MuscleMeat

K-1 World Grand Prix Finals 2004

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
5
3 Hollanders dit jaar !

Match 1: Kao vs Mo

Match 2: Sefo vs Musashi

Match 3: Aerts vs Botha

Match 4: Remy vs Hoost

Superfight: Abidi vs JLB (als LeBanner geen last meer heeft van z'n arm)

Anyway, ik hoop op een 4e titel voor Aerts.

• Topic Starter Topic Starter
BTW de Final Elimination was dus gister en gekgenoeg heeft de red scorpion verloren van een of andere Thai van 76 kilo en heeft Lebanner verloren van Botha. Hoost, Aerts en Remy hebben dus wel gewonnen.

Hier wat pics v/h event...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En respect voor Akebono voor deze vliegende knie tegen Remy lol !

Wat een vette foto's!! Die karma krijg je nog!

Alexey eruit??? ??? :eek: :( ... Echt jammer. Het is altijd al mijn favoriet geweest, maar in Tokyo presteert ie raar genoeg nooit echt goed!?

Maargoed, wel leuk dat er 3 Nederlanders door zijn natuurlijk! Misschien wel een hele brute finale, tussen Remy en Ernesto of zo. :cool:

Moontribe zei:
Maargoed, wel leuk dat er 3 Nederlanders door zijn natuurlijk! Misschien wel een hele brute finale, tussen Remy en Ernesto of zo. :cool:

ze moeten de eerste match toch al tegen elkaar, dus het moet wel heel raar lopen als ze in de finale tegenover elkaar staan..

Woow coole pics:thumbs:

Remy vs Hoost ik ben benieuwd wat dat gaat geven?

Laatst bewerkt:
zeker gave pics man!!!

ik hoop Aerts tegen Musashi in de finale partij. Kan Aerts zijn verloren partij van vorig jaar tegen Musashi goed maken.

jamesz zei:
ze moeten de eerste match toch al tegen elkaar, dus het moet wel heel raar lopen als ze in de finale tegenover elkaar staan..

idd

een finale tussen die twee is zo goed als onmogelijk

Moob zei:
zeker gave pics man!!!

ik hoop Aerts tegen Musashi in de finale partij. Kan Aerts zijn verloren partij van vorig jaar tegen Musashi goed maken.

Persoonlijk denk ik dat de finale Aerts tegen Sefo wordt.

Remy tegen Hoost zal zeker een slijtageslag worden waardoor de winnaar (wie het ook mag zijn) zwaar toegetakeld de tweede ronde ingaat. Aerts daarentegen staat in de eerste ronde tegen een bokser en zal dus weinig te verduren krijgen op z'n benen. Mocht hij winnen (waar ik eigenlijk wel vanuit ga), dan is hij in het voordeel tegen Remy of Hoost.

Van de andere partijen denk ik dat Sefo de winnaar zal worden. Hij is 'on fire' en zal met Musashi weinig moeite hebben. Het moet wel raar lopen als Mighty Mo niet van Kao wint, dus Sefo vs Mo zal waarschijnlijk de andere tweede ronde partij worden waar imho Sefo ook als winnaar uit zal komen.

In 2002 verloor Aerts van Sefo, dus hij zal wel revanche willen.

Ik vind er geen **** meer aan in de k1, na vorig jaar.
Stonden er gewoon 1 of 2 personen die nog geen eens een tournooi hadden gewonnen.

Dan heb je nog zo vreselijke arrogante Sefo die elk jaar arroganter wordt.
Gaat die zomaar Eastman vol op z'n bek slaan als die naar z'n hoek loopt.
En die laffe k1[die elk jaar laffer worden] diskwa. Sefo nog geen eens.
Dat ze dus wel deden toen Le Banner een japanner KO sloeg toen die naar zijn hoek ging.
Abidi kwam in de plaats voor le Banner in de finale en sloeg toen Aerts genadeloos K.O

Het wordt weer eens tijd dat Remy Sefo weer eens laat zien wat lowkicks zijn.
Dat die liet zien 3 jaar geleden.

Aerts moet gewoon stoppen, wel goed dat die 2 jaar geleden had in gezien dat z'n oude trainer de beste trainer voor hem is.
Maar het is niet de Aerts meer van vroeger.

Mooie pics, die flying knee van remy is een mooie shot :D
Ik ben benieuwd naar de uitslag... jammer dat het altijd 3 jaar duurt voordat het op tv (eurosport) komt

Vandaag zonden ze bij Fight Club op Eurosport het K-1 Max tournament van dit jaar uit. Dat is de klasse t/m 70 kg.

Echt schitterend om naar te kijken, niet zo'n freakshow zoals K-1 momenteel is. Er deed ook een Nederlander mee (Albert Kraus, de kampioen van 2002), maar die verloor helaas in de tweede ronde van de voormalige Japanse kampioen, Masato.

Was zeker erg leuk vandaag! Vooral die puramuk (ik weet niet precies hoe je dat spelt!?), maar die extra ronde vond ik echt zeer onterecht, want puramuk maakte echt gehakt van die masato. :rolleyes:

Echt zeer coole foto's!!!

wat doet die sumo in die ring ??? wat een clown

Moontribe zei:
Was zeker erg leuk vandaag! Vooral die puramuk (ik weet niet precies hoe je dat spelt!?), maar die extra ronde vond ik echt zeer onterecht, want puramuk maakte echt gehakt van die masato. :rolleyes:

Ja die extra ronde was wel redelijk vaag, je zag puramuk bij de 1e neutrale uitslag ook echt verbaasd kijken. Maarja het was natuurlijk wel in Japan he :rolleyes: Vond de partij Parr - Puramuk ook echt mooi om te zien :)

Botha gewonnen van Banner ???
What the **** is er dan gebeurd ???
Kan Botha opeens goed trappen ofzo ???

sii zei:
Ja die extra ronde was wel redelijk vaag, je zag puramuk bij de 1e neutrale uitslag ook echt verbaasd kijken. Maarja het was natuurlijk wel in Japan he :rolleyes: Vond de partij Parr - Puramuk ook echt mooi om te zien :)

Zeker een gave partij.

Toen