XXL Nutrition

Justin Bieber - Never say never

Hij schreef zelf niets, dus het ging alleen om de looks. Hij kon dansen en zingen, thats it. Verder heeft hij weinig toegevoegd, behalve het begin van de idiote vereering van nietszeggende personen. Elvis is de muzikale opa van Bieber.

Nu selecteren ze mensen op uiterlijk en uitstraling. Als je daar dan een beetje bij kan zingen is het een bonus want dat fixen ze toch met de computer.

Hoe vaak gaat het om ''supersterren'' terwijl ze live een half gebakken versie van het echte nummer zingen om zo de tonen te vermijden die ze niet kunnen zingen.

Wat dat betreft kan ik enorm respect hebben voor Adele al is de muziek niet mijn smaak.

• Topic Starter Topic Starter
Die Elvis was mijn oma fan van toen ze nog leefde, waardeloze ouwe lullen muziek is dat. Dit is een fan topic voor Beliebers dus vervuil liever dit topic niet met die Elvis ofzoiets.

Die Elvis was mijn oma fan van toen ze nog leefde, waardeloze ouwe lullen muziek is dat. Dit is een fan topic voor Beliebers dus vervuil liever dit topic niet met die Elvis ofzoiets.

onvoorstelbaar dat zo'n prachtvrouw als jouw oma zo'n waardeloze kleinkind heeft. het zal me niks verbazen als ze gestorven is aan een overdosis verdriet.

---------- Post toegevoegd 15 April 2013 om 19:50 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=DcJac6OykfM
en hierbij heb ik de discussie voor de zoveelste keer gewonnen.

al swagger zijn argumenten zijn ongeldig.

• Topic Starter Topic Starter
onvoorstelbaar dat zo'n prachtvrouw als jouw oma zo'n waardeloze kleinkind heeft. het zal me niks verbazen als ze gestorven is aan een overdosis verdriet.

Mijn oma was net zo'n zuur mens als jij bent. Elvis = muziek voor zure mensen. Justin Bieber = muziek voor vlotte leuke mensen.

3qii9m.jpg

Elvis is inderdaad een held. Ook een wereld van verschil tussen zijn muziekstijl eind jaren 50 tot aan het eind van zijn leven.

Haha, ik heb 15+ albums van Cash in mn kast staan, Nelson en Jennings ook een paar alhoewel ik die échte country niet altijd zo goed trek. Highwaymen zijn top idd, zijn er ook nog maar twee van over nu helaas.

Haha, ik heb 15+ albums van Cash in mn kast staan, Nelson en Jennings ook een paar alhoewel ik die échte country niet altijd zo goed trek. Highwaymen zijn top idd, zijn er ook nog maar twee van over nu helaas.

ik trek country ook niet, johnny met dat wijf vind ik ook niks aan. american recordings zijn over het algemeen ook vet.

Terug
Naar boven