AndroidHealthClinic

Jw doet weer mee > Kijken wat 2016 ons brengt

Waarom pak je dan geen kaatsu squats?

na het lezen van je metabolisme thread ben ik IN :D

• Topic Starter Topic Starter
Eigenlijk de 7% eens tikken

Ik volg, dik fysiek man!

Was je van t weekend op Masters toevallig?

"sweat drops" pfff "please kaas, do not mention how fucked up i was" -jw z'n gedachten

Whaha meen je niet joh, wat n held! Duizend maal dank aan hem :D
Haha ja echt briljant. Waren eerst dat weiland ingelopen met GPS omdat ze die straat aan de andere kant zagen.. Naar die weg gelopen om te kijken of GPS een nieuwe route zou aangeven.

Vind 't echt nog steeds belachelijk dat de politie die weg rustig 3u lang afzet zonder ook maar iets te communiceren over hoe lang 't gaan duren of ook maar iets te doen om t verkeer te laten doorstromen. Wij waren ruim 2,5 uur later dan gepland. Paar tientjes benzine kwijt en paar tientallen procenten van onze kaartjes voor niks dus.

Haha ja echt briljant. Waren eerst dat weiland ingelopen met GPS omdat ze die straat aan de andere kant zagen.. Naar die weg gelopen om te kijken of GPS een nieuwe route zou aangeven.

Vind 't echt nog steeds belachelijk dat de politie die weg rustig 3u lang afzet zonder ook maar iets te communiceren over hoe lang 't gaan duren of ook maar iets te doen om t verkeer te laten doorstromen. Wij waren ruim 2,5 uur later dan gepland. Paar tientjes benzine kwijt en paar tientallen procenten van onze kaartjes voor niks dus.

Hahaha wel slim idd, ga ik onthouden voor als er nog een keer zoiets gebeurt!
Ja slecht idd dat ze niks geregeld hebben, zonde van t feest.

Schade wel goed ingehaald zeker? :cool:

Hoe Ironisch... Ben aant cutten, vandaag tot dusver 2200 kcal 150 eiwit, onderweg in de trein naar huis zit ik tegenover drie n*gers die Patat eten. Ik krijg honger doordat n*gers te eten hebben en ik niet. =(

voordat mensen bustour gaan doen, ik zeg dus niet dat dat niet hoort ofzo, ik zie alleen de ironie wel :p

front20pic_zpsdt51uyy9.jpg

cutten gaat lekker, wel janken though op 2600-2800 p dag

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven