XXL Nutrition

Joran van der Sloot bekent moord

Hahahaha, dat wijf van CNN heeft te veel horrorfilms gezien. Belachelijk hoe ze praat.

Ook hoe ze aan die matras voelt, net alsof ze verwacht dat joran er nog een lijk in verstopt heeft. :roflol:

Het wordt ook voor haar een verassing als ze joran weer vrijspreken.

mediahype

Als ik die Joran was geweest en ze zouden 3 rondjes met mij lopen voor de pers. Zou ik mijzelf als een opgefokte pitbull gedragen. Grommen, je tanden laten zien, opeens stukje vooruit springen en soort van blaffen. Gewoon laten zien dat je helemaal leip bent.. Denk dat de pers nog aardig bang zou worden van je:D Ook haal je natuurlijk weer wereldnieuws:D

http://www.youtube.com/watch?v=bKl3wwxqBF0

Een ex van Joran van der Sloot aan het woord.

Duidelijk een liegend manipulatief teringventje. Zit goed daar in Peru, zo'n psychopaat had alleen maar meer shade aangericht als hij op vrij voeten was geweest.

Natalee Holloway op dezelfde datum en jaar geboren als zijn ex, Stephany Flores vermoordt op dezelfde dag maar dan 5 jaar later als de dag waarop Natalee Holloway is verdwenen. Vreemde patronen ook al hoeft dat natuurlijk niks voor te stellen.

Laatst bewerkt:
http://www.youtube.com/watch?v=bKl3wwxqBF0

Een ex van Joran van der Sloot aan het woord.

Duidelijk een liegend manipulatief teringventje. Zit goed daar in Peru, zo'n psychopaat had alleen maar meer shade aangericht als hij op vrij voeten was geweest.

Natalee Holloway op dezelfde datum en jaar geboren als zijn ex, Stephany Flores vermoordt op dezelfde dag maar dan 5 jaar later als de dag waarop Natalee Holloway is verdwenen. Vreemde patronen ook al hoeft dat natuurlijk niks voor te stellen.

ik zeg doen. Ik vind de cel waarin hij zit ook best goed te doen. Hij heeft tenminste een cel voor zichzelf. Dat kunnen er velen in die gevangenis niet zeggen

ik zeg doen. Ik vind de cel waarin hij zit ook best goed te doen. Hij heeft tenminste een cel voor zichzelf. Dat kunnen er velen in die gevangenis niet zeggen

Peru wil laten zien dat het daar wel meevalt, ze hebben niet voor niks al een TV-ploeg toegelaten in zijn cel. Maar goed, straks zit hij daar tientallen jaren en dan wordt zo'n cel toch wel erg krap. Het zal geen feestje voor hem zijn.

Zijn beste jaren gaat Joran van der Sloot in de cel vertoeven.

Zo slim is die gast ook weer niet, eerder een grote dombo als je ziet in welke situatie hij verzeild is geraakt.

Zou wel grappig zijn als hij eerst denkt weg te komen met doodslag en misschien maar 10 jaar krijgt en daarna nog 15 jaar mag brommen in de USA wegens afpersing. Om het compleet te maken daarna nog gezellig een jaartje of 10 wegens de dood van Natalee Holloway.

Ik voorzie een mooie toekomst voor Joran van der Sloot.

Ook in Alabama lopen genoeg bubba's rond als hij daar zijn straf moet gaan uitzitten.

Laat die gast gewoon vierendelen op het marktplein van Lima. Of fl**ker hem in een vulkaan in de omgeving. Nutteloos figuur.

Hij is in ieder goed de lul, beter ook.

Hellraiser 9, Hell in Joran is nu echt begonnen.

Je bent echt een dombo als je geen controle hebt over je woedeuitbarstingen in dit soort landen en ja dan mag je aardig wat jaartjes gaan boeten. Mocht hij echt naar de klote gaan is er niks aan verloren.

binnenkort live de gangrape waarin Joran door 6 Peruaanse hitmen wordt geraped.

Binnenkort verzint hij wel weer een nieuw verhaal.

Verder lekker laten wegrotten die moordenaar.

Pech voor hem dan en ook pech voor degenen die er aan 'lijden''. Joran van der Sloot is gelukkig pleite uit de maatschappij als het aan de Peruanen ligt.

Het is een pathologische leugenaar. Totaal verknipt figuur dus.

Arme Joran, hooggevoelig kontje heeft hij straks.

Apart genomen en nooit meer vrijlaten, als het niet goed in de kop zit is het twijfelachtig of dat wel ooit het geval wordt. Zeker bij figuren die doorslaan en iemand vermoorden lijkt me genezing zo goed als onmogelijk.

Hij liever dan ik. Zou nog mooier zijn als die brute moordenaar gewoon levenslang krijgt.

Hij vindt vast wel een lekker Peruaanse kontje. Of ze vinden zijn Arubaanse kont lekker, assrapetime!

Maar goed, straks zit hij daar tientallen jaren en dan wordt zo'n cel toch wel erg krap. Het zal geen feestje voor hem zijn.

EricR toch...

[Link niet meer beschikbaar]
2rosy83.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee ik mag u'm ook niet..

Peru wil laten zien dat het daar wel meevalt, ze hebben niet voor niks al een TV-ploeg toegelaten in zijn cel. Maar goed, straks zit hij daar tientallen jaren en dan wordt zo'n cel toch wel erg krap. Het zal geen feestje voor hem zijn.

De directeur van die gevangenis heeft laten weten dat Joran maar 3 maanden in zijn cel blijft zitten, daarna zou het wel zijn overgewaaid + hij is een grote man.

De directeur van die gevangenis heeft laten weten dat Joran maar 3 maanden in zijn cel blijft zitten, daarna zou het wel zijn overgewaaid + hij is een grote man.

Speciaal voor RobbertK dan, dat hij maar veel zeepjes laat vallen bij het douchen.

haters.jpg

Terug
Naar boven