Ieder zijn ding en smaken verschillen en ik moet zeggen op die pic staat hij toch een stuk kleiner dan hij daadwerkelijk is..
dat haar over z'n hele buik is wel een beetje viezig!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ieder zijn ding en smaken verschillen en ik moet zeggen op die pic staat hij toch een stuk kleiner dan hij daadwerkelijk is..

dat haar over z'n hele buik is wel een beetje viezig!

dat was adriana lima las ik?
haha dat snapte ik weldat was adriana lima las ik?
maar als dat je doel is.. weet niet hoever je er nog vanaf zit maar met iets minder dan adriana neem ik ook wel genoegen hoor![]()
hahaHaha nou ik zou dus echt nooit kunnen zeggen dat m'n figuur op de hare lijkt, ookal zou dat wel zo zijnhaha

de vrouwen hebben een goede smaak zo te zien! mooie doelen!
en met mikki wil ik een date!! haha
mijn doel.. is ongeveer dit:
nathan jones
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
vanwege zijn fysiek & lengte.
maar mijn echte voorbeeld loopt bij mij in de sportschool rond.
hij is naturel rond de 45, traint samen met de eigenaar en is 1,96.
zn gewicht weetik niet maar schat 120/130.. damn die armen zijn huge.. die rug ook.. mooi hoor.
ik ben zelf 1,90 daarom kijk ik meer naar de langere kerels dan naar de kleine.
Mr.Jones is helemaal geen naturel.
Toen hij voor het eerst kwam bij WWE, een jaartje of 2 geleden zag hij er zo uit. Hij is toen een kleine tijd afwezig geweest, toen hij weer terug kwam was hij huge. Een monster. HIj heeft het niet lang volgehouden bij WWE, maar het heeft hem wel goed gedaan voor zijn film carriere.
In zijn laatste film met Yet Li ziet hij er ook goed uit.

Je plaatje doet het niet Ryu ...
Waarom is deze thread trouwens in het Gare Hanenhok ?