XXL Nutrition

Jullie meningen over welke kuur

nou dat zoek ik juist. iemand in de buurt die me kan injecteren voor een vergoeding. Maakt niet uit hoeveel. Zelf in me omgeving heb ik niet iemand die kan injecteren daarom vind ik het moeilijk, tuurlijk ben ik niet bang van een naald. Ik zou alles doen voor gains alleen zou ik het lef niet hebben om het bij mijn eigen te doen.

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

Je injecteert of kuurt niet*

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

hierboven zegt iemand duidelijk als je een ader raakt dat het slecht kan aflopen???

Slecht kan aflopen my ass. Vaak genoeg tegen een ader geprikt of een bloedvaatje. Is een klein beetje ongemakkelijk meer niet. In een ader spuiten moet je niet doen nee maar ik denk eigenlijk dat je daar ook niet dood aan zal gaan...

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

ik wil je trouwens wel injecteren hoor. 50 per injectie.

Risicos met prikken? Ik weet niet wat voor randdebiel jij bent maar injecteren is echt kinderspel. Iedereen kan in je glute injecteren is niks moeilijks aan. Vertrouw je andere niet kan je zelf in je been prikken ook dit is erg makkelijk. Niet willen/ bang zijn is iets heel anders als niet kunnen. Je verpakt het mooi als een smoesje omdat het ''risicos'' met zich mee brengt. Sorry hoor maar een oral only brengt ook risicos met zich mee imo ergere en serieuzere risicos, hier heb je ook geen moeite mee?

Conclusie je bent een watje.

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

En je kan vast wel iemand vinden die het voor je wilt doen. Denk aan zus, vriend, vriendin of misschien zelfs iemand hier op het forum bij je in de buurt tegen een kleine vergoeding?

Of je supplier? gewoon een beetje na denken. Waar een wil is, is een weg.

jij zal ook wel een massa monster zijn met jouw stats

• Topic Starter Topic Starter
Slecht kan aflopen my ass. Vaak genoeg tegen een ader geprikt of een bloedvaatje. Is een klein beetje ongemakkelijk meer niet. In een ader spuiten moet je niet doen nee maar ik denk eigenlijk dat je daar ook niet dood aan zal gaan...

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

ik wil je trouwens wel injecteren hoor. 50 per injectie.

Als je naar gent komt geen probleem.

Ben trouwens wel nieuwschierig na de mogelijke risicos van verkeerd injecteren. Bij mijn weten zitten er niet echt enorme gevaren aan. Zoals die jongen zegt geen luchtbellen in je aderen injecteren dan ga je deud.. Nog nooit gehoord.

Als je per ongeluk die hele lading in je ader pleurt kan je je toch gewoon even een paar uur ziek voelen, bloed je wat meer, en doet de injectie plaats pijn?

Sowieso respect voor alle aas gebruikers hoor, word al benauwd als ik die fokking naald zie. Betaforlife

Neem een kuuroord.

Ben trouwens wel nieuwschierig na de mogelijke risicos van verkeerd injecteren. Bij mijn weten zitten er niet echt enorme gevaren aan. Zoals die jongen zegt geen luchtbellen in je aderen injecteren dan ga je deud.. Nog nooit gehoord. Als je per ongeluk die hele lading in je ader pleurt kan je je toch gewoon even een paar uur ziek voelen, bloed je wat meer, en doet de injectie plaats pijn? Sowieso respect voor alle aas gebruikers hoor, word al benauwd als ik die fokking naald zie. Betaforlife

Spuit maar eens een paar CC lucht je ader in, dat ga je niet fijn vinden hoor ;)

Hehe, dat sowieso. Maar zeg nooit nooit ;)

ok dit gaat nergens meer over..... stel voor wat sticky's te gaan lezen en met behulp van de serieuze reacties je conclusie te trekken.

Verder zou mijn advies zijn om eerst natty lekker verder te gaan, volgens mij valt er natuurlijk nog wel wat meer te behalen. Doe research, kom over een paar jaar terug en dan kijken we wel weer verder ;)

• Topic Starter Topic Starter
ok dit gaat nergens meer over..... stel voor wat sticky's te gaan lezen en met behulp van de serieuze reacties je conclusie te trekken.

Verder zou mijn advies zijn om eerst natty lekker verder te gaan, volgens mij valt er natuurlijk nog wel wat meer te behalen. Doe research, kom over een paar jaar terug en dan kijken we wel weer verder ;)

genoeg gelezen. Ik zou heel graag een testo-only kuur doen maar omdat ik niemand in me omgeving heb die me kan prikken en zelf niet kan prikken overweeg ik een dianabol only kuur te gaan doen maar omdat ik zoveel negatieve dinges hier las ga ik dat zelf ook denk ik niet meer doen.

Natty ja kan zeker nog een paar jaar door. Maar ik wil niet te laat beginnen. Me leeftijd is nu perfect om te gaan kuren.

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

:eek:

Hou oud ben je?

genoeg gelezen. Ik zou heel graag een testo-only kuur doen maar omdat ik niemand in me omgeving heb die me kan prikken en zelf niet kan prikken overweeg ik een dianabol only kuur te gaan doen maar omdat ik zoveel negatieve dinges hier las ga ik dat zelf ook denk ik niet meer doen.

Natty ja kan zeker nog een paar jaar door. Maar ik wil niet te laat beginnen. Me leeftijd is nu perfect om te gaan kuren.

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

:eek:

Aah ja 19 jaar is echt perfect.

Terug
Naar boven