5 december is geen verplichte vrije dag schatdus de kersttradities mogen we wel veranderen maar het racistische sinterklaas feest niet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5 december is geen verplichte vrije dag schatdus de kersttradities mogen we wel veranderen maar het racistische sinterklaas feest niet
Wat ik mij nu al een tijdje afvraag is het volgende; worden die dagen zoals kerst en pinkster en hemelvaart nu van je atv-dagen afgetrokken of horen die daar bovenop te komen? anders krijg ik volgens mij veel te weinig atv-dagen.

Beter alle vrije dagen afschaffen en mensen minder uren per dag laten werken, veel evenwichtiger zo. Kerst en nieuwjaar vieren brengt je uit je routine.

beter gewoon elke dag van je leven exact hetzelfde voor maximale homogeniteit en sleur
De kunst is te houden van de sleur, niet echt iets anders te willen dan elke dag hetzelfde, en alles in volledige stilte te doen, dan is het leven best ok. Is door uit te kijken naar iets anders, iets waar je van denkt dat het leuker is, dat het leven, werken een sleur wordt.
omdat ie nu werk heeft, Corleone is aan het veranderen
omdat ie nu werk heeft, Corleone is aan het veranderen