- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond het over het algemeen goed gejureerd, er zijn natuurlijk altijd een paar plaatsen die je zelf anders had ingevuld, vooral als er 100 deelnemers zijn.
De tanning van jou (hardcore opa) vond ik alleen veels te bruin, vanuit het publiek vond ik je eigenlijk redelijk vochtig ogen en ik zag ook geen aders of definitie terwijl je nu wel zegt dat je dat juist wel had. Is jammer dat het dan niet goed uitkomt.
Je stond er goed bij, maar had je niet 1e in je klasse staan. Ik vond 9 van de 10 plaatsingen wel kloppen.
Het is ook een beetje wat de jury voor ogen heeft.
Soms vind je persoonlijk iemand beter/mooier, maar kun je wel leven met de beslissing van de jury.
Bij de junioren had ik de 3e plaats op de 1e plaats gezet. Niet terecht, want was niet scherp genoeg, maar krijg niet voor niks de beker voor meest belovende atleet. Manneke had een ton potentieel.
Niemand zit volgens mij te wachten op een gast die aan meer dan 1 klasses mee doet. 2 keer dezelfde routine zien is echt niet leuk. Zeker omdat het altijd toch al lange dagen zijn.
Dit jaar nog meegemaakt bij een wedstrijd dat een gast 3 klasses mee deed. Moet imo gewoon niet kunnen.
Geen idee of het je bedoeling was, maar je hebt wel indruk gemaakt met dit topic.
Bij iedere post die ik nu van je zie staan denk ik: ohw ja, dat is die man die meedeed aan een jurysport, daardoor dit topic aanmaakte.