MuscleMeat

jurering flex cup

• Topic Starter Topic Starter
Als de foto's genoeg zeggen, waarom moet je dan je tegenstanders onderuit halen met woorden?

dit was een reactie op jouw worden over wat de no 3 ik dus zeg over mijn
tegenstanders heeft alleen betrekking op hun fysiek en dat ik mij op dat moment hoger plaats als hun daarom ..kijk naar de foto.s ...
heeft niks met geen respect te maken .. zij hebben net als ieder ander
keihard moeten trainen en dieeten om daar te staan laat daar geen twijfel
over zijn ...

opa

Opa, je weet toch wel dat alleen massa of aders niks zeggen op het podium?

ray jij hebt absoluut meer wedstrijd en podium ervaring dan ik en kan
er idd beter mee omgaan dan ik en op veel punten deel ik jou kritiek
daar kan ik alleen maar van leren

dit was mijn eerste wedstrijd na 20 jr en tot mijn grootte verrassing werd
ik 1e op de nac-holland en hoopte dat de flex cup een mooi afscheid zou
worden helaas wat minder.. neemt niet weg dat ik achteraf wel blij ben met mijn 3e plaats .. maar had mijzelf absoluut hoger ingeschat .mocht niet
zo zijn ..

iedereen valt en begint steeds maar weer over mijn bruining dat weet ik nu wel.. heb de foto.s ook gezien en geef jullie wel gelijk het is een beetje
te.. op de nac-holland was het natuurlijker ...

kijk het is klaar kan er niks meer aan veranderen heeft ook geen nut meer
is een harde en wijze les geweest heb hier mijn mening neergezet dat is
het mooie van dit forum .. maar moet verder en als ik het volgend jaar kan opbrengen om nog 1x een wedstrijd te doen kan ik alleen maar zorgen dat ik beter ben ... met een minder extremere bruining hahahahaha

groet hardcore opa

Dus je wordt nederlands kampioen bij de NAC en vervolgens doe je mee met de Flex... ??? want daar wil je afscheid nemen van wedstrijden...
van aan A wedstrijd naar een D/C ??? snapphum ff niet... zou het eerder anders om verwachten...

en ja sorry ik vind je wel een slechte verliezer, je mag teleurgesteld zijn dat is je goed recht... maar iedereen heeft zich afgetraind zoals jij dat zegt voor deze wedstrijd... maar er is niets vervelender, en sorry als ik tegen enkels schop nu, dan dat je een bepaalde atleet meerdere keren voorbij ziet komen..
Zeker als je een line up heb van hier tot Jericho. En ik denk dat het publiek en je mede atleten heel dankbaar waren dat ze gewoon iedereen in een klasse hebben laten staan om zo toch op een redelijke tijd klaar te zijn.

en ik deel de mening van Pleister!

je tanning ziet er echt verschrikkelijk uit en ik zou je niet op 1 zetten...de nummer 2 was wel erg vlak dus die had je moeten hebben maar 1 niet...

verder moet je overal benadrukken dat je zo oud ben (overal opa dit opa dat) maar je reageert als een kleuter waarvan zijn lolly gejat is...

Van A naar C? ja,ja.. hmmm

Ja jongens we weten nu wel dat zijn bruining verre van optimaal was.
Opa heeft getracht in meerdere post aangegeven waarom hij niet blij is met zijn plaats.
Oke sommige woorden zinnen hadden beter geformuleerd kunnen worden, maar het heeft geen zin om in herhaling te vallen.
Opa, ga lekker genieten van de feestdagen en dan in het nieuwe jaar volop weer aan de bak voor je volgende wedstrijd.
Als je met de volle 100% tegen aan gaat, zorg ik dat je goed ingebruind word.

zo is het mijn jong:)

Jongens??? die lopen in de kraag van je hemd D77 hahahaha...
maar helaas dit was zijn laatste wedstrijd..... jij krijgt geen opa in te smeren LOL...

Die lopen al in mijn kraag:P

Hahaha dat kan wel zo zijn, maar Mascha weet dat ze haar atleten aan mij kan toevertrouwen:p

Dus je wordt nederlands kampioen bij de NAC en vervolgens doe je mee met de Flex... ??? want daar wil je afscheid nemen van wedstrijden...
van aan A wedstrijd naar een D/C ??? snapphum ff niet... zou het eerder anders om verwachten...

en ja sorry ik vind je wel een slechte verliezer, je mag teleurgesteld zijn dat is je goed recht... maar iedereen heeft zich afgetraind zoals jij dat zegt voor deze wedstrijd... maar er is niets vervelender, en sorry als ik tegen enkels schop nu, dan dat je een bepaalde atleet meerdere keren voorbij ziet komen..
Zeker als je een line up heb van hier tot Jericho. En ik denk dat het publiek en je mede atleten heel dankbaar waren dat ze gewoon iedereen in een klasse hebben laten staan om zo toch op een redelijke tijd klaar te zijn.

en ik deel de mening van Pleister!

wie zegt dat de nac-holland een a-wedstrijd is ???? was gewoon een
c-wedstrijd alleen a-atleten die zich wilden plaatsen voor de nac-universe
mochten zich a-atleet noemen ....

was mijn bedoeling om alleen de flex-cup te doen en dan te stoppen heb
alleen de nac-holland gedaan als opstapje om wat ervaring op te doen en kijken wat ik kan verbeteren voor de flex-cup dat ik daar 1e werd had ik nooit verwacht ..

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 20:51 ----------

Ja jongens we weten nu wel dat zijn bruining verre van optimaal was.
Opa heeft getracht in meerdere post aangegeven waarom hij niet blij is met zijn plaats.
Oke sommige woorden zinnen hadden beter geformuleerd kunnen worden, maar het heeft geen zin om in herhaling te vallen.
Opa, ga lekker genieten van de feestdagen en dan in het nieuwe jaar volop weer aan de bak voor je volgende wedstrijd.
Als je met de volle 100% tegen aan gaat, zorg ik dat je goed ingebruind word.

hahahaha daar hou ik je aan ...

dus je wordt nederlands kampioen bij de nac en vervolgens doe je mee met de flex... ??? Want daar wil je afscheid nemen van wedstrijden...
Van aan a wedstrijd naar een d/c ??? Snapphum ff niet... Zou het eerder anders om verwachten...

En ja sorry ik vind je wel een slechte verliezer, je mag teleurgesteld zijn dat is je goed recht... Maar iedereen heeft zich afgetraind zoals jij dat zegt voor deze wedstrijd... Maar er is niets vervelender, en sorry als ik tegen enkels schop nu, dan dat je een bepaalde atleet meerdere keren voorbij ziet komen..
Zeker als je een line up heb van hier tot jericho. En ik denk dat het publiek en je mede atleten heel dankbaar waren dat ze gewoon iedereen in een klasse hebben laten staan om zo toch op een redelijke tijd klaar te zijn.

en ik deel de mening van pleister!

:d

Terug
Naar boven