Fitness Seller

Jungle Warfare

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nog aan het cutten dus JW lijkt me goed om mijn spieren te houden.

Ja JW tijdens de cut? Ik zou t juist erna doen met een flinke refeed! Waarom tijdens de cut...

Ja JW tijdens de cut? Ik zou t juist erna doen met een flinke refeed! Waarom tijdens de cut...

Zoals eerder uitgelegd, veel mensen worden er slanker van. Denk dat het temaken heeft met de krachtsverhoging / meer uithouding en meer zweten tijdens de training.

Wat vet rondom de buik verloren, t'was wel nodig :D
Massa is zeker blijven zitten, ben ondertussen weeral iets zwaarder.

Maar nogmaals, verwacht geen resultaten zoals bij een Ph gelijk superdrol.

T'zijn maar een soort kruiden, geen hormonen die tot steroiden omgezet worden in de lever.

En als je voor massa gaat neem de hyperdrol en massFX combo. Heb onlangs gelezen dat er een nieuwe hyperdrol gaat uitkomen, een verbeterde formule. Die ga ik zeker ook kopen, voor een 12 weken cycle.

doen ze niet moeilijk bij de douane met dat soort spullen?

Ik begin sterk te twijfelen aan dit product als het wel natuurlijk is.
Ik gebruik dit product als deel van mn nakuur om zoveel mogelijk van mn gains te behouden.
Ik zat na mn kuur aan 102kg en waar denk je dat ik nu zit 4 weken later?? 100kg?? neeneen, 104,8kg en vetpercentage is 1% gezakt!!
Dus ik ben zowaar 4kg droge massa bijgekomen na de kuur... bizar.

En de uitleg van "de kuur blijft nog even doorwerken" dat is juist, maar de laatste 3 weken van mn kuur bleef mn gewicht stabiel...
Voeding is nog steeds hetzelfde.

Ik begin sterk te twijfelen aan dit product als het wel natuurlijk is.
Ik gebruik dit product als deel van mn nakuur om zoveel mogelijk van mn gains te behouden.
Ik zat na mn kuur aan 102kg en waar denk je dat ik nu zit 4 weken later?? 100kg?? neeneen, 104,8kg en vetpercentage is 1% gezakt!!
Dus ik ben zowaar 4kg droge massa bijgekomen na de kuur... bizar.

En de uitleg van "de kuur blijft nog even doorwerken" dat is juist, maar de laatste 3 weken van mn kuur bleef mn gewicht stabiel...
Voeding is nog steeds hetzelfde.

test-e of gelijkaardig? lange ester?

Is idd wel raar...
En waar bestaat je PCT nog verder uit? clomid, nova, amirex, hcg..?

Wat vet rondom de buik verloren, t'was wel nodig :D
Massa is zeker blijven zitten, ben ondertussen weeral iets zwaarder.

Maar nogmaals, verwacht geen resultaten zoals bij een Ph gelijk superdrol.

T'zijn maar een soort kruiden, geen hormonen die tot steroiden omgezet worden in de lever.

En als je voor massa gaat neem de hyperdrol en massFX combo. Heb onlangs gelezen dat er een nieuwe hyperdrol gaat uitkomen, een verbeterde formule. Die ga ik zeker ook kopen, voor een 12 weken cycle.

6 bromo androstendione is niet bepaald een kruid, maar een aromatase blokker. Iemand vroeg of het hier legaal is... ik weet zeker van niet. Maar inderdaad je kan het vinden in bepaalde webwinkeltjes (meestal met de vermelding dat het een exportproduct is, om zich in te dekken).

Werkt het? Ja... maar niet sterk als een aas, een designer roid of een prohormoon.

Persoonlijk vind ik het nogal prettig om af en toe een steroidale AI te nemen. Maar JW als stand alone heeft niet zo veel effect gehad bij mij. Heb de beste ervaring met ALRI Ultra hotter (aka anabolic xtreme PCT) in combi met Alri retain (aka anabolic xtreme retain).

6 bromo androstendione is niet bepaald een kruid, maar een aromatase blokker. Iemand vroeg of het hier legaal is... ik weet zeker van niet. Maar inderdaad je kan het vinden in bepaalde webwinkeltjes (meestal met de vermelding dat het een exportproduct is, om zich in te dekken).

Werkt het? Ja... maar niet sterk als een aas, een designer roid of een prohormoon.

He he Sid, wat heb jij nog niet geprobeerd ? ;)

Maar euh, ik had ze besteld via Fedex en er zat een doune inklaringsdocument bij nadat ik de bestelling had. Ook op Muscle2muscle.be kan je ze bestellen. Dus als zij ze als supplementen winkel mogen invoeren in België denk ik niet dat het hier illegaal is. Tenminste nog niet.

Ik vond dat Alri B.A.M. wel het meeste resultaat gaf.

He he Sid, wat heb jij nog niet geprobeerd ? ;)

Maar euh, ik had ze besteld via Fedex en er zat een doune inklaringsdocument bij nadat ik de bestelling had. Ook op Muscle2muscle.be kan je ze bestellen. Dus als zij ze als supplementen winkel mogen invoeren in België denk ik niet dat het hier illegaal is. Tenminste nog niet.

Ik vond dat Alri B.A.M. wel het meeste resultaat gaf.

Raar, ik denk niet dat AI's als supplement aanzien worden in de benelux (bij het ioc of wada (whatever) staat het ook op de lijst).

Je kan het nu ook eindelijk in NL bestellen, dus ga er vanuit dat er geen rare meuk inzit. Zou wel lullig zijn als ik straks op YBF gezeik krijg met me plasje om zo supplement. Dan ga ik wel gelijk aan de synthol :D

Je kan het nu ook eindelijk in NL bestellen, dus ga er vanuit dat er geen rare meuk inzit. Zou wel lullig zijn als ik straks op YBF gezeik krijg met me plasje om zo supplement. Dan ga ik wel gelijk aan de synthol :D

:D :D :D

onder drukt het nu je eigen test productie of niet??? 'k heb het over jungle warfare en BAM

neen

Maar het zorgt wel voor haar uitval en andere meuk.. Vind beetje verdacht als je het mij vraagt.

Terug
Naar boven