MuscleMeat

Wat voor type schema zou voor dit lichaam passen?

• Topic Starter Topic Starter
Even een paar video's gekeken. Hij doet dus ook compound oefeningen en hij vind orgaan vlees completer dan schoon spier vlees.

Wel tof als iemand van boven de 50 het een beetje bijhoud. Maar reken erop dat hij er 24 uur per dag mee bezig is.
In een maand niets doen en niet op je voeding letten en er is niets speciaals meer te zien. Stress elke vorm van stress is dodelijk voor je fysiek.
Bijzonder figuur he. Ik lees nu z'n boek. Volg hem al jaren. Hij is volgensmij niet super strict qua wat voor vlees hoor, meer gewoon goede lokale/biologische kwaliteit en keto achtig. Ik vind het tof hoe hij gezondheid als hoogste ziet en goed/mooi lichaam is een bijproduct.

Ik weet niet echt wat ik bedoelde, beetje algemeen iets dat je vaak ziet, gewoon met hogere vetpercentage I guess.
Dit is goed voorbeeld van wat ik bedoelde, in het extreme dan. Het is wat boller allemaal.
1717333857638.png

Dit is goed voorbeeld van wat ik bedoelde, in het extreme dan. Het is wat boller allemaal.
1717333857638.png
Is dit niet gewoon iets gespierder dan je andere voorbeeld? Daarbij iets droger, beter licht, geen haar, meer tan.

Je zal echt niet van een beetje trainen en op je voeding letten per ongeluk zo wakker worden en er 24/7/365 zo bijlopen.

Is dit niet gewoon iets gespierder dan je andere voorbeeld? Daarbij iets droger, beter licht, geen haar, meer tan.

Je zal echt niet van een beetje trainen en op je voeding letten per ongeluk zo wakker worden en er 24/7/365 zo bijlopen.
Hahah snap ik ook wel. Maar ik was gewoon benieuwd of dit soort type lichamen meer een gevolg zijn van typische bodybuild schema's en mijn voorbeeld meer een gevolg van bodyweight/calistenics ofzo.

Hahah snap ik ook wel. Maar ik was gewoon benieuwd of dit soort type lichamen meer een gevolg zijn van typische bodybuild schema's en mijn voorbeeld meer een gevolg van bodyweight/calistenics ofzo.
Denk dat het met beide wel kan. Maar je bent bijna 2mtr, dan zou ik een bodybuilding schema gebruiken.
Je vult 2mtr niet zomaar op.
Waarschijnlijk is Troy niet zo lang.
5f11inch 1.80 mtr. Dat maakt gespierd lijken gemakkelijk.

Squats, presses, hinges, pulls, carry's, jumps, cleans, pull ups, dips, wandelen, zwemmen, fietsen en weinig eten

Nou, ik denk dat veruit de meeste vijftigers direct zouden tekenen voor zo'n fysiek.
Ik in ieder geval wel!

1717483561209.jpeg
Wacht maar tot de boy' s hier de 50 gepasseerd zijn.
Er zullen er weinig zijn die dan nog zo'n eye pleasing fysiek hebben. Laat staan naturel.
Met weinig eten, krijg je geen spieren erbij.
Goed eten en goed trainen, leef de bodybuilding leef, en na 3 jaar cutten en dan waarschijnlijk nog een keer die riedel.
En dan moet je wel tegen gezeur en aandacht kunnen want, je omgeving gaat reageren, op je voeding, en op hoe je eruitziet.

Terug
Naar boven