AndroidHealthClinic

Jungle Warfare

Ruikt naar een DHT-variant..

Heb het gister besteld,doen ze moeilijk bij de douane of heb ik het zonder problemen binnen?

neen ze doen niet moeilijk, bij mij zonder problemen binnen geraakt.

Shizzle werkt wel degelijk. Ben er nu 1 week mee bezig (3caps/dag).

wat merk je precies?
Anders dan bijvoorbeeld creatine?

wat merk je precies?
Anders dan bijvoorbeeld creatine?

Creatine reageer ik zowiezo niet op, zoals op zovele supplementen, ik ben een beetje imuum ofzo..

Maar goed, Jungle Warfare. Ik ben nu wat aan het recomp./lichtjes diëten, in elk geval ik zit op maintenance Kcals.

Ik neem ook Hydroxycut Hardcore voor energie.

Ik ben deze week 0,4kg bijgekomen en ik ben niet gestegen in cals..lijkt wel of JW voeding beter laat opnemen door de spieren.
Ik val sneller inslaap met JW dan zonder, maar toch ben ik en blijf ik een beetje met een stijf en zonder HH, met een loom gevoel overdag rondlopen.
Ik heb maar 1 potje dus genoeg voor 1 maand en normaal gezien kicked JW er pas goed in vanaf de 3de week.

Grtz

Creatine reageer ik zowiezo niet op, zoals op zovele supplementen, ik ben een beetje imuum ofzo..

Maar goed, Jungle Warfare. Ik ben nu wat aan het recomp./lichtjes diëten, in elk geval ik zit op maintenance Kcals.

Ik neem ook Hydroxycut Hardcore voor energie.

Ik ben deze week 0,4kg bijgekomen en ik ben niet gestegen in cals..lijkt wel of JW voeding beter laat opnemen door de spieren.
Ik val sneller inslaap met JW dan zonder, maar toch ben ik en blijf ik een beetje met een stijf en zonder HH, met een loom gevoel overdag rondlopen.
Ik heb maar 1 potje dus genoeg voor 1 maand en normaal gezien kicked JW er pas goed in vanaf de 3de week.

Grtz

Ik ben benieuwd. :)

mss een logje als je tijd hebt? ben ook erg benieuwd maar 2 potjes schijnt wat meer vruchten af te werpemn

klinkt goed

ik heb er 2 beteld ik denk dat het wel lekker gaat met nitrocrea zamen

Jw met mass fx en hydroxycut hardcore is dat te doen?

Ik zou eerder JW + BAM of Mass fx + Hyperdrol x2 doen, dit met eventueel Hydroxycut..wordt wel een dure aangelegenheid dan :p

Bij mij deed het de eerste 4 weken maar iets uit. (1,5 Kg)
De laatste 4 weken niet zoveel meer. Heb de laatste week de dosis dan maar verdubbeld nr 6 pillen per dag. :D

was dat JW stacked met BAM? Of JW only?

Bij mij deed het de eerste 4 weken maar iets uit. (1,5 Kg)
De laatste 4 weken niet zoveel meer. Heb de laatste week de dosis dan maar verdubbeld nr 6 pillen per dag. :D

Pu12.. van bb.com heeft de laatste 2 weken van zijn cycle serieus last van loomheid ed, dus ik zou een cycle JW niet langer dan 6 weken doen.

Kijk ook naar de logs van Hyperdrol x2, er zijn serieus goeie reviews over het goedje..

Zit nu in me 2e week jw geen verschil op de weekschaal wel wat droger als ik in spiegel kijk!
Wel maar 2x getraint deze 2 weken ivm met tijd te kort :(
Volgende week ff een split en dan wat crea erbij en misshcien alvast 1 cap bam kijken wat dat brengt!

Zit nu in me 2e week jw geen verschil op de weekschaal wel wat droger als ik in spiegel kijk!
Volgende week ff een split en dan wat crea erbij en misshcien alvast 1 cap bam kijken wat dat brengt!

maja train ook ne keer deftig he

1 cap BAM ? Zeker 2 nemen man. En idd wat meer trainen, anders is het zonde van het geld.

jaja maandag begin ik er mee hou ook me log je bij

jungle warfare
bam
restore

ik ben benieuws

Terug
Naar boven