AndroidHealthClinic

jurering flex cup

Yo opa,

Je hebt toch genoeg wedstrijden bezocht, dus dan weet je toch hoe het gaat met bepaalde jureringen? Het belangrijkste is wat je er zelf mee doet, met bv een terleurstelling.

• Topic Starter Topic Starter
Yo opa,

Je hebt toch genoeg wedstrijden bezocht, dus dan weet je toch hoe het gaat met bepaalde jureringen? Het belangrijkste is wat je er zelf mee doet, met bv een terleurstelling.

ja ray heb je helemaal gelijk in kan er nu toch niks meer aan doen en
idd de teleurstelling is groot ik schrijf en schreeuw het hier op het forum
maar van mij af sommige beginnen zich al te ergeren aan mij snik snik
dus ik hou er maar over op voordat het uit de hand loopt he ...

ja wat doe ik ermee ??? kan 2 dingen doen 1 ik ga echt met pensioen
2.. of ik hou mijn mond en kom volgend jaar keihard terug en neem wraak
want dat gevoel overheerst nu wel erg op dit moment ...

maar mijn vrouw he ?? om die te overtuigen word zwaarder als trainen ..
maar ik heb nog een jaar kan veel gebeuren he ..

groeten ray

opa

Met pensioen? hahahha, dit is je eerste wedstrijd jaar toch:)

Weet je het mooie aan deze sport is dat je moet zorgen dat je elke keer weer verbeterd terug kom.
Ik ben dit jaar ook verbeterd gekomen en meer als 1 plaats door me reet geboord. Maar wat doe je eraan..? Gewoon de volgende keer weer verbeterd terugkomen;)

Met pensioen? hahahha, dit is je eerste wedstrijd jaar toch:)

Weet je het mooie aan deze sport is dat je moet zorgen dat je elke keer weer verbeterd terug kom.
Ik ben dit jaar ook verbeterd gekomen en meer als 1 plaats door me reet geboord. Maar wat doe je eraan..? Gewoon de volgende keer weer verbeterd terugkomen;)

ja ben ik eens met je maar jij weet als geen ander dat je wel je gezin achter
je moet hebben want alleen kun je het niet en ik zal toch eerst mijn vrouw moeten overtuigen maar ik heb nog een jaar he ..

opa

Overtuigen? Als je alles in balans weet te houden hoeven er geen problemen te zijn.
Normaal train je toch ook, en eet je niet de hele dag brood en 's avonds aardappelen met groente?

De iets te dikke dochter van liona bergmann (hoofd jury :eek: ) werd derde. De dames die 4de en 5de werden in die klasse mogen zich dik genaaid voelen. Niet jij hardcore opa. Bij jou lag het gewoon aan je ****t up tanning.

bullshit gaan we weer op je tanning kun je niet 3e worden kijk naar de
foto.s zie je toch duidelijk die gast die 2e word is totaal plat is geen benen
geen borst etc moet ik nog ff doorgaan .. en als je 2 meter van de jury staat
zien die echt wel dat je harder en droger bent ...zelfs ik zie ondanks dat de
foto.s geen super kwaliteit gewoon de aders op mijn rug borst en schouders

zoveel mensen zoveel meningen dat mag ik ben er klaar mee ....
persoonlijk vind ik dat ik had moeten winnen en genaaid ben klaar punt uit

opa

Nogal triest voor je tegenstanders om dit te lezen, de nummer drie die even zegt dat die had moeten winnen en dat ze plat zijn en geen benen hebben.

ja opoe, ,maar als de jury kiest voor symmertie en verhouding?? Dan heb jij het nakijken.. 2e plek had misschien eerlijker geweest, ookal was je bruining te onnatuurlijk.
Wie is je coach/begeleider eigelijk?

Vervelend voor je. Ik zie je punt maar daar verander je niks aan behalve sportieve wraak nemen. Tanning is wel echt verschrikkelijk. Ook bij de anderen trouwens...... Teveel, te weinig. Poseren idem. Jouw poses zijn trouwens wel prima.

goed. maar niet prima;)

misschien lag het aan je bril:)

ik vond je tanning echt belachelijk slecht of juist te goed.... was maar goed dat je soms lachte en er genoeg licht was want anders zagen we je niet...

