- Waardering
- 4.813
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Ja vooral dat laatste "je omgeving".Wacht maar tot de boy' s hier de 50 gepasseerd zijn.
Er zullen er weinig zijn die dan nog zo'n eye pleasing fysiek hebben. Laat staan naturel.
Met weinig eten, krijg je geen spieren erbij.
Goed eten en goed trainen, leef de bodybuilding leef, en na 3 jaar cutten en dan waarschijnlijk nog een keer die riedel.
En dan moet je wel tegen gezeur en aandacht kunnen want, je omgeving gaat reageren, op je voeding, en op hoe je eruitziet.
Over het algemeen wel veel positieve reacties maar regelmatig ook kritiek.
Of dat er dan mensen zijn, die met een dikke buik en onderkin en elk weekend bier drinken, mij dan gaan vertellen dat ik niet zo overdreven moet doen met dat "gezonde gedoe" en dat ik ook een beetje moet leven.....dan steken ze ondertussen een sigaret op...
"Ja want je hebt al dat eiwit echt niet nodig hoor, als je "gewoon" normaal eet kun je ook gespierd worden, lees maar op internet"
Dan vraag ik altijd alsof ik dom ben : "Hoe werkt dat dan? Hoe werkt spieren opbouwen dan?"
"Ja kom op man, je moet gewoon dit of dat en zus en zo"
En dan sluit ik af, wijzend naar hun buik: "Zo te zien weet jij precies wat ik moet doen in de gym, of niet?"
En dan zijn ze uitgepraat maar dan zetten ze me weg als overdreven, en dat ik door sla, en dat het allemaal niet nodig is hoe ik mijn eten bij hou en afweeg en kcal tel en alles....
Boeit me allemaal vrij weinig maar is soms wel een beetje irritant om van die betweters tegen te komen die nog nooit een gym van binnen hebben gezien maar wel zogenaamd alles schijnen te weten hoe ik moet trainen en eten.

3 wkn geleden.
(behalve..)