XXL Nutrition

juiste manier lat pull

"Take a step back and move on"
Lijkt nogal tegenstrijdig :p

Maar zijn rug ziet wel goed uit.

nice clipje, maar moet je die echt zo langzaam uitvoeren dan?

Dit druist weer in tegen alle wetenschap. langzame reps, failure enz. Op youtube staan nog meer filmpjes van hem. alles langzaam met kleine gewichten.

mooie body...zo zie ik ze graag......begrijp me niet verkeerd ....ik ben geen gatpraline....

ik doe ze achter mn nekje geen last van stress hoor

Interessant filmpje. Ik ben zelf ook een fan van duimen bovelangs op de borst trekken.
Maar dat zijn exacte manier nou persee de juiste is kan ik me niet voorstellen.

Ben benieuwd wat 3XL over zijn manier van trainen te zeggen heeft:)

*er staat nog een shitload aan leuke filmpjes van hem op youtube

Ja, ik zet ook men duimen op dezelfde manier, vind ik gewoon makkelijker/fijner aanvoelen.

zolang je die duimen maar niet zo houdt bij het benchen, want dan ben je echt een r*tard. Bij deze oefening maakt het niks uit

Vraagje. Ik trek de stang altijd tot op mijn borst, of enkele centimeters ervoor. En dan met grip een vuist of 2 buiten schouderbreedte. Grotere rom en redelijke gewichten dus. Duidelijk anders dan die kerel doet. Wat zijn de meningen hierover?

die kerel komt met niks nieuws. die langzame reps zijn nergens goed voor.

die kerel komt met niks nieuws. die langzame reps zijn nergens goed voor.

misschien om af te wisselen. stimulatie van verschillende spiertypen?

ik ben iig niet ergonder de indruk van zijn fysiek. hij staat droog, maar verder. weinig armen en erg weinig schouder imo. het is niet bepaald een beest:shut:

het is idd dat ie droog staat. ben benieuwd wat hij weegt

Vind z'n vorm op zich goed, alleen ben ik er een fan van om iets meer je rug te hollen tijdens de conc. beweging

Ben het er ook me eens dat waneer je handen op kin/keel hoogte komen de beweging teveel word over genomen door je armen (voornaamlijk triceps)

Wat die duimloze grip aangaat. Mijn ervaring is dat een duimloze grip juist meer betrokkenheid van de armen teweeg brengt. Ik vind ook niet dat je de stang in je vingers moet nemen, maar wat lager (zeg maar onderaan je vingers) Als de stang daar zit maakt duim wel/niet om de stang ook niet meer uit

Little wider than shoulderwide. Yeh right. Hoe breed denkt die gast dattie is ? :)

Ik zie de front lat pull down & de behind the neck lat pull down als twee verschillende oefeningen.

nice clipje, maar moet je die echt zo langzaam uitvoeren dan?

Hoeft niet kan wel. Ik deed het te afwisseling wel eens. Een training waar ik de herhalingen trager uitvoerde dan normaal. Anders raken de spieren ook maar gewend aan hetzelfde tempo, tenminste dat is mijn redenatie.

Terug
Naar boven