Mr.Mike
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat merk je precies?
Anders dan bijvoorbeeld creatine?
Creatine reageer ik zowiezo niet op, zoals op zovele supplementen, ik ben een beetje imuum ofzo..
Maar goed, Jungle Warfare. Ik ben nu wat aan het recomp./lichtjes diëten, in elk geval ik zit op maintenance Kcals.
Ik neem ook Hydroxycut Hardcore voor energie.
Ik ben deze week 0,4kg bijgekomen en ik ben niet gestegen in cals..lijkt wel of JW voeding beter laat opnemen door de spieren.
Ik val sneller inslaap met JW dan zonder, maar toch ben ik en blijf ik een beetje met een stijf en zonder HH, met een loom gevoel overdag rondlopen.
Ik heb maar 1 potje dus genoeg voor 1 maand en normaal gezien kicked JW er pas goed in vanaf de 3de week.
Grtz

Bij mij deed het de eerste 4 weken maar iets uit. (1,5 Kg)
De laatste 4 weken niet zoveel meer. Heb de laatste week de dosis dan maar verdubbeld nr 6 pillen per dag.![]()
Zit nu in me 2e week jw geen verschil op de weekschaal wel wat droger als ik in spiegel kijk!
Wel maar 2x getraint deze 2 weken ivm met tijd te kort
Volgende week ff een split en dan wat crea erbij en misshcien alvast 1 cap bam kijken wat dat brengt!
Zit nu in me 2e week jw geen verschil op de weekschaal wel wat droger als ik in spiegel kijk!
Wel maar 2x getraint deze 2 weken ivm met tijd te kort
Volgende week ff een split en dan wat crea erbij en misshcien alvast 1 cap bam kijken wat dat brengt!