Ray Simon
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m68
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yo opa,
Je hebt toch genoeg wedstrijden bezocht, dus dan weet je toch hoe het gaat met bepaalde jureringen? Het belangrijkste is wat je er zelf mee doet, met bv een terleurstelling.
kan 2 dingen doen 1 ik ga echt met pensioen 

Met pensioen? hahahha, dit is je eerste wedstrijd jaar toch
Weet je het mooie aan deze sport is dat je moet zorgen dat je elke keer weer verbeterd terug kom.
Ik ben dit jaar ook verbeterd gekomen en meer als 1 plaats door me reet geboord. Maar wat doe je eraan..? Gewoon de volgende keer weer verbeterd terugkomen![]()
De iets te dikke dochter van liona bergmann (hoofd jury) werd derde. De dames die 4de en 5de werden in die klasse mogen zich dik genaaid voelen. Niet jij hardcore opa. Bij jou lag het gewoon aan je ****t up tanning.
De iets te dikke dochter van liona bergmann (hoofd jury) werd derde. De dames die 4de en 5de werden in die klasse mogen zich dik genaaid voelen. Niet jij hardcore opa. Bij jou lag het gewoon aan je ****t up tanning.
Nogal triest voor je tegenstanders om dit te lezen, de nummer drie die even zegt dat die had moeten winnen en dat ze plat zijn en geen benen hebben.
ja opoe, ,maar als de jury kiest voor symmertie en verhouding?? Dan heb jij het nakijken.. 2e plek had misschien eerlijker geweest, ookal was je bruining te onnatuurlijk.
Wie is je coach/begeleider eigelijk?
ik vond je tanning echt belachelijk slecht of juist te goed.... was maar goed dat je soms lachte en er genoeg licht was want anders zagen we je niet...
Is denk dat het voor de jury dan ook moeilijker is om je goed te beoordelen.
Het is jammer kerel, maar aan achteraf gelul heb je nou gewoon eenmaal niks.
Leg je er gewoon bij neer, jezelf opvreten heeft totaal geen nut en is zonde van alle tijd en energie die je in je voorbereidingen heb gestoken. Het gaat erom dat je hebt moeten genieten van je laatste wedstrijd. Dus kop op, laat jezelf niet kennen en ga verder met je leven![]()
Dit topic gaat echt weinig uitmaken
Belachelijk dit, veel meer massa op bijna elke spiergroep! Je had imo overduidelijk 1e moeten worden hardcore opa!
Wat een jury die snappen het echt niet... ik weet niet of ik me had kunnen inhouden dit is toch overduidelijk!?
ik persoonlijk vind van wel nou de jury niet