MuscleMeat

Jullie meningen over welke kuur

Eatandgain

Advanced Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m68
Massa
81kg
Beesten.

Ik ben van plan om te gaan kuren volgende week, nog geen gear besteld. Dit word me eerste kuur. Ik weet dat oral niet word aangeraden als eerste kuur maar zelf kan ik niet injecteren hoe graag ik het ook wil en kan niemand die dat voor mij kan doen. Dus oral..

Zelf denk ik aan dianabol de 'grootvader' van de steroiden omdat ik toch massa wilt. massa boven alles in mijn ogen.

Me stats zijn momenteel : 168cm met 78 kg 14-15% VP. Ik zit te bulken daarom wil ik een kuur ertussen gooien. Wat denken jullie dat ik zou doen? Het liefst zou ik test-e willen pakken maar het kan niet.

ik hoor het graag als jullie betere tips hebben.

Als je niet kan injecteren, niet dus.
En waarom kan je net injecteren...

Beesten.

Ik ben van plan om te gaan kuren volgende week, nog geen gear besteld. Dit word me eerste kuur. Ik weet dat oral niet word aangeraden als eerste kuur maar zelf kan ik niet injecteren hoe graag ik het ook wil en kan niemand die dat voor mij kan doen. Dus oral..

Zelf denk ik aan dianabol de 'grootvader' van de steroiden omdat ik toch massa wilt. massa boven alles in mijn ogen.

Me stats zijn momenteel : 168cm met 78 kg 14-15% VP. Ik zit te bulken daarom wil ik een kuur ertussen gooien. Wat denken jullie dat ik zou doen? Het liefst zou ik test-e willen pakken maar het kan niet.

ik hoor het graag als jullie betere tips hebben.

Waarom kan je niet zelf injecteren? Er zijn handleidingen genoeg en injectiemateriaal kan je gemakkelijk verkrijgen. Je zal geen betere kuur vinden dan 300-500mg test e, 10weken lang en vanaf week 12 tem 14 nakuren met 20mg nolvadex ed.

Als eerste kuur toch oral moet, zou ik met jouw doel starten met ofwel Dbol ofwel Winstrol. Beide hebben hun sides maar dat moet je maar erbij nemen voor lief. Beide gedoseerd op 40mg per dag. 20 smorgens 20 savonds. 5 weken lang. Nakuren voor 10 dagen met 20mg nolvadex per dag.

Niettegenstaande bovenstaand advies raad ik je aan niet te kuren met bovenstaande stats en je tentoongestelde kennis. Je voeding is hoogstwss niet in orde, je vetpercentage te hoog mijn inziens om pas echt aan het bulken te slagen nu met een kuur en je moet je gewoon veel beter inlezen voor je zomaar iets inneemt/injecteert. MAAR je gaat het toch doen, dus ik geef liever een goed advies ipv moeder praatjes.

"Het kan niet". Mijn god zeg. Beter blijf je er helemaal vanaf.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom kan je niet zelf injecteren? Er zijn handleidingen genoeg en injectiemateriaal kan je gemakkelijk verkrijgen. Je zal geen betere kuur vinden dan 300-500mg test e, 10weken lang en vanaf week 12 tem 14 nakuren met 20mg nolvadex ed.

Als eerste kuur toch oral moet, zou ik met jouw doel starten met ofwel Dbol ofwel Winstrol. Beide hebben hun sides maar dat moet je maar erbij nemen voor lief. Beide gedoseerd op 40mg per dag. 20 smorgens 20 savonds. 5 weken lang. Nakuren voor 10 dagen met 20mg nolvadex per dag.

Niettegenstaande bovenstaand advies raad ik je aan niet te kuren met bovenstaande stats en je tentoongestelde kennis. Je voeding is hoogstwss niet in orde, je vetpercentage te hoog mijn inziens om pas echt aan het bulken te slagen nu met een kuur en je moet je gewoon veel beter inlezen voor je zomaar iets inneemt/injecteert. MAAR je gaat het toch doen, dus ik geef liever een goed advies ipv moeder praatjes.

Ik zit al van augustus te bulken? Daarom dat me vp uitgelopen is. Ik ben meer voor de 'massa' ipv heel het jaar op 7-8% body fat staan. en hoe weet jij dat mijn voeding niet in orde is lol.. Soms heb ik echt spijt om dinges te vragen hier op dbb. Meestal is het getrol of wel iemand die wat te vertellen heeft waar ik niks aan heb.

