MuscleMeat

Jungle Warfare = Steroide

jw is nochtans legaal te krijgen...heb ik gekocht bij xxl.

Best restore bestellen zeker of iets anders ???

Kan toch moeilijk bam en jw nu in de vuilbak gooien ???

Bedankt

Ik heb restore er niet bijgepakt, de verkoper zei me toen dat dat niet nodig was, ik heb niks negatiefs ervaren voor zover ik weet...

Als er dan al een steroid inzit, is de hoeveelheid dan niet veel te laag om iets negatiefs teweeg te kunnen brengen? :dunno:

Hoe zit het trouwens met een aparte sectie voor dit soort middelen?

Willen de mods er gewoon niet aan omdat ze dan het gevoel hebben een discussie te hebben verloren? Terwijl het hier natuurlijk niet om winst of verlies daarvan gaat, maar om de eventuelengezondheid van de boardmembers.

Mods?

Hoe zit het trouwens met een aparte sectie voor dit soort middelen?

Willen de mods er gewoon niet aan omdat ze dan het gevoel hebben een discussie te hebben verloren? Terwijl het hier natuurlijk niet om winst of verlies daarvan gaat, maar om de eventuelengezondheid van de boardmembers.

Mods?

het zin zondag
die slapen :D

toch maar eens een alri stack gaan bestellen voor het te laat is :D

Edit. Ik was onzin aan het praten, nu ik zie wat het is en hoe het aangeprezen word is het sowieso niet iets wat ik nemen zou. Kom ik weer terug bij het punt, wat moeten die enge dingen tussen de supplementen. Dit kan toch niet serieus in 1 rij met creatine, dextrose, eiwit en dergelijke genoemd worden? Of moet ik al die onwetende mensen die mijn pot whey zien als een BB ding net als een AS kuur dat is, gelijk geven soms? Ja dat hoor ik serieus, doe je wel voorzichtig met de BB troep mijn whey bedoelend....Vertel mij dan maar eens hoe ik dat verschil kan uitleggen als jungle warfare in 1 topic als mijn whey besproken wordt. Hoe leg ik dat uit en belangrijker hoe ziet een kind van 13 dat, die komen hier ook en bestellen ook bij XXL.

Graag zou ik een reactie van DBB zien met het waarom van dit soort zaken allemaal supplementen te noemen terwijl het niet allemaal hetzelfde is. Ook wil ik XXL nutrition wel eens horen met hun reactie en hun voornemen wat betreft de verdere verkoop van jungle warfare alsmede preventieve maatregelen zodat dat soort middelen en risico's bekend zijn zonder dat een Deense arts aan de bel trekt. Niet Dat XXL nu schuldig is terwijl ik dat middel overal en nergens kan kopen, maar het blijft toch de sponsor. Een bedrijf dat door de band met DBB mij bovengemiddeld betrouwbaar overkomt.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb restore er niet bijgepakt, de verkoper zei me toen dat dat niet nodig was, ik heb niks negatiefs ervaren voor zover ik weet...

Als er dan al een steroid inzit, is de hoeveelheid dan niet veel te laag om iets negatiefs teweeg te kunnen brengen? :dunno:

Gevallen van gyno, hpta suppresion, depressie..
Toch vervelend. Komt niet vaak voor, maar het is bekend.
Check die link van diegene die het zelf heeft gebruikt met bloedtesten enzovoorts..

Mensen moeten die als een aas behandelen, niet als supplement denk ik

is er al iets meer geweten over mass fx, want volgens mij zitten daar juist dezelfde "stofjes" in

Misschien treden de problemen na een tijd op? Na een jaar b.v. is dat mogelijk?

Edit. Ik was onzin aan het praten, nu ik zie wat het is en hoe het aangeprezen word is het sowieso niet iets wat ik nemen zou. Kom ik weer terug bij het punt, wat moeten die enge dingen tussen de supplementen. Dit kan toch niet serieus in 1 rij met creatine, dextrose, eiwit en dergelijke genoemd worden? Of moet ik al die onwetende mensen die mijn pot whey zien als een BB ding net als een AS kuur dat is, gelijk geven soms? Ja dat hoor ik serieus, doe je wel voorzichtig met de BB troep mijn whey bedoelend....Vertel mij dan maar eens hoe ik dat verschil kan uitleggen als jungle warfare in 1 topic als mijn whey besproken wordt. Hoe leg ik dat uit en belangrijker hoe ziet een kind van 13 dat, die komen hier ook en bestellen ook bij XXL.

