Fitness Seller

Jumbo receptjes

EddyBB

Cool Novice
Waardering
15
Beste dbb'ers,

Nou, het moet maar weer, de cut in :D had er eigenlijk geen zin in maar voel me nu niet op m'n gemak met zo'n buik naar voren. Dus wil wat percentages gaan zakken.

Ik kom elke dag in de pauze bij de jumbo, dus heb een ruime keuze aan producten.

Wat is lekker en makkelijk om te maken als goede EKV verhouding met doel op meer eiwit en minder kh.

Ik dacht zelf aan :

Bruine bol ( hard ) met kalkoenfilet + 500ml melk
Bruine bol met zalmfilet+veldsla + 500ml melk.

zelf nog ideeen om creatief te doen. Hou ik het imo makkelijker uit.
Ga btw ook nog niet carb cylen dus wil in de begin periode even snel wat eraf. ( beware standaart maak een voedingsschemaposters.. :o:p) Ik weet hoe het zit, alleen moet even snel wat eraf nu ivm bokstournooi en vakantie.

Dan zet ik mijn lichaam wel weer langzaam op onderhoudt en/of 500kcal eronder.

Maar wat goede gerechten die makkelijk in elkaar te draaien zijn ( dus niet bak dit of dat, of meng dit met dat want ik zit in de supermarkt :D )

kippewit gedrenkt in een sausje van magere kwark op een bedje van rijstcrackers

2 bruine bollen met beleg dus, maar hoezo 2x 500 melk? dat begrijp ik niet helemaal.
Neem gewoon een liter dan,.....

je doet aan boxen ? je hebt iig een boxtoernooi, maar dan ga je toch niet 500cal onder je onderhoud zitten als boxer? 1 slappe stoot en je ligt KO.
Niet onder je onderhoud gaan zitten (sowieso niet als je nog in de groei bent ook) als je sport.
Gewoon minimaal op onderhoud, liever iets er boven en gewoon keihard trainen. Zorg dat je veel spieren behoud ipv afbreekt met extreme cut.

Je trainings intensiteit moet flink omhoog, dat is alles. Het gaat dan stukken sneller dan wanneer je onder je onderhoud gaat zitten.

2 bruine bollen met beleg dus, maar hoezo 2x 500 melk? dat begrijp ik niet helemaal.
Neem gewoon een liter dan,.....

je doet aan boxen ? je hebt iig een boxtoernooi, maar dan ga je toch niet 500cal onder je onderhoud zitten als boxer? 1 slappe stoot en je ligt KO.
Niet onder je onderhoud gaan zitten (sowieso niet als je nog in de groei bent ook) als je sport.
Gewoon minimaal op onderhoud, liever iets er boven en gewoon keihard trainen. Zorg dat je veel spieren behoud ipv afbreekt met extreme cut.

Je trainings intensiteit moet flink omhoog, dat is alles. Het gaat dan stukken sneller dan wanneer je onder je onderhoud gaat zitten.

(deels) mee eens, ik weet niet hoe je nu eet maar het lijkt me belangrijk dat je jezelf eerst goede voedingsgewoonten aanleerd. Eet bijvoorbeeld alleen gezonde producten veel mensen vallen op die manier al heel erg af (aan het begin) en dan zal je sport er niet onder lijden.

Als je daar geen vet meer bij verliest kun je altijd nog je sport het verschil laten maken en precies op je onderhoudt gaan zitten, als er tenminste niet een bokswedstrijd aankomt (ik neem aan dat je geen gewicht hoeft te verliezen voor je bokswedstrijd, anders voor de weging heel eiwitrijk en na de weging heel koolhydraatrijk eten)

Terug
Naar boven