XXL Nutrition

Jullian Assange van Wikileaks, held of crimineel?

Peiling Peiling Jullian Assange is een .....

• Held

Stemmen: 56 83,6%
  • Crimineel

Stemmen: 11 16,4%

• Totaal stemmers
    67

IsmaelD

Cool Novice
Waardering
1
Wat zijn jullie gedachtes over Julian Assange, de stichter van Wikileaks? Is en hij een held of een crimineel? Er zijn politici in Amerika, Europa en Canada die vinden dat Jullian Assange vermoord moet worden of de dood straf verdient.

Wat mij betreft is Julian Assange een superheld. Ik bewonder deze man voor wat hij met Wikileaks doet, eindelijk is er iemand die de wereld de vuile spelletjes van onze eigen overheden laat zien. Ook is het me duidelijk geworden dat democratie, mensenrechten en vrijheid van meningsuiting in onze “Westerse” samenleving toch niet zo heilig is als ik dacht.

Lastig, ben het niet met alles eens wat er openbaar gemaakt wordt. Maar als je hem puur als klokkenluider ziet wel een held!

We zijn alweer bij de sneeuw/winter hype brah, jullian assange is passé.

ik mis de optie, nog niet zeker. of niet zeker.

Het enige goede antwoord is held dus een beetje zinloze poll imo..

Déjà vu. ???
Either way, ik vind het goed dat Wikileaks doet wat ze doen. Uiteindelijk hebben burgers het recht om de waarheid te weten over de handelingen die hun regering uitvoerd. Dat is democratie.

Maar het woord held vind ik ook niet op zijn plek. Helden doen andere dingen.

Eindbaas is het goede woord, omdat hij de hele Amerikaanse overheid ****ed voor de ogen van de hele wereld. :hornyna: hoppa!

Held!

Een criminele held.

Ik heb maar 'held' gestemd omdat ik me in het andere helemaal niet kon vinden. Imo is het geen van beide. Moet je dan perse zo'n stempel op hem drukken omdat hij iets gedaan heeft wat grote impact heeft? Het heeft zowel positieve als negatieve invloed. Wat ik erg negatief vind is dat je wellicht meer controle door de overheid op het internet krijgt. Positief dat we eindelijk eens geen bullshit verhalen te horen krijgen van politici.

-

Laatst bewerkt:
Vind het geen held, dan maar crimineel dus. Meer smaken zijn er niet in deze enquete. Wikileaks kan potentieel het leven in gevaar brengen van meerdere personen die zich bezig houden met geheime missies. Dat kan ik niet anders dan crimineel vinden eigenlijk.

Ook Assange heeft een bepaalde politieke agenda, maar de meesten trappen er in dat hij de ridder is die het vrije woord verdedigt.

Is hij buff? Zo niet, crimineel.

held

wat wikileaks doet vind ik goed werk,maar Julian Assange is een aandachtsh**r.
persoonlijk hoop ik dat wikileaks gauw een nieuwe ''leider'' heeft.

Terug
Naar boven