Graag zou ik een reactie van DBB zien met het waarom van dit soort zaken allemaal supplementen te noemen terwijl het niet allemaal hetzelfde is. Ook wil ik XXL nutrition wel eens horen met hun reactie en hun voornemen wat betreft de verdere verkoop van jungle warfare alsmede preventieve maatregelen zodat dat soort middelen en risico's bekend zijn zonder dat een Deense arts aan de bel trekt. Niet Dat XXL nu schuldig is terwijl ik dat middel overal en nergens kan kopen, maar het blijft toch de sponsor. Een bedrijf dat door de band met DBB mij bovengemiddeld betrouwbaar overkomt.

+1

Misschien is het fijn, voor de mensen die het hebben gebruikt of gekocht om goede PCT-producten op een rijtje te zetten. Ik heb er niet zo veel verstand van maar de twee grootste nadelen van JW zijn volgens mij:
- Je hormomenstelsel beinvloed wordt: je moet voorkomen dat je eigen hormoon aanmaak onder druk wordt. En los daarvan dat vrouwelijke hormonen (oestrogeen) aangemaakt worden.
- Het is slecht voor je lever, deze moet ook hersteld worden. (Opzich is dit ook wel logisch omdat hiervan ook sprake is bij orale AS).
Wanneer je deze nadelen 'ongedaan' kan maken is het gebruikt minder schadelijk, maar mijns inziens nog steeds niet gezond.

Waarschijnlijk hebben andere er meer verstand van, maar ik dacht aan:
voor je lever: XXL no nonsense nutrition
en voor je hormonen: XXL no nonsense nutrition

Je kan natuurlijk ook Restore gebruiken van ALRI, maar daar zou ik persoonlijk niet op vertrouwen. Je weet niet wat ze daar in gooien.

En een hele domme waarschijnlijk: Misschien dat de doktor je ook kan helpen? Het gaat tevens om herstel.

Laatst bewerkt:
Misschien is het fijn, voor de mensen die het hebben gebruikt of gekocht om goede PCT-producten op een rijtje te zetten. Ik heb er niet zo veel verstand van maar de twee grootste nadelen van JW zijn volgens mij:
- Je hormomenstelsel beinvloed wordt: je moet voorkomen dat je eigen hormoon aanmaak onder druk wordt. En los daarvan dat vrouwelijke hormonen (oestrogeen) aangemaakt worden.
- Het is slecht voor je lever, deze moet ook hersteld worden. (Opzich is dit ook wel logisch omdat hiervan ook sprake is bij orale AS).
Wanneer je deze nadelen 'ongedaan' kan maken is het gebruikt minder schadelijk, maar mijns inziens nog steeds niet gezond.

Waarschijnlijk hebben andere er meer verstand van, maar ik dacht aan:
voor je lever: XXL no nonsense nutrition
en voor je hormonen: XXL no nonsense nutrition

Je kan natuurlijk ook Restore gebruiken van ALRI, maar daar zou ik persoonlijk niet op vertrouwen. Je weet niet wat ze daar in gooien.

En een hele domme waarschijnlijk: Misschien dat de doktor je ook kan helpen? Het gaat tevens om herstel.

Zie mijn begin post.. In Restore hebben ze ook gewoon hele andere dingen gegooid dan op het flesje staat. Je zou daar bijna zelfs een PCT voor nodig hebben:o

Als PCT zou je 6-oxo kunnen gebruiken. Of gewoon een product met 6-bromo. Al zijn daar ook alweer vraagtekens bij.. Zie mijn post in topic over Hyperdrol

De schuld van dit soort dingen ligt gewoon 100% bij de maker. Ik vertrouw de hele supplementen industrie niet echt meer. Ze spelen met je gezondheid, puur voor hun winst.

Laatst bewerkt:
Voor mensen die willen weten hoe het nu met Hyperdrol en Mass FX zit.. Check mijn post in dat topic er even over..

Ergogenics was er via het Nederlandse bodybuilding- en fitnessblad Sport & Fitness ook al achter dat het niet helemaal goed zit met dit supplement en de opgegeven stoffen. (30-06-07) Rare stofjes in Jungle Warfare + vijf andere tests van designersupplementen

De les: "de website, het etiket en de bijsluiter van Jungle Warfare-producten noemen telkens andere verbindingen." Voortaan extra aandacht voor inconsistenties, dat duidt op absolute onverschilligheid naar de klant en welke stoffen met welke gevolgen hij tot zich neemt. (verder ga ik Ergogenics even mailen met de links uit dit topic, ben benieuwd of er een vervolg op komt...)

Heb de JW ook eens genomen in combi met Supercharge en Size On. Ging er goed op, moet ik zeggen:D

Terug
Naar boven