AndroidHealthClinic

Jullie meningen over welke kuur

jezus die dbol only verhalen worden met de dag gekker

6kg bloat van een dbol only kuurtje :roflol::roflol:

Maat van me deed ook dbol only 6 weken 40mg ed. Kwam 7 kg aan viel na de kuur weer 5kg af. Doe het nou maar niet zonde van je geld gezondheid en moeite.

Laatst bewerkt:
Vind het niet zo slim om zelf te gaan injecteren als je dit niet durft of eerder gezien hebt ! als die jongen verkeerd prikt of in een ader zit kan het ernstig aflopen. slechte adviezen.
een eerste oral kuur om kennis te maken met anabolen is helemaal niet verkeerd.
ken jongens die alleen maar dianabol vreten en die zien er toch wel goed uit, als je goed op je voeding let kwa carbs hoef je helemaal niet zo op te blazen.

week 1 t/m 6 40 mg dianabol. 20mg s'morgens en 20mg s'avonds is goed.

of

winstrol zelfde schema.

succes

Vind het niet zo slim om zelf te gaan injecteren als je dit niet durft of eerder gezien hebt ! als die jongen verkeerd prikt of in een ader zit kan het ernstig aflopen. slechte adviezen. een eerste oral kuur om kennis te maken met anabolen is helemaal niet verkeerd. ken jongens die alleen maar dianabol vreten en die zien er toch wel goed uit, als je goed op je voeding let kwa carbs hoef je helemaal niet zo op te blazen. week 1 t/m 6 40 mg dianabol. 20mg s'morgens en 20mg s'avonds is goed. of winstrol zelfde schema. succes

Goed advies.

• Topic Starter Topic Starter
Vind het niet zo slim om zelf te gaan injecteren als je dit niet durft of eerder gezien hebt ! als die jongen verkeerd prikt of in een ader zit kan het ernstig aflopen. slechte adviezen.
een eerste oral kuur om kennis te maken met anabolen is helemaal niet verkeerd.
ken jongens die alleen maar dianabol vreten en die zien er toch wel goed uit, als je goed op je voeding let kwa carbs hoef je helemaal niet zo op te blazen.

week 1 t/m 6 40 mg dianabol. 20mg s'morgens en 20mg s'avonds is goed.

of

winstrol zelfde schema.

succes

thanks. iemand die me begrijpt. Als het risicoloos was, geen probleem. een prikje en erin spuiten, maar nu heb je risicos en de 1x wil ik liefst dat iemand met ervaring het doet bij mij of ja dan gewoon oral

Je bent niet opzoek naar advies, je wacht gewoon net zo lang tot iemand instemt met wat jezelf al in gedachte had om te doen.

Dit dus. Kansloos gevalletje. Je bent ook pas 19, misschien ook eens de regels lezen kneus.

Hij mag dan wel pas 19 zijn, met een trainingservaring van 8 maanden maar hij is wel een genetisch wonder, making gains left and right (behalve armen). Podiumambitie tot en met maar advies voor lief nemen zit er niet in.

@ts, ik had enorme verwachtingen van je gezien je ongeduldigheid en motivatie, hierdoor verwachtte ik een propere eerste kuur met bijbehorende log. Je stelt me teleur, future mr olympia.

Want jij weet wat mijn doelstelling zijn? Jammer. Maar dit topic mag gesloten worden;)
dit je kiest zelf wat je doet natuurlijk zou alleen van de d-bol afblijven op een hoger vetpercentage neem dan anavar als je toch een oral wil nemen (als je real var vind), pm me eens van waar je bent in Vlaanderen.
Ieder zijn doel niet iedereen wil et op 10-12 % blijven year round ;)

Vind het niet zo slim om zelf te gaan injecteren als je dit niet durft of eerder gezien hebt ! als die jongen verkeerd prikt of in een ader zit kan het ernstig aflopen.

Eens moet toch de eerste keer zijn, internet staat er vol mee hoe het moet, inclusief foto's en filmpjes.
En ja, de eerste keer staan de zweetdruppels op je voorhoofd, en zullen je handjes wat trillen ja...
Maar over tijdje lach je erom dat je hier zo tegenaan zat te hikken :p

Kuur goed, of kuur niet imo.

Hij mag dan wel pas 19 zijn, met een trainingservaring van 8 maanden maar hij is wel een genetisch wonder, making gains left and right (behalve armen). Podiumambitie tot en met maar advies voor lief nemen zit er niet in.

@ts, ik had enorme verwachtingen van je gezien je ongeduldigheid en motivatie, hierdoor verwachtte ik een propere eerste kuur met bijbehorende log. Je stelt me teleur, future mr olympia.

i'm sorry :( heb nog de tijd:(

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

dit je kiest zelf wat je doet natuurlijk zou alleen van de d-bol afblijven op een hoger vetpercentage neem dan anavar als je toch een oral wil nemen (als je real var vind), pm me eens van waar je bent in Vlaanderen.
Ieder zijn doel niet iedereen wil et op 10-12 % blijven year round ;)

10-12 in de zomer ja. Maar na de zomer boeit het me echt niet.

je kan niet injecteren? Je hebt alles geprobeerd? schijnbaar niet.

