Fitness Seller

Wat voor type schema zou voor dit lichaam passen?

Wacht maar tot de boy' s hier de 50 gepasseerd zijn.
Er zullen er weinig zijn die dan nog zo'n eye pleasing fysiek hebben. Laat staan naturel.
Met weinig eten, krijg je geen spieren erbij.
Goed eten en goed trainen, leef de bodybuilding leef, en na 3 jaar cutten en dan waarschijnlijk nog een keer die riedel.
En dan moet je wel tegen gezeur en aandacht kunnen want, je omgeving gaat reageren, op je voeding, en op hoe je eruitziet.
Ja vooral dat laatste "je omgeving".
Over het algemeen wel veel positieve reacties maar regelmatig ook kritiek.
Of dat er dan mensen zijn, die met een dikke buik en onderkin en elk weekend bier drinken, mij dan gaan vertellen dat ik niet zo overdreven moet doen met dat "gezonde gedoe" en dat ik ook een beetje moet leven.....dan steken ze ondertussen een sigaret op...
"Ja want je hebt al dat eiwit echt niet nodig hoor, als je "gewoon" normaal eet kun je ook gespierd worden, lees maar op internet"

Dan vraag ik altijd alsof ik dom ben : "Hoe werkt dat dan? Hoe werkt spieren opbouwen dan?"

"Ja kom op man, je moet gewoon dit of dat en zus en zo"

En dan sluit ik af, wijzend naar hun buik: "Zo te zien weet jij precies wat ik moet doen in de gym, of niet?"

En dan zijn ze uitgepraat maar dan zetten ze me weg als overdreven, en dat ik door sla, en dat het allemaal niet nodig is hoe ik mijn eten bij hou en afweeg en kcal tel en alles....

Boeit me allemaal vrij weinig maar is soms wel een beetje irritant om van die betweters tegen te komen die nog nooit een gym van binnen hebben gezien maar wel zogenaamd alles schijnen te weten hoe ik moet trainen en eten.

Paul Sklar is 1.75 mtr. :thumb: Das te klein, telt niet.

Of dat er dan mensen zijn, die met een dikke buik en onderkin en elk weekend bier drinken, mij dan gaan vertellen dat ik niet zo overdreven moet doen met dat "gezonde gedoe" en dat ik ook een beetje moet leven.....dan steken ze ondertussen een sigaret op...
"Ja want je hebt al dat eiwit echt niet nodig hoor, als je "gewoon" normaal eet kun je ook gespierd worden, lees maar op internet"

Dan vraag ik altijd alsof ik dom ben : "Hoe werkt dat dan? Hoe werkt spieren opbouwen dan?"

En dan sluit ik af, wijzend naar hun buik: "Zo te zien weet jij precies wat ik moet doen in de gym, of niet?"

En dan zijn ze uitgepraat maar dan zetten ze me weg als overdreven, en dat ik door sla, en dat het allemaal niet nodig is hoe ik mijn eten bij hou en afweeg en kcal tel en alles....

Boeit me allemaal vrij weinig maar is soms wel een beetje irritant om van die betweters tegen te komen die nog nooit een gym van binnen hebben gezien maar wel zogenaamd alles schijnen te weten hoe ik moet trainen en eten.
Mijn favoriete collega heeft al haar charmes in de strijd gegooid om mij een donut te laten eten :D 3 wkn geleden.
Was lekker, maar zo zinloos.

Laatst bewerkt:

Of de ' ja maar jij bent ook zo gebouwd, bij mij zou dat veel meer moeite kosten'..... Jaja.

Mijn favoriete collega heeft al haar charmes in de strijd gegooid om mij een donut te laten eten :D 3 wkn geleden.
Was lekker, maar zo zinloos :D toffe chick en zwanger dus moest wel rekening met haar houden.

Klinkt alsof je haar die donut in zijn geheel had door laten slikken als ze niet zwanger zou zijn geweest. :roflol:

Heb je die donut meegetrackt?

Ik schrijf echt alles op sinds ik begonnen ben met dit te doen, ik kan het niet meer loslaten. Mijn vriendin vindt het soms echt overdreven maar ze accepteert het wel, ze zal ook wel moeten want ik ga en kan er toch niet meer mee stoppen.

Of de ' ja maar jij bent ook zo gebouwd, bij mij zou dat veel meer moeite kosten'..... Jaja.
Ja inderdaad. Of de meest gehoorde : "Ja ik moet zelf ook weer naar de sportschool'" terwijl ze over hun buik wrijven en serieus kijken.....

Maar is ieder zijn eigen ding natuurlijk, de één houdt van bourgondische eetstijl en heeft daarin geen rem en dat is hun goedrecht, maar laat mij lekker trainen.
Ik rook sowieso (niet meer sinds 2.5 jaar) en alcohol drink ik eigenlijk ook nooit meer, lang geleden in ieder geval. Dus die drang en gewoonte heb ik niet.

Voor mij is het echt mijn leven geworden om te trainen, er naar te eten en dingen die ik vroeger deed niet meer te doen (roken, smoken, af en toe drugs, alcohol). En ja leuke dingen doen kan ook gewoon als je doet wat wij doen, met eten kun je rekening houden en overal heb je genoeg mogelijkheid om of je eigen meals mee te nemen of even een supermarkt binnen te lopen voor een kwarkje en banaan als t niet anders kan.

Dagje strand, koelbox mee, water mee, shake mee, geen probleem hoor. Beter dan een koelbox met bier, klinkt gezellig maar ben liever nuchter.

Klinkt alsof je haar die donut in zijn geheel had door laten slikken als ze niet zwanger zou zijn geweest. :roflol:

Ik schrijf echt alles op sinds ik begonnen ben met dit te doen, ik kan het niet meer loslaten. Mijn vriendin vindt het soms echt overdreven maar ze accepteert het wel, ze zal ook wel moeten want ik ga en kan er toch niet meer mee stoppen.
Een beetje rekening houden met een partner, zoals zorgen dat je het avondeten wel samen kan doen, vind ik iets heel anders dan zeikende, zeurende en zagende collega's.

Een beetje rekening houden met een partner, zoals zorgen dat je het avondeten wel samen kan doen, vind ik iets heel anders dan zeikende, zeurende en zagende collega's.
Avondeten doen we sowieso samen. Zij kan erg lekker koken, ik kan echt lekker eten = ideale combinatie.

• Bicep
Waarderingen: K82

Nee, die donut niet in fatsecret gezet...was niet mijn schuld :D zij zet 'm maar in haar fatcecret app.

• Haha
Waarderingen: K82
Nja, dit is vooral een gevolg van weinig eten, veel activiteit en eventueel nog wat krachttraining. Dit lichaam kun je ook krijgen als je hardloopt en aanleg hebt voor een beetje spieren.

• Like
Waarderingen: vntl
Calisthenics, opdrukken, optrekken. En ook veel wandelen en buiten zijn in de zon

Terug
Naar boven