Maar toch bedankt..

Voor korte kuurtjes 10 dagen clomid ipv nolva. Clomid werkt wat sneller.

"Het kan niet". Mijn god zeg. Beter blijf je er helemaal vanaf.

Geloof me het kan echt niet. Ik zou er alles voor doen om het te doen. Me huisarts is een Turk, en doet alles voor geld. laatst dacht ik om betaald het met hem te regelen, maar ik ben bang dat die kneus me gaat afwijzen en dan sta ik daar zonder huisarts.

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Als je niet kan injecteren, niet dus.
En waarom kan je net injecteren...

Omdat ik het niet bij mezelf kan dat weet ik gewoon omdat ik niet handig ben, vaak videos gezien op youtube je leert er wel van maar op het moment dat ik het zelf bij mijn eigen moet doen zal het zeker niet lukken denk ik.

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------

Voor korte kuurtjes 10 dagen clomid ipv nolva. Clomid werkt wat sneller.

Bedankt, hier heb ik wat aan.

Ik zit al van augustus te bulken? Daarom dat me vp uitgelopen is, en hoe weet jij dat mijn voeding niet in orde is lol.. Soms heb ik echt spijt om dinges te vragen hier op dbb. Meestal is het getrol of wel iemand die wat te vertellen heeft waar ik niks aan heb.

Maar toch bedankt..

Als je pas vanaf augustus aan het bulken bent en je vetpercentage is nu al zo aan het uitlopen dan is je voeding dus niet in orde. Jij vraagt om advies, wij geven jou dus het beste advies. Test-e op 500mg per week is beter. Ga je toch voor dbol, houd dan wel rekening met dat je het grootste deel qua massa weer verliest na je kuur, omdat het meeste vocht is (70%~). Dianabol moet je stacken, en is geen kuur op zichzelf. Succes.

Als je pas vanaf augustus aan het bulken bent en je vetpercentage is nu al zo aan het uitlopen dan is je voeding dus niet in orde. Jij vraagt om advies, wij geven jou dus het beste advies. Test-e op 500mg per week is beter. Ga je toch voor dbol, houd dan wel rekening met dat je het grootste deel qua massa weer verliest na je kuur, omdat het meeste vocht is (70%~). Dianabol moet je stacken, en is geen kuur op zichzelf. Succes.

Man man man.. want jij weet op welke vp ik begon met te bulken? Kom op mensen houd er mee op om te denken dat jullie beter weten dan het persoon zelf. Ik vroeg jullie raad om welke kuur en niet om hoe mijn voedingsschema eruit ziet.

Regio Amsterdam? Voor 25,- per prikkie ben ik je man

Man man man.. want jij weet op welke vp ik begon met te bulken? Kom op mensen houd er mee op om te denken dat jullie beter weten dan het persoon zelf. Ik vroeg jullie raad om welke kuur en niet om hoe mijn voedingsschema eruit ziet.

Aan je reacties te zien wacht je best nog enkele jaren om de puberteit door te gaan.. Ik gaf je degelijke info, anderen ook. Take it or leave it. Je posts spreken boekdelen over onwetendheid. Wees dan onderdanig en leer. Er is hier nog niet eens getrolled in 'je topic'.

Okay, ik ga even een paar dingen zeggen. no hard feelings.

Ten eerste is dbol een mogelijkheid om kennis te maken met anabolen, maar je blaast vooral tijdelijk op met vocht.. echt spiermassa is maar weinig.

Ten tweede heb je al een te hoog vetpercentage om nog effectief verder te bulken.
Je kan zoveel energie/kcals halen uit je lichaamsvet op dit moment, dus geen rede tot overschot aan kcals.
Als je nou gewoon een beetje onder onderhoud gaat eten dan kan je alsnog spier aanzetten met zo'n VP.
Elke gram vet die je aankomt in een bulk is doordat je meer eet dan wat je lichaam kan omzetten in spier.
Kortom, als je veel vet bijkomt in een bulk, dan doe je het verkeerd.

Ten derde kan je prima bij jezelf injecties zetten met lange insuline spuitjes in je bovenbeen ofzo.
Kan je lekker op je stoel blijven zitten en je voelt niks van de naald.
Hoewel je vp het misschien net niet toelaat om dan intra te spuiten...
Ik zou gewoon even cutten voor 2 maanden en dan via benen doen.
En als je er eenmaal handig in word kan je altijd nog in je reet met een langere spuit.

