- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kaatsu Lunges leg presses en extentions werken op dit moment prima, en voelen voor m'n knie relaxter. Zie 't voordeel niet van squatten toevoegen of inplaatsvan
Wilkommen in mein Reich
Nog aant bijkomen. Oa de schuld van die kutfileIk volg, dik fysiek man!
Was je van t weekend op Masters toevallig?

Maatje van mij had dat hek gesloopt. XD had 'm aan de telefoon toen ie bezig was hahHaha ja wij stonden er ook in, na 2 uur wachten bij het tankstation via het weiland ontsnapt![]()
Maatje van mij had dat hek gesloopt. XD had 'm aan de telefoon toen ie bezig was hah

Haha ja echt briljant. Waren eerst dat weiland ingelopen met GPS omdat ze die straat aan de andere kant zagen.. Naar die weg gelopen om te kijken of GPS een nieuwe route zou aangeven.Whaha meen je niet joh, wat n held! Duizend maal dank aan hem![]()
Haha ja echt briljant. Waren eerst dat weiland ingelopen met GPS omdat ze die straat aan de andere kant zagen.. Naar die weg gelopen om te kijken of GPS een nieuwe route zou aangeven.
Vind 't echt nog steeds belachelijk dat de politie die weg rustig 3u lang afzet zonder ook maar iets te communiceren over hoe lang 't gaan duren of ook maar iets te doen om t verkeer te laten doorstromen. Wij waren ruim 2,5 uur later dan gepland. Paar tientjes benzine kwijt en paar tientallen procenten van onze kaartjes voor niks dus.

Iets te goed. =(Hahaha wel slim idd, ga ik onthouden voor als er nog een keer zoiets gebeurt!
Ja slecht idd dat ze niks geregeld hebben, zonde van t feest.
Schade wel goed ingehaald zeker?![]()

cutten gaat lekker, wel janken though op 2600-2800 p dag