XXL Nutrition

mijn eerste wedstrijd na 20jr.

Gefeliciteerd, maar hoe kun je nu weer een C wedstrijd doen als je er al 1 hebt gewonnen??

3 jaar geleden woog ik 86 kg. met 24% vet en een dikke buik leek wel 9mnd
zwanger ben in 5mnd 20 kg afgevallen en zat toen op 8 % ..

dat ik er nu zo redelijk uitzie heeft met spier geheugen te maken heb echt
20 jr niks gedaan ben gewoon keihard gaan trainen old-school zoals in de jaren 80 voeding optimaal gemaakt 5x per week trainen en altijd het idee
gehad om nog eenmaal op het podium te willen dat is 2 jaar mijn motivatie
geweest na de flex-cup stop ik ermee en ga 3x p.week voor mijn lol trainen en wat mensen begeleiden

respect voor je harde werken
Ben zelf ook 49 maar ik krijg er geen spier meer bij
Het is duidelijk dat ik verkeerd bezig ben

• Topic Starter Topic Starter
Gefeliciteerd, maar hoe kun je nu weer een C wedstrijd doen als je er al 1 hebt gewonnen??

het is vanaf het begin dit jaar mijn bedoeling geweest om 1 wedstrijd te doen en dan te stoppen ik heb de nac-holland gedaan als opstapje om
te kijken wat ik op de flex-cup nog kan verbeteren ik ben nog niet helemaal top kan nog beter vind ik zelf ..weet zelf niet hoe het zit waarom ik geen
2 c wedstrijden mag doen ...ben nu toch nog geen b-atleet en de iffb is een
andere bond ...

kijk maar naar die 2 belgische atleten die al 4 jaar a wedstrijden doen hier en
alles winnen die ene jongen tot 90 kg. is een a -atleet en heeft zelfs nog
de artemis cup meegedaan en gewonnen dat is een c-wedstrijd daar heb ik zelfs een topic over gemaakt hoe dit mogelijk is ..daar heeft niemand op gereageerd ...schijnt gewoon te kunnen hier dat krijg je met zoveel bonden
denk ik ...

Gefeliciteerd met je overwinning! Alleen die zin van 'dat ik er nu zo redelijk uitzie heeft met spier geheugen te maken' is natuurlijk onzin, want ik keek net even naar je topic geschiedenis en zag dat je moeder natuur een aardig handje geholpen hebt. Wel eerlijk zijn.

groet hardcore kraft

ja kraft wat bedoel je met eerlijk zijn ik begrijp je punt maar ik heb echt
20jr niks gedaan niet eens een andere sport mij is altijd vertelt dat dit door mijn spier geheugen komt... vond het persoonlijk ook vreemd hoor zeker als je zolang niks hebt gedaan .. denk zelf ook wel dat moeder natuur mij gunstig is gezind maar ik zet nu op deze leeftijd weinig massa meer aan kwalitatief word ik wel beter maar echt groter niet

durf wel van mezelf te zeggen dat ik heel gedreven ben als ik ergens aan begin geef ik niet op ik moet winnen daar moet alles en iedereen voor wijken qua dieet ook het is doodgaan of gladiolen heb in mijn kop dat ik
naar 4.5-5 % wil en daar kom ik ook ..

maar het aller belangrijkste is voor mij je thuis situatie ik heb de steun van mijn vrouw en 2 dochters heb ik die niet red ik het nooit mijn vrouw
is er wel klaar mee na 2 jaar en streept elke dag een kruisje op de agenda tot 11 december en dan is het over ze staat al 2 jaar 2x per dag te koken voor mij ik zit echt in een luxe situatie hoor kan alleen maar respect voor haar hebben de komende jaren heb ik een hoop goed te maken ..
dus voor mij is het nog eenmaal knallen en dan is het gedaan ...
sorry voor dit hele verhaal maar nu weet je waar ik mijn motivatie vandaan haal

groet hardcore opa

Je mag 2 C wedstrijden meedoen bij dezelfde bond, na mijn weten.
Weet niet hoe het zit als je naar een andere bond gaat.

Mooi resultaat kerel, proficiat!

Gefeliciteerd!
Leuk om te zien wat er op die leeftijd nog mogelijk is!

Cool dat ben jij dus, vond je al een bekende kop hebben maar nu weet ik waarvan! Je stond er goed bij man!

Cool dat ben jij dus, vond je al een bekende kop hebben maar nu weet ik waarvan! Je stond er goed bij man!

dank jullie allemaal ben weer hard aan het dieeten en veel cardio zit al bijna op 5.5 % moet nog verder hard tot op het bot is mijn laatste kans
daarna ga ik met pensioen hahaha

gr hardcore opa

Terug
Naar boven