MuscleMeat

Jungle Warfare = Steroide

• Topic Starter Topic Starter
Ik lees nu in bovenstaande comments zo vaak lichte AAS terug terwijl de dokter duidelijk was in 2 soorten licht; licht in de zin van lichte bijwerkingen (dat wordt dus niet bedoelt) en licht in de zin van een lichte werking (dat wordt IMO wel bedoelt)

"Jungle Warfare is not a weak steroid , it is a steroid with weak anabolic potency".....

Lichte bijwerkingen en lichte anabolische eigenschappen gaan meestal samen.. Erg androgeen = meestal ergere bijwerkingen.
Winstrol is een AAS die je test productie verminderd, maar meestal niet helemaal platlegt. Bijwerkingen zijn ook miniem bij normale dosis, op wat last van gewrichten na meestal.

JW is inderdaad een steroide met matige anabolische eigenschappen. Daarom is het ook nooit doorgebroken als een doorsnee AAS.

Ik ben het met je eens dat je die Reps niet volledig kan vertrouwen, maar hoe dan ook heeft hij wel gelijk dat andro een stof is die je niet zomaar kan krijgen. En dat gebruik van die stof geregistreerd is en wordt.

Daarnaast de bron wie zegt dat andro erin zit vind ik ook erg twijfelachtig, het is iemand die iets van chemie weet maar hij post helemaal geen resultaten daarnaast mist hij de officiële stof om een correcte vergelijking te doen.

Voor mij redenen genoeg om een conclusie te trekken dat er in restore niks zit.

Over JW er zal wel iets in zitten maar geloof nooit dat het meer kwaad kan dan mass FX of supremacy of een andere variant. Ik geloof gewoon niet dat het een AAS is, er zijn zat supplementen die goed werken wil niet gelijk zeggen dat het AAS is.

Ik bedoel met supplementen zijn er altijd mensen die daar goed en slecht op reageren.

En iedereen heeft het recht op ze eigen mening dat is waar maar rond om JW zijn al zo veel speculaties kijk maar naar Dr. Q die heeft ook een heel verhaaltje gepost geloof ik ook niks van. Ten eerste zie hij er helemaal niet uit naar zijn leeftijd, ten tweede ziet hij er helemaal niet uit als iemand die sport, en ten derde hij heeft maar 2 post gepost en nog een reactie.

Ik denk dat er zat mensen of andere concurrenten zijn die elkaar onder uit willen halen.
JW is een verdacht product, maar waar rook is hoeft niet altijd vuur te zijn.

Over restore denk ik dat het onzin is, zit geen andro in.

Ik ben het met je eens dat je die Reps niet volledig kan vertrouwen, maar hoe dan ook heeft hij wel gelijk dat andro een stof is die je niet zomaar kan krijgen. En dat gebruik van die stof geregistreerd is en wordt.

Daarnaast de bron wie zegt dat andro erin zit vind ik ook erg twijfelachtig, het is iemand die iets van chemie weet maar hij post helemaal geen resultaten daarnaast mist hij de officiële stof om een correcte vergelijking te doen.

Voor mij redenen genoeg om een conclusie te trekken dat er in restore niks zit.

Over JW er zal wel iets in zitten maar geloof nooit dat het meer kwaad kan dan mass FX of supremacy of een andere variant. Ik geloof gewoon niet dat het een AAS is, er zijn zat supplementen die goed werken wil niet gelijk zeggen dat het AAS is.

Ik bedoel met supplementen zijn er altijd mensen die daar goed en slecht op reageren.

En iedereen heeft het recht op ze eigen mening dat is waar maar rond om JW zijn al zo veel speculaties kijk maar naar Dr. Q die heeft ook een heel verhaaltje gepost geloof ik ook niks van. Ten eerste zie hij er helemaal niet uit naar zijn leeftijd, ten tweede ziet hij er helemaal niet uit als iemand die sport, en ten derde hij heeft maar 2 post gepost en nog een reactie.

Ik denk dat er zat mensen of andere concurrenten zijn die elkaar onder uit willen halen.
JW is een verdacht product, maar waar rook is hoeft niet altijd vuur te zijn.

Over restore denk ik dat het onzin is, zit geen andro in.

Degene die restore heeft onderzocht is Patrick Arnold. Hij is een gerespecteerde chemicus en heeft al veel goede dingen neergezet op bb.com.

Daarnaast is bij JW uit verschillende onderzoeken gebleken dat er 6-DMT in zat, en Alri heeft het zelf uiteindelijk ook toegegeven. Hoeveel meer bewijs wil je hebben dan een bekentenis?