Ohja en ik vind het een beetje maf om zo over je huisarts te praten "hij is een turk, dus die doet alles voor geld" "dat die kneus me gaat afwijzen".

Laatst bewerkt:
Regio Amsterdam? Voor 25,- per prikkie ben ik je man��

Met plezier. Helaas ben ik van Belgie.

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

Okay, ik ga even een paar dingen zeggen. no hard feelings.

Ten eerste is dbol een mogelijkheid om kennis te maken met anabolen, maar je blaast vooral tijdelijk op met vocht.. echt spiermassa is maar weinig.

Ten tweede heb je al een te hoog vetpercentage om nog effectief verder te bulken.
Je kan zoveel energie/kcals halen uit je lichaamsvet op dit moment, dus geen rede tot overschot aan kcals.
Als je nou gewoon een beetje onder onderhoud gaat eten dan kan je alsnog spier aanzetten met zo'n VP.
Elke gram vet die je aankomt in een bulk is doordat je meer eet dan wat je lichaam kan omzetten in spier.
Kortom, als je veel vet bijkomt in een bulk, dan doe je het verkeerd.

Ten derde kan je prima bij jezelf injecties zetten met lange insuline spuitjes in je bovenbeen ofzo.
Kan je lekker op je stoel blijven zitten en je voelt niks van de naald.
Hoewel je vp het misschien net niet toelaat om dan intra te spuiten...
Ik zou gewoon even cutten voor 2 maanden en dan via benen doen.
En als je er eenmaal handig in word kan je altijd nog in je reet met een langere spuit.

Ohja en ik vind het een beetje maf om zo over je huisarts te praten "hij is een turk, dus die doet alles voor geld" "dat die kneus me gaat afwijzen".

:o

Oohw.. dan was je vetpercentage dus al hoog.. Nou dan moet je al helemaal niet aan kuren beginnen ;).

Want jij weet wat mijn doelstelling zijn? Jammer. Maar dit topic mag gesloten worden;)

Haha vergeet niet dat je hier op het dutchvetpercentageforum zit he ;)

Maar ff serieus Dbol gaat weinig voor je doen joh, beter gewoon injecteren. Durf je dat niet dan zou ik het hele kuur gebeuren gewoon laten voor wat het is. Durf je het wel, test e 500 mg en wat nolva achter de hand vanwege je vet %.

---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

en een pct natuurlijk

Haha vergeet niet dat je hier op het dutchvetpercentageforum zit he ;)

Maar ff serieus Dbol gaat weinig voor je doen joh, beter gewoon injecteren. Durf je dat niet dan zou ik het hele kuur gebeuren gewoon laten voor wat het is. Durf je het wel, test e 500 mg en wat nolva achter de hand vanwege je vet %.

---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

en een pct natuurlijk

is me vet % echt zo hoog? mijn doelstelling later is ook nooit echt droog te staan 10-12% is perfect. ik zat in augustus ook op 12% ben 3% gestegen in me bulk. In me kuur zou ik het acceptabele vinden als ik richting de 17% ga. In de zomer cut ik dan weer met AAS richting de 12%

is me vet % echt zo hoog? mijn doelstelling later is ook nooit echt droog te staan 10-12% is perfect. ik zat in augustus ook op 12% ben 3% gestegen in me bulk. In me kuur zou ik het acceptabele vinden als ik richting de 17% ga. In de zomer cut ik dan weer met AAS richting de 12%
Nee vind ik niet, 15% is zo'n beetje de bovengrens als het gaat om dat je geen problemen gaat krijgen met gyno. En dat is ook weer persoonsgebonden. Alleen weet ik niet hoe dat zit met Dbol, maar daar zou ik gewoon van afblijven als ik jou was, zeker als je geen test er naast zet.
Mensen hier vergeten vaak dat niet iedereen bodybuild podium aspiraties heeft. En 12 tot 15% is gewoon een gezond vet percentage om te hebben hoor.

En dan wou je zeker ook gaan cutten met oral winstrol?

Maar even OT:

Dbol only is het gewoon niet waard. Ook voor je omgeving zal het gewoon kut zijn als iedereen ziet dat je 8 kg aankomt, en vervolgens weer 5-6 kg vocht kwijtraakt op een paar weken.

waarom kan je zelf niet injecteren?

kan me ook bijna niet voorstellen dat je legit nul vrienden hebt die het kunnen doen.

Terug
Naar boven