Serieus hoe moeilijk is het om te injecteren hahah je bent gewoon een b*ch die bang is voor naalden, niet wilt werken voor gains en dus maar een dboll kuurtje wilt pakken omdat je daar schijnbaar kilos mee pakt..

je kan niet injecteren? Je hebt alles geprobeerd? schijnbaar niet.

Serieus hoe moeilijk is het om te injecteren hahah je bent gewoon een b*ch die bang is voor naalden, niet wilt werken voor gains en dus maar een dboll kuurtje wilt pakken omdat je daar schijnbaar kilos mee pakt..

oh oh stoere jongen uit welke hoek kom jij. las je hierboven niet dat prikken risico's meeneemt en beter is dat je het de eerste keer niet zelf doet? Als jij naar Belgie komt om voor mij te prikken kom maar :cool:

oh oh stoere jongen uit welke hoek kom jij. las je hierboven niet dat prikken risico's meeneemt en beter is dat je het de eerste keer niet zelf doet? Als jij naar Belgie komt om voor mij te prikken kom maar :cool:

Risicos met prikken? Ik weet niet wat voor randdebiel jij bent maar injecteren is echt kinderspel. Iedereen kan in je glute injecteren is niks moeilijks aan. Vertrouw je andere niet kan je zelf in je been prikken ook dit is erg makkelijk. Niet willen/ bang zijn is iets heel anders als niet kunnen. Je verpakt het mooi als een smoesje omdat het ''risicos'' met zich mee brengt. Sorry hoor maar een oral only brengt ook risicos met zich mee imo ergere en serieuzere risicos, hier heb je ook geen moeite mee?

Conclusie je bent een watje.

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

En je kan vast wel iemand vinden die het voor je wilt doen. Denk aan zus, vriend, vriendin of misschien zelfs iemand hier op het forum bij je in de buurt tegen een kleine vergoeding?

Of je supplier? gewoon een beetje na denken. Waar een wil is, is een weg.

Injecteren is easy
Je kuurt of je kuurt niet

Risicos met prikken? Ik weet niet wat voor randdebiel jij bent maar injecteren is echt kinderspel. Iedereen kan in je glute injecteren is niks moeilijks aan. Vertrouw je andere niet kan je zelf in je been prikken ook dit is erg makkelijk. Niet willen/ bang zijn is iets heel anders als niet kunnen. Je verpakt het mooi als een smoesje omdat het ''risicos'' met zich mee brengt. Sorry hoor maar een oral only brengt ook risicos met zich mee imo ergere en serieuzere risicos, hier heb je ook geen moeite mee?

Conclusie je bent een watje.

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

En je kan vast wel iemand vinden die het voor je wilt doen. Denk aan zus, vriend, vriendin of misschien zelfs iemand hier op het forum bij je in de buurt tegen een kleine vergoeding?

Of je supplier? gewoon een beetje na denken. Waar een wil is, is een weg.

nou dat zoek ik juist. iemand in de buurt die me kan injecteren voor een vergoeding. Maakt niet uit hoeveel. Zelf in me omgeving heb ik niet iemand die kan injecteren daarom vind ik het moeilijk, tuurlijk ben ik niet bang van een naald. Ik zou alles doen voor gains alleen zou ik het lef niet hebben om het bij mijn eigen te doen.

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

Injecteren is easy
Je kuurt of je kuurt niet

Je injecteert of kuurt niet*

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

Die risico's vallen reuze mee, je doet net alsof je anders dood gaat man.

hierboven zegt iemand duidelijk als je een ader raakt dat het slecht kan aflopen???

nou dat zoek ik juist. iemand in de buurt die me kan injecteren voor een vergoeding. Maakt niet uit hoeveel. Zelf in me omgeving heb ik niet iemand die kan injecteren daarom vind ik het moeilijk, tuurlijk ben ik niet bang van een naald. Ik zou alles doen voor gains alleen zou ik het lef niet hebben om het bij mijn eigen te doen.

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

Je injecteert of kuurt niet*

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

hierboven zegt iemand duidelijk als je een ader raakt dat het slecht kan aflopen???

Dat sluit je uit met aspireren.

'Sustanon/testosteron zelfinjectie' bekijken op YouTube - Sustanon/testosteron zelfinjectie: http://youtu.be/F2qNvfLecqY

Nou als dat joggie het kan ..

Wtf did i just read ??? Laten injecteren tegen vergoeding ... wow

Jezelf injecteren is wel het simpelste wat er bestaat. Ik snap niet dat je dat niet kan?

Of ben je geestelijk niet helemaal in orde?

De t*ring

Terug
Naar boven