XXL Nutrition

jurering flex cup

Kan nu echt zeggen 'this ? Wanneer kunnen we zelf de vergelijking maken?

• Topic Starter Topic Starter
Ik vond het over het algemeen goed gejureerd, er zijn natuurlijk altijd een paar plaatsen die je zelf anders had ingevuld, vooral als er 100 deelnemers zijn.

De tanning van jou (hardcore opa) vond ik alleen veels te bruin, vanuit het publiek vond ik je eigenlijk redelijk vochtig ogen en ik zag ook geen aders of definitie terwijl je nu wel zegt dat je dat juist wel had. Is jammer dat het dan niet goed uitkomt.

dat van die tanning ben ik wel deels met je eens ik was wel erg bruin maar
het valt des te meer op als de rest in de line-up wel erg wit is ..

ik had ook een beetje de pech dat tijdens mijn call-out ze met het licht aan het kloten waren .. mijn vriend zat op de 3e rij en is fotograaf hij heeft geen goede foto kunnen maken waren allemaal te donker ..

en de aders stonden er echt wel hoor miss. heb ik het verpest met mijn
tanning dat zou kunnen

er blijft een subjectief element in zitten. En er hadden altijd dingen beter gekund, maar je hebt alles gegeven en vind zelf dat je er goed bij stond/staat en al met al ben je dan sowieso al een winnaar in deze sport vind ik.

.eerste foto.s .

jongens hier even de eerste foto.s deze zijn gemaakt net voordat ik het podium op ging zijn met een mobiel gemaakt .. de vergelijking foto,s komen
in de loop van deze week

gr. hardcore opa

n1x91t.jpg

Benieuwd naar de vergelijking foto's maar je ziet er zeker niet vlak uit in ieder geval.

Ziet er netjes uit, maar ik vind je tanning echt niet mooi. Komt erg vlekkerig over op deze foto's.

De foto's vertekenen een beetje Timsterrr hardcore opa had erg donkere maar prima tanning.

Dat je niet mee mocht doen bij de masters is wel erg jammer, ookal heb je al van deze mannen gewonnen, je had toch die titel verdiend. Over de gewichtsklasse en uitslag heb ik geen oordeel, dat is aan de jury.
Maar het niet mee kunnen doen aan meerdere klasses ligt denk ik echt aan het feit dat er zoveel meer deelnemers werden verwacht, ik denk wel dat de uitzondering op de normale regels gemaakt mogen worden, anders doen ze dat niet. Hadden ze vooraf geweten dat er maar 2 stonden uitendelijk van de 15(?) dan was de situatie heel anders geweest.

In een ander topic vroeg ik al of je nog plannen had, maar ik zie hier dat het de laatste keer was? Jammer, je bent een erg goede BB'er en ik had graag een keer naast je gestaan ergens bij de masters. Die harde en complete fysiek van jou is mooi om tegen te strijden. Je bracht heel veel kwaliteit in ieder geval. Voorlopig ben ik ook nog steeds C atleet dus....vandaar.
Je stond er erg goed iig, erg hard en erg compleet. Ik hoop dat je nogmaals het stoppen in overweging neemt, hoe meer masters met kwaliteit hoe leuker het is.

Dat jij het prima tanning vind, wil niet zeggen dat ik dat ook vind. ;)
Nogmaals, net fysiek, zonder meer, tanning vind ik minder mooi (mijn bescheiden mening).

Ik heb jou niet gezien gister Timsterr, waar had je je verstopt dan? ???
Op deze foto's vind ik de tanning ook niet mooi lijken maar ik vond de tanning, alhoewel erg donker er verder prima uitzien gisteren. Ik vind dus een verschil in echt en foto zitten, jij niet dan?

Je stond er goed bij, maar had je niet 1e in je klasse staan. Ik vond 9 van de 10 plaatsingen wel kloppen.
Het is ook een beetje wat de jury voor ogen heeft.
Soms vind je persoonlijk iemand beter/mooier, maar kun je wel leven met de beslissing van de jury.

Bij de junioren had ik de 3e plaats op de 1e plaats gezet. Niet terecht, want was niet scherp genoeg, maar krijg niet voor niks de beker voor meest belovende atleet. Manneke had een ton potentieel.

Heb je ontweken :P

haha dus jij was die flits iedere keer.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 23:16 ----------

Je stond er goed bij, maar had je niet 1e in je klasse staan. Ik vond 9 van de 10 plaatsingen wel kloppen.
Het is ook een beetje wat de jury voor ogen heeft.
Soms vind je persoonlijk iemand beter/mooier, maar kun je wel leven met de beslissing van de jury.

Bij de junioren had ik de 3e plaats op de 1e plaats gezet. Niet terecht, want was niet scherp genoeg, maar krijg niet voor niks de beker voor meest belovende atleet. Manneke had een ton potentieel.

