben
misschien ik zelf ook wel.
vind dat men veel te makkelijk strafvermindering krijgt of ontoerekeningsvatbaar is

Ik vrees dat je dan de ernst niet kent van een degelijke persoonlijkheidsstoornis. Dat deze mensen apart moeten worden genomen staat buiten kijf.

Ik vrees dat je dan de ernst niet kent van een degelijke persoonlijkheidsstoornis. Dat deze mensen apart moeten worden genomen staat buiten kijf.

Apart genomen en nooit meer vrijlaten, als het niet goed in de kop zit is het twijfelachtig of dat wel ooit het geval wordt. Zeker bij figuren die doorslaan en iemand vermoorden lijkt me genezing zo goed als onmogelijk.

hehe nee klopt..reageerde deze x wel beetje TE snel
maar dan moeten ze idd apart worden genomen en er aandacht zijn voor dit probleem maar wanneer men dan toch een moord pleegt door zoon woedeaanval kan het toch niet anders als levenslang zijn?!!

er wordt natuurlijk ook veel te misbruik gemaakt van allerlei kwalen
999 van de 1000x dat iemand vermoord wordt handelde de dader zogenaamd uit iets waardoor hij volgens de advocaat liefst vrijgesproken zou moeten worden en te vaak komt een slin persoon er dan met veel te weinig van af

en dan volgt het volgend slachtoffer weer

Apart genomen en nooit meer vrijlaten, als het niet goed in de kop zit is het twijfelachtig of dat wel ooit het geval wordt. Zeker bij figuren die doorslaan en iemand vermoorden lijkt me genezing zo goed als onmogelijk.

Dat is inherent aan de meeste persoonlijkheidsstoornissen. Voor de rest gamma.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iets groter, voor de aanbidders.

Laat hem vooral de baas worden, de komende 30 jaar mag hij gezellig baasje zijn in een hellhole in Peru. Hij liever dan ik. Zou nog mooier zijn als die brute moordenaar gewoon levenslang krijgt.

Hij had dat wijf beter eerst nog even een beurt gegeven, dat zal hij voorlopig immers niet meer kunnen met een dame. :p

Hij had dat wijf beter eerst nog even een beurt gegeven, dat zal hij voorlopig immers niet meer kunnen met een dame. :p

Hij vindt vast wel een lekker Peruaanse kontje. Of ze vinden zijn Arubaanse kont lekker, assrapetime!

Wat is die meuk met dat dagboek nou? Ik bedoel, het is geeneens jorans dagboek.

het enige lugubere aan het verhaal vind ik, dat dit relaas precies 5 jaar na dato is. is dat dan puur toeval of een peulvrucht van een seriemoordenaar.....
ik vind allerzins wel opvallend, of het inderdaad een blijk geeft van zijn eigen beeld van intelligentie valt te bepraten. volgens mij is hij niet helemaal dom..

Laatst bewerkt:
Als ik jou was zou ik een 'Free Joran' shirt laten drukken, Strakke Freddy.

14wromf.jpg

Hij is er eindelijk!!

Gisteren een stukje op sbs6 gezien, en het moet inderdaad een zeer leipe gevangenis zijn als je de verhalen mag geloven. Nu maar hopen dat Joran geen medische hulp nodig heeft. :p

Joran mag waarschijnlijk daar ook jellyshots nemen van de gevangenen, alleen dit keer is het geen alcoholisch drankje.

Dat is een correcte analyse. Daarbij komt nog dat Joran in mijn vriendenkring een zekere heldenstatus heeft door zijn acties. Wegkomen met een moord nadat hij een wijf dronken had gevoerd met bacardi 151, pooier worden in Thailand, nu weer iemand vermoorden omdat ze aan zijn PC zat...

Geschifte acties die leuke media opleveren.

++

Terug
Naar boven