MuscleMeat

Jungle Warfare

1 cap BAM ? Zeker 2 nemen man. En idd wat meer trainen, anders is het zonde van het geld.
Zeker baal er ook van dak zo weing kon trainen maarja doe Fb he en dan wordt het moeilijk inplannen helemaal als de sportschool weer dicht is door die k*t feestdagen.
Ja volgende doe ik 3 caps jw en 2 bam en dan nog wat cee erbij arginine en cirulline

Is die shizzle niet gewoon hier ergens te koop in NL?

uk kan ook, maar ook niet echt goedkoop, 51e +5 verzendkosten

Ik heb ook maar besloten om een potje jungel warfare te gebreuken ipv stromba. Maar ik heb de verkeerde keus gemaakt. Het heeft minimaal geholpen, gewicht is hetzelfde gebleven maar wel iets droger geworden.

Jungle warfare vraagje

Wat vet rondom de buik verloren, t'was wel nodig :D
Massa is zeker blijven zitten, ben ondertussen weeral iets zwaarder.

Maar nogmaals, verwacht geen resultaten zoals bij een Ph gelijk superdrol.

T'zijn maar een soort kruiden, geen hormonen die tot steroiden omgezet worden in de lever.

En als je voor massa gaat neem de hyperdrol en massFX combo. Heb onlangs gelezen dat er een nieuwe hyperdrol gaat uitkomen, een verbeterde formule. Die ga ik zeker ook kopen, voor een 12 weken cycle.

Waar heb je gelezen dat er een nieuwe hyperdrol gaat uitkomen, vindt ik wel interesant en wil het zeker ook gaan proberen. ik heb een vraagje: wat betekent ph, ik ben niet zo bekend met afkortingen?

Heb Jungl Warfare besteld en ga dit gebruiken in combinatie met hyperdrol en mass FX, bn benieuwd??

:rolleyes:

Ik heb de stack ook geprobeerd: JW, BAM, Pro Anabol en Restore.

De krachtgains zijn er in ieder geval maar de massgains blijven achterwege en dat is wel jammer want de meesten gebruiken het wel om massa te winnen.

Ik ben jammer genoeg vorige week moeten stoppen toen ik bezig was met de Pro Anabol omdat ik zwaar ziek geworden ben en ik mij serieus k*t voelde omdat ik het bleef doornemen, toen ik ermee stopte ging het slechte gevoel ook gelijk weg.

Ik zou het geen aanrader noemen omdat je er niet genoeg massa mee wint voor die prijs.

Terug
Naar boven