XXL Nutrition

Jupiler Pro League 2010-2011

En kv mechelen, niet gemakkelijk zoals vanavond bleek . Derde plaats kan nog maar haha gent gaat die niet gemakkelijk loslaten :P

Vandaag anderlecht-genk. Beiden hebben 60 punten, maar Genk leidt wel met beter doelsaldo. Enfin, deze match maakt niet veel uit met de play offs in zicht. Maar de winnaar van vandaag gaat die play offs hoogstwaarschijnlijk als leider in, wat moreel toch belangrijk is.

Ik heb de indruk dat er in Brugge nogal wat problemen zijn onder elkaar .Eert geval Ivan Perisic dan Steynen nu dit :-) Hopelijk raken ze eruit .

Ben benieuwd hoe groot de terugval gaat zijn bij Anderlecht en hoe de jonge spelers de problemen daar zullen opvangen

Ik heb de indruk dat er in Brugge nogal wat problemen zijn onder elkaar .Eert geval Ivan Perisic dan Steynen nu dit :-) Hopelijk raken ze eruit .

Ze brengen nochtans goed voetbal de laatste tijd. (Match van Lierse laat ik achterwege :D)

**** off met die k*t playoffs!

Standard B olé olé :D

Ja prachtig hé :D
Nog maar eens het bewijs dat RSCA geen bal is zonder Boussoufa :D

Lol, kan het nog spannender.

1 Genk 35
2 anderlecht 33
3 Standard 31
4 Club Brugge 31
5 AA gent 31
6 Lokeren 26

standard doet gouden zaken deze week, vandaag ware ze sterk, tegen een sterk genk. gelijkspel was misschien wel de juiste uitslag, maar als ge na de 2de helft keek, heeft standard verdiend gewonnen.

Competitie is nog nooit zo spannend geweest!

• Topic Starter Topic Starter
Racing Genk wordt kampioen omwille van drie simpele redenen:

1) Vercauteren

2) Courtois (Zonder hem stond Genk nu op dezelfde hoogte als Lokeren)

3) Scorende spitsen

Racing Genk wordt kampioen omwille van drie simpele redenen:

1) Vercauteren

2) Courtois (Zonder hem stond Genk nu op dezelfde hoogte als Lokeren)

3) Scorende spitsen
Bwa als standard in deze vorm blijft zie ik ze ook wel kampioen worden. Zij zijn samen met genk de beste ploeg op dit moment. Zou epic zijn als zij kampioen worden door het play off systeem. :D

Het is inderdaad spannend :) Ik gun Standard de titel niet.
Maar toch wel blij dat ze gewonnen hebben tegen Genk. Anders kon Genk iets te ver gaan uitlopen. Nu blijft het nog steeds spannend.

Mijn prono:

1) Genk
2) Standard
3) Brugge
4) Gent
5) Anderslecht
6) Lokeren

Ik denk dat lokeren boven anderlecht gaat eindigen :trollface:

Terug
Naar boven