MuscleMeat

Justin Bieber - Never say never

ik trek country ook niet, johnny met dat wijf vind ik ook niks aan. american recordings zijn over het algemeen ook vet.

Met June Carter bedoel je?
Cash heeft heel veel gedaan.
Ik heb alle American Recordings albums, de trots van mijn cd-kast.
Maar die live-albums in San Quentin en Folsom Prison bijv zijn toch ook pareltjes hoor.
Of Songs of our Soil, dat soort albums.
Alles eigenlijk.
Vaak hebben zijn albums een mix van country, bluegrass, americana, blues, rock etc

Willie Nelson en Waylon Jennings is meer pure country. En Kris Kristofferson zingt gewoon een beetje mee ;)

• Topic Starter Topic Starter
Johnny Cash vind ik wel een prachtige stem hebben.

'Anne was een geweldig meisje. Ik hoop dat ze een Belieber zou zijn geweest', zo schreef Justin Bieber bij een bezoek aan het Anne Frank Huis in Amsterdam in het gastenboek. Maar hoe goed bedoeld ook, de woorden hebben tot een storm van kritiek geleid op de Facebookpagina van het jonge popidool.

Zijn fans vinden het op zijn minst ongevoelig om zoiets banaals te schrijven over een joodse tiener die tijdens de Tweede Wereldoorlog jarenlang ondergedoken zat en uiteindelijk stierf in een concentratiekamp.

Woordvoerster van het museum Maatje Mostart bevestigde het bezoek van Bieber. Zij zei zich niet gestoord te hebben aan de opmerking in het gastboek.

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/...-krijgt-kritiek-op-Anne-Frank-opmerking.dhtml

Afschieten.

Voor zo'n opmerking zou je gewoon afgeschoten moeten worden, dan heb je toch echt het iq van een doperwt.

Epic topic hijack!

Zijn liedjes samen met June zijn van een ander kaliber dan z'n andere. Niet minder goed of beter, maar een andere aanpak en met veel emotie. Persoonlijk hoor ik het graag maar ik zou er geen uren naartoe kunnen luisteren. Cash only daarentegen wel. Hetzelfde met Kris Kristofferson. Goede zanger, mooie stem,... Als ik een liedje van hem tegenkom ga ik het zeker beluisteren maar ik ga het niet bewust opzoeken.

En voor The Highwaymen zijn er geen woorden.

https://www.youtube.com/watch?v=flkuZJ1did8

drie meisjes uit mn klas waren daarheen, godver wat zijn die gehersenspoeld door dat geslachtsloos organisme. vertel ik ze over die opmerking over anne frank en dat justin bieber met 190 door de bebouwde kom rijdt, zeggen ze dat ik gevoelloos en jaloers ben en dat justin bieber enkel in de war en depressief is. we zouden ''medelijden met hem moeten hebben''.

drie meisjes uit mn klas waren daarheen, godver wat zijn die gehersenspoeld door dat geslachtsloos organisme. vertel ik ze over die opmerking over anne frank en dat justin bieber met 190 door de bebouwde kom rijdt, zeggen ze dat ik gevoelloos en jaloers ben en dat justin bieber enkel in de war en depressief is. we zouden ''medelijden met hem moeten hebben''.

Hoe reageerden ze op de publieke anale vernedering?

Er zou gewoon een meet moeten worden georganiseerd waar we allemaal met een knuppel op hem inrammen.
Doodziek van zijn muziek op de radio, en dan die arrogantie.

Hoe reageerden ze op de publieke anale vernedering?

Voor zo'n opmerking zou je gewoon afgeschoten moeten worden, dan heb je toch echt het iq van een doperwt.
Jongens, ga eens een ander topic vervuilen. We zijn hier bezig over LEGENDES! :D

@Tymbo: Geen idee. Nog niet genoeg waarschijnlijk. Ik denk dat ik hem vanavond ga opzetten! :)

• Topic Starter Topic Starter

Hebben ze wel ze wel een punt. Want Justin zit momenteel inderdaad niet zo lekker in zijn vel.

Er zou gewoon een meet moeten worden georganiseerd waar we allemaal met een knuppel op hem inrammen.
Doodziek van zijn muziek op de radio, en dan die arrogantie.

dan roept hij ''hou me tege, jonge!'' terwijl er 10 buffe beveiligers voor hem staan. daarna wordt hij als een baby op de achterbank geplaatst

---------- Post toegevoegd 15 April 2013 om 21:03 ----------

wat

wat

Terug
Naar boven