Is denk dat het voor de jury dan ook moeilijker is om je goed te beoordelen.

Het is jammer kerel, maar aan achteraf gelul heb je nou gewoon eenmaal niks.

Leg je er gewoon bij neer, jezelf opvreten heeft totaal geen nut en is zonde van alle tijd en energie die je in je voorbereidingen heb gestoken. Het gaat erom dat je hebt moeten genieten van je laatste wedstrijd. Dus kop op, laat jezelf niet kennen en ga verder met je leven ;)

Dit topic gaat echt weinig uitmaken

Belachelijk dit, veel meer massa op bijna elke spiergroep! Je had imo overduidelijk 1e moeten worden hardcore opa!

Wat een jury die snappen het echt niet... ik weet niet of ik me had kunnen inhouden dit is toch overduidelijk!?

Nogal triest voor je tegenstanders om dit te lezen, de nummer drie die even zegt dat die had moeten winnen en dat ze plat zijn en geen benen hebben.

kijk naar de foto.s .. zegt genoeg

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 13:34 ----------

ja opoe, ,maar als de jury kiest voor symmertie en verhouding?? Dan heb jij het nakijken.. 2e plek had misschien eerlijker geweest, ookal was je bruining te onnatuurlijk.
Wie is je coach/begeleider eigelijk?

2e plaats had ik mee kunnen leven.. heb in dit topic ook altijd gezegd dat de no 1 symmetrisch absoluut beter was maar de no-2 met alle respect die
hoort daar echt niet ...

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 13:36 ----------

misschien lag het aan je bril:)

haha volgende keer contact lenzen en mijn grijze haar laten groeien

Hoezo hoort de nr. 2 daar niet? waren nr 4 , 5 en 6 ook beter?

ik vond je tanning echt belachelijk slecht of juist te goed.... was maar goed dat je soms lachte en er genoeg licht was want anders zagen we je niet...

Is denk dat het voor de jury dan ook moeilijker is om je goed te beoordelen.

Het is jammer kerel, maar aan achteraf gelul heb je nou gewoon eenmaal niks.

Leg je er gewoon bij neer, jezelf opvreten heeft totaal geen nut en is zonde van alle tijd en energie die je in je voorbereidingen heb gestoken. Het gaat erom dat je hebt moeten genieten van je laatste wedstrijd. Dus kop op, laat jezelf niet kennen en ga verder met je leven ;)

Dit topic gaat echt weinig uitmaken

heb je wel een punt maar het fijne van een forum is dat ik effe mijn frustratie en ongenoegen kwijt kan ...maar het mag nu wel klaar zijn
want straks gaat het nergens meer over ...

ik heb echt wel genoten van die dag want al mijn familie en vrienden waren
er zelfs mijn baas was er en die heeft mij toch maar geduld de laatste
weken al kwam er weinig werk uit mijn handen ..ze waren allemaal trots
dat zo.n opa als ik er toch maar stond en dat doet mij goed ....

Belachelijk dit, veel meer massa op bijna elke spiergroep! Je had imo overduidelijk 1e moeten worden hardcore opa!

Wat een jury die snappen het echt niet... ik weet niet of ik me had kunnen inhouden dit is toch overduidelijk!?

kijk met jouw kan ik praten curtis maar het is net wat ray zegt gaan ze voor symmetrie dan verlies ik maar op massa -hardheid- etc win ik op alle
punten als je goed naar de foto.s kijkt staan gewoon overal aders ..

en we kunnen natuurlijk blijven zeuren over mijn bruining dat weet ik wel hebben jullie allemaal wel een punt had iets minder gekund maar denk je
dan echt dat ik 1e word ??? ik persoonlijk vind van wel nou de jury niet
pech dan ... niemand zal het ooit toegeven maar ik denk gewoon dat ik mijn grootte mond had moeten houden s.ochtens dit is mijn persoonlijke
mening ... verder ben ik er klaar mee en leg me erbij neer kan er idd
toch niks meer aan veranderen ...

opa

Opa, je weet toch wel dat alleen massa of aders niks zeggen op het podium?

Terug
Naar boven