AndroidHealthClinic

Jupiler Pro League (BE)

Speaking of which... :P

Nasri en Zulj in de basis, geen Kums of Trebel, een 17-jarige debutant in de verdediging, Gerkens vast weer in de spits en Verschaeren op de bank. Benieuwd hoe dit afloopt straks.

Binnenkort stelt hij miniemen op.

• Like
Waarderingen: mat
Ah, had Thelin nog niet gezien... Die gaat hij er waarschijnlijk toch op gooien als het niet lukt.

Zie ze toch geen 3 keer op rij punten verliezen, en dan zeker niet thuis. Ook al draait kvm goed.

"Het is een project."

Anderlek - Malinois 0-3

Wordt hier nog wat aan gedaan komende jaren? Ik zou zo denken aan de Serie B/C stadions. Klein, oud, sfeerloos.

Een nieuw stadion bouwen in België? Succes daarmee... Club Brugge probeert het al jaren.

tenor.gif

Ik ben zo gelukkig! :treuren:

• Like
Ik wacht nog even met lachen tot morgenavond :p

Wel top dat ze hun punten zomaar even verdubbelen.

Wordt hier nog wat aan gedaan komende jaren? Ik zou zo denken aan de Serie B/C stadions. Klein, oud, sfeerloos.
Moest het niet geblokkeerd worden langs alle kanten, had Club Brugge allang een spiksplinternieuw stadion.

Media pls... :roflol:

Anderlecht, shall I compare thee to a summer’s day? Thou art more lovely and more temperate… Zo frivool voetbalden de Brusselaars met hun 61% balbezit dat Mechelen passioneel werd doodgeknepen.

2 op 9
1 goal
Straks komen de big boys eraan.

merçi au revoir
heindana.png

Is het gek dat ze 60% balbezit hadden tegen 10 man?

• Like
Vargas 'geblesseerd'. Toevallig :roflol:

Nu nog minder fan van Amrabat, Vossen en Cools. De ene valt over z'n eigen voeten, de ander is onzichtbaar en Cools heeft er al eentje in zee geshot...

Wat is jullie mening over een mogelijke Benelux-competitie dan?

Ik geloof niet dat Nederlandse clubs er veel baat bij zouden hebben.

Geen idee of er ook maar iemand daar iets aan zou hebben.

Het is imo nu ook niet dat de Nederlandse competitie zoveel hoger ligt. Paar uitschieters die van een hoger niveau zijn, maar de middenmoot zou hier ook gewoon middenmoot zijn.

We zouden wel weer op Clasie moeten zitten kijken, dus doe maar niet :p

• Topic Starter Topic Starter
Eupen-Emmen lijkt me een publiekstrekker. Ik hoor de commentatoren nu al overenthousiast de wedstrijd verslaan :emo:

Terug
Naar boven