Een kleine nakuur is een kleine moeite die je een hoop problemen kan besparen

Daarnaast zeggen ze dat alles slecht voor je lichaam is, terwijl creatine ook niet altijd even goed voor je is. Er zijn zat mensen die daar ook allerlei krampen of diaree van over houden, kan me niet voor stellen dat, dat wel goed voor je lichaam is.

Dat bedoel ik nu, nu gaan we de krampjes van het ene supplement vergelijken met met de hormonale effecten van AS. Een logisch gevolg van jungle warfare een voedingssupplement noemen en in hetzelfde topic bespreken als creatine. Maar is dit niet heel erg appels en peren vergelijken? En komt dat niet doordat appels en peren nu in een bak zitten?

Degene die restore heeft onderzocht is Patrick Arnold. Hij is een gerespecteerde chemicus en heeft al veel goede dingen neergezet op bb.com.

Daarnaast is bij JW uit verschillende onderzoeken gebleken dat er 6-DMT in zat, en Alri heeft het zelf uiteindelijk ook toegegeven. Hoeveel meer bewijs wil je hebben dan een bekentenis?

Een kleine nakuur is een kleine moeite die je een hoop problemen kan besparen

Patrick Arnold is idd the chemicus die het onderzocht heeft en hij zegt zelf ook dat hij het niet zeker weet, dat het lijkt op andro, hij heeft tenslotte ook niet de stof om een correcte vergelijking te maken.

De pieken/uitschieters waar hij over praat lijken op de stoffen maar zeker zeggen doet hij het niet, daarnaast beargumenteerd hij zijn veronderstelling ook niet met officiële testresulaten.

Ik denk dan ook dat het er niet in zit.

En dat over ALRi dat heb ik ook gelezen echter geen bron of bevestiging dat ALRI het daadwerkelijk gezegd heeft, iemand roept het en het moet waar zijn. Ik geloof niet dat een bedrijf zomaar iets toegeeft, natuurlijk is het mijn mening.

dit soort sups moet je niet vertrouwen of zal ik zeggen design steriods?? gewoon houde op crea en whey,

Dat bedoel ik nu, nu gaan we de krampjes van het ene supplement vergelijken met met de hormonale effecten van AS. Een logisch gevolg van jungle warfare een voedingssupplement noemen en in hetzelfde topic bespreken als creatine. Maar is dit niet heel erg appels en peren vergelijken? En komt dat niet doordat appels en peren nu in een bak zitten?

Zo bedoel ik het niet. Ik zeg alleen dat al die creatine ook niet gezond voor je lichaam is. Het is een stof die al een langere tijd op de markt is en er zijn wel meer studies naar gedaan maar dat wil dan nog niet zeggen dat creatine wel goed voor het lichaam is. Of wil je zeggen dat wanneer je maagkrampen, krampe in je darmen en diaree goed is voor je lichaam geloof daar niks van.

Bij creatine ondervind de meesten alleen geen bijwerkingen die lijken op de bijwerkingen van AAS of andere hormonale middelen. De nieuwe supplementen waarbij geclaimd wordt dat ze gefabriceerd worden d.m.v. geavanceerde extractiemethoden zou ik nooit vertrouwen. Als de effecten gelijken op die van AAS kan je maar beter zeer sceptisch zijn.

Vind het moeilijk om iemand dat te adviseren, omdat ik daar niet 100% in thuis ben.
Ik zou denken dat een lichte legale PCT voldoende moet zijn.
Dus, 6-oxo, of bijvoorbeeld Novedex XT.
Vraag dit in ieder geval nog even na ergens.
Niet de Restore gebruik van ALRI, hier zijn aanwijzingen voor dat er ook AAS inzitten!

Je hebt ook zwaardere die bij AAS gebruikt worden (Nolvadex), maar dit lijkt mij onnodige belasting voor je lichaam.

Eventueel ook iets voor je lever ter bescherming er bij nemen.

Je kan maar beter zeker zijn als het om je gezondheid gaat :)

Ik ben echt totaal een leek op dit gebied, dus het zal wel niet al te slim overkomen. Maar 6-oxo is een legale pct? Dat is een voordeel, legaal is meestal beter. Betekent dat, dat je dit gewoon bij de apotheek kan kopen (met dokters advies)? Of zelfs gewoon op supplementen sites?
Los zou ik daarbij dan nog misschien tijdens de kuur een supplement nemen ter behoefde van je lever en 6-oxo dan als pct.