Richard, mbt de junioren:
Volgende keer staat Pascal heel erg ripped, en nog completer.
Ik zou hem zelf ook alleen maar op 1 zetten vanwege de massa en potentie, maar eerlijk is eerlijk nr 1 en 2 waren ook zeer compleet en goed, maar stonden goed droog en harder. Dus zeer terecht de nrs 1 en 2 geworden.
We zijn ook zeker niet teleurgesteld in de uitslag, wel in de grote verandering van shape van de zaterdag op de zondag, was echt erg een groot verschil.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 23:20 ----------

ps,
Pascal woog anderhalf jaar geleden nog 132kilo en was moddervet met zeer zeer hoog bf%.....dus dit is sowieso een grote overwinning voor hem. En voor ons.

Laatst bewerkt:
Zijn schouders (rondte en wijdte) is erg uniek op die leeftijd!
Hij was wat teleurgesteld in zijn 3e plaats, totdat hij weer naar voren werd geroepen. Mooi om dat koppie toen te zien:D

vergelijkings foto.s .

jongens zoals beloofd de foto.s zijn niet super scherp .....

heb in topic flex cup al iets geschreven blijf bij mijn mening dat de uitslag
niet eerlijk is geen 1e nou oke dan maar minimaal 2e ben gewoon genaaid door de iffb

hardcore opa

24o1udu.jpg

11b3wc8.jpg

991aoj.jpg

24uwbw8.jpg

2ym8t93.jpg

Je tanning vind ik nog steeds lelijk, maar ik moet mijn mening wel bijschroeven. Je had naar mijn mening 1ste moeten worden. op foto 1 kun je het heel goed zien, sowieso je hele houding is beter, mooi rond veeeel voller (check borst en schouders) en compacter, goede kuiten en scherpere belijning. terwijl vocht en vet perc. redelijk gelijk is. Jammer voor je!

Hele onderlichaam is zowiezo al geen twijfel over dat je het beste van de drie hebt. De borst is voller, schouders groter en ronder en de rug een stuk wijder.

Jammer maar niks meer aan te doen.

flinke lat scheur bij die in het midden..

Niemand zit volgens mij te wachten op een gast die aan meer dan 1 klasses mee doet. 2 keer dezelfde routine zien is echt niet leuk. Zeker omdat het altijd toch al lange dagen zijn.

Dit jaar nog meegemaakt bij een wedstrijd dat een gast 3 klasses mee deed. Moet imo gewoon niet kunnen.

ben ik totaal niet met je eens bij de flex cup hadden ze de vrije routine al ingekort zelfs bij atleten die in 2 klasses zouden meedoen mocht je maar 1x
vrij poseren ...

verder een junior mag meedoen tot 21 jr en gewichts klasse en een master
ook 2 klasses dit zijn gewoon regelementen die zijn niet van de paar laatste mnd. die gelden al een aantal jaren .. of je schrapt ze of je hanteert ze bij iedere wedstrijd geen willekeur hier wel daar niet omdat er
toevallig veel atleten zijn ...of je geeft ruim van te voren aan dat je maar
1 klasse mag doen ....

in mijn geval ben ik speciaal onder de -70kg. afgetraind om die klasse te kunnen doen en masters ..kun je misschien mijn frustratie voorstellen dat als je op de weging komt van niks weet en er doodleuk tegen je word gezegd .. we hebben geen zin in nachtwerk ... 1 klasse klaar punt uit ..
en helemaal omdat het mijn afscheids wedstrijd was ja dan ben je flink
teleurgesteld kan ik je zeggen ...en dan heb ik het nog niet eens over mijn
plaatsing s.avonds want dat was het toppunt ...

opa

Geen idee of het je bedoeling was, maar je hebt wel indruk gemaakt met dit topic.

Bij iedere post die ik nu van je zie staan denk ik: ohw ja, dat is die man die meedeed aan een jurysport, daardoor dit topic aanmaakte.

Geen idee of het je bedoeling was, maar je hebt wel indruk gemaakt met dit topic.

Bij iedere post die ik nu van je zie staan denk ik: ohw ja, dat is die man die meedeed aan een jurysport, daardoor dit topic aanmaakte.

kijk patriciaa het is echt niet mijn bedoeling om indruk te maken of om de popie jopie uit te hangen op het forum maar het is wel een mooie manier om
dingen aan de mensen te laten weten waar je het eens of oneens mee
bent in mijn geval was het een minder leuke ervaring ivm mijn wedstrijd
en dat wou ik met jullie delen sommige delen mijn mening en vinden dat ik meer verdiend had sommige niet en hebben een andere mening dat mag is
het leuke van een forum maar het is voor mij weer een harde les maar dat weet je met een jury sport

hardcore opa

Terug
Naar boven