Fitness Seller

Judo>

Star atlatic

Novice
Waardering
0
Hea.!

Ik zit op judo al zown 4 jaar, ik win de ene na de andere titel. mijn mooiste is 4x achterelkaar EU kampioen bij mijn bond IBF, maar kijk, nou zijn mijn armen wel bere sterk. :cool:, maar ik wil graag buikspieren, kan ik dat combineren, en welk schema zou ik dan moeten gebruiken, ik train echter maar 1x anderhalf uur in de week, en heb 2x per maan wedstrijden.

Kusjes de judochampion, Inge.!:p:D

Hé Inge.
Wat is precies je doel?
Wil je buikspieren om er goed uit te zien, of wil je een betere core(stabiliserende spieren van je romp, oa buikspieren) die je ondersteunen meer kracht te leveren bij het judo?
Bedoel je dat je
A)maar 1x in de week judo traint en verder niets,
of
B)dat je 1x in de week in de sportschool traint naast het judo?
No offence en blijkbaar heb je talent, maar als maar A)1x in de week traint en al 4x Eu kampioen bent in de 4 jaar dat je judo beoefend, zou ik (indien mogelijk)een andere bond opzoeken.

Wat betreft training welke mogelijkheden hebt je? Train je thuis, gym of op de tatami?

Hea.!

Ik zit op judo al zown 4 jaar, ik win de ene na de andere titel. mijn mooiste is 4x achterelkaar EU kampioen bij mijn bond IBF, maar kijk, nou zijn mijn armen wel bere sterk. :cool:, maar ik wil graag buikspieren, kan ik dat combineren, en welk schema zou ik dan moeten gebruiken, ik train echter maar 1x anderhalf uur in de week, en heb 2x per maan wedstrijden.

Kusjes de judochampion, Inge.!:p:D

Inge, wat dragen de dames nou onder dat judopak?

• Topic Starter Topic Starter
Hé Inge.
Wat is precies je doel?
Wil je buikspieren om er goed uit te zien, of wil je een betere core(stabiliserende spieren van je romp, oa buikspieren) die je ondersteunen meer kracht te leveren bij het judo?
Bedoel je dat je
A)maar 1x in de week judo traint en verder niets,
of
B)dat je 1x in de week in de sportschool traint naast het judo?
No offence en blijkbaar heb je talent, maar als maar A)1x in de week traint en al 4x Eu kampioen bent in de 4 jaar dat je judo beoefend, zou ik (indien mogelijk)een andere bond opzoeken.

Wat betreft training welke mogelijkheden hebt je? Train je thuis, gym of op de tatami?

Eay!

Ik train 1 x per week in judo, daarnaast fiets ik 5 uur per week, en ren ik afentoe een paar kilometer. Maar met judo heb je eigelijk niet echt veel aan buikspieren, dus ik doe het voor de looks ;)
Een andere bond he,, good idee. Maar in de buurt zit er een die KEIhard traint, 2 x geweest, bek af, en bovendien meteen een blessure.
En mijn buikspieren oefen ik thuis, judo op de tatami.

Bye:cool:

-60 nice:D ziet ge ook nog normaal uit denk ik, de meeste vrouwelijke judoka's bij ons...:P

Doen jullie op de judo niet veel crunches enz.? wij wel... ik zit -81, maar heb nog steeds blokjes, dus gewoon trainen:D

Eay!

Ik train 1 x per week in judo, daarnaast fiets ik 5 uur per week, en ren ik afentoe een paar kilometer. Maar met judo heb je eigelijk niet echt veel aan buikspieren, dus ik doe het voor de looks ;)
Een andere bond he,, good idee. Maar in de buurt zit er een die KEIhard traint, 2 x geweest, bek af, en bovendien meteen een blessure.
En mijn buikspieren oefen ik thuis, judo op de tatami.

Bye:cool:

No offence maar volgens mij zit je idd in de verkeerde bond
'k denk dat'k daar constant wereldkampioen zou worden ..
1 keer trainen is echt veeeeeeeels te weinig en ik denk dat je in de 'normale bond ' wel op je doos zou krijgen ..
Train op zn minst 3 x per week als je enig niveau wilt halen ..

ik zou echt niet alleen je buikspieren gaan trainen, al is het maar om judo te ondersteunen.
Ik ondervind zoveel voordeel aan een volledig ontwikkeld lichaam in judo, maar vooral de onderrug is enorm belangrijk.
Wie een sterke deadlift heeft, is gewoon veel moeilijker te werpen met heupworpen en offerworpen.
Das mijn grote kracht in judo, mensen proberen een heupworp, ik blokkeer makkelijk en doe dan mijn ushiro goshi of variant

ga gewoon trainen bij die club die je bekaf maakt en je zal wel kotjes krijgen + betere conditie en judo prestatie :D

Ik heb het hier wel wat moeilijk mee 1.5u per week trainen en europees kampioen, voor prestaties moet je werken vind ik. Nou als je dan gwn een natuurtalent bent het is je gegund :p

• Topic Starter Topic Starter
ga gewoon trainen bij die club die je bekaf maakt en je zal wel kotjes krijgen + betere conditie en judo prestatie :D

Ik heb het hier wel wat moeilijk mee 1.5u per week trainen en europees kampioen, voor prestaties moet je werken vind ik. Nou als je dan gwn een natuurtalent bent het is je gegund :p

Ja, natuurtalent. Klopt

en dan heb je ook kneusjes die 3x in de week kapot trainen,vol fitnessen, en nog amper winnen:( tegen mezelf: :sukkeltje:

Train eerst je lichaam maar eens degelijk en luister naar wat gallius je te vertellen heeft. Lees hier effe de stickies over training en vooral voeding (als je toch abs wil) en je bent vertrokken. Als je dan nog geen zichtbare abs hebt kan je er best een nieuw topic over aanmaken.

Haha monsterlijke bond, vier jaar judo en vier jaar op rij europese kampioene. Ga je niet proberen je te kwalificeren voor de Olympische spelen? Of wacht je daar nog een paar jaar mee?

Terug
Naar boven