Karma voor jou.

Zo bedoel ik het niet. Ik zeg alleen dat al die creatine ook niet gezond voor je lichaam is. Het is een stof die al een langere tijd op de markt is en er zijn wel meer studies naar gedaan maar dat wil dan nog niet zeggen dat creatine wel goed voor het lichaam is. Of wil je zeggen dat wanneer je maagkrampen, krampe in je darmen en diaree goed is voor je lichaam geloof daar niks van.

Niet teveel nemen, en genoeg water.. Heb je nergens last van.
Creatine is niet schadelijk, krampen zijn niet schadelijk, hormonale producten kunnen dat wel zijn.

Een vitaminepil is goed voor je.. Neem die in de ochtend op een lege maag en dikke kans dat je last vanm je maag krijgt :yes:

Wat ik nog wilde toevoegen is: Wat ik vervelend vindt is dat alle producenten hun PCT aanprijzen als 'normale' testosteron-boosters (met anti aromatiserende werking) ipv echt 'herstellende' producten.

En dat over ALRi dat heb ik ook gelezen echter geen bron of bevestiging dat ALRI het daadwerkelijk gezegd heeft, iemand roept het en het moet waar zijn. Ik geloof niet dat een bedrijf zomaar iets toegeeft, natuurlijk is het mijn mening.

Hier staat de respons van Alri op de 1e claim, dat er sporen dianabol waren gevonden.
Onderaan staan de eigenlijke namen van een aantal AAS en op nummer 5 JW. na het = teken hebben ze eindelijk eens zelf neergezet wat dat ingredient is.

5) JW compound =17a-methyl-5a-dehydroetiocholane-4,6-dien-3-one-17-ol = 6-dehydromethyltestosterone (JW compound)

Bodybuilding.com Forums - View Single Post - ALRI I am calling you out! (serious)

Nou zul je wel zeggen, ja dit verhaal kan ook verzonnen zijn. Prima, geloof wat je wilt..
Diverse onderzoeken, bekentenissen, gebruikerservaringen.. OF jouw 'idee'.

Beter gelijk een goede kuur pakken dan:P

Inderdaad, zonde om dit spul dan nog te kopen.. koop je beter havoc of prohormonen.. zoveel duurder zal het niet zijn en dan heb je nog betere resultaten :)

Ik ben echt totaal een leek op dit gebied, dus het zal wel niet al te slim overkomen. Maar 6-oxo is een legale pct? Dat is een voordeel, legaal is meestal beter. Betekent dat, dat je dit gewoon bij de apotheek kan kopen (met dokters advies)? Of zelfs gewoon op supplementen sites?
Los zou ik daarbij dan nog misschien tijdens de kuur een supplement nemen ter behoefde van je lever en 6-oxo dan als pct.

Karma voor jou.

Nee is niet in de apotheek te koop. Gewoon in bodybuildingwinkels of op internet.
Hier bijv. Novedex XT
NewBody , uw online adviescentrum op weg naar 'the new you'18-02-2008 17:37

morgen begin ik met jw en bam....we zien wel.....ik ben nog eens proefkonijn.
Heb juist hyperdrol en mass fx genomen....zit nu aan dag 20 en nul komma nul verschil.

We zien wel...ik hou jullie op de hoogte.

Vorige week maandag begonnen met:
8 weken JW en Bam

Vorige jaar voor de zomer ook gedaan en er flink bij gefeest en gezopen en geen nakuur.

Dit keer mijn zaakjes maar beter op orde krijgen. Geen gezuip meer en iets van een nakuur erin. IK heb Restore staan maar die laat ik denk toch maar ongeopend....... Vrienden van mij kregen er hoofdpijn en een vermoeid gevoel van.

IK za iets doen van novedex of een beste Zma kuur......

PM me maar als je die Restore wil hebben voor een schappelijke prijs.

Vorige week maandag begonnen met:
8 weken JW en Bam

Vorige jaar voor de zomer ook gedaan en er flink bij gefeest en gezopen en geen nakuur.

Dit keer mijn zaakjes maar beter op orde krijgen. Geen gezuip meer en iets van een nakuur erin. IK heb Restore staan maar die laat ik denk toch maar ongeopend....... Vrienden van mij kregen er hoofdpijn en een vermoeid gevoel van.

IK za iets doen van novedex of een beste Zma kuur......

PM me maar als je die Restore wil hebben voor een schappelijke prijs.

en dat maakt het zou fout dat er word gelogen door de makers... je loopt gewoon een risico,... suc6 man...

Terug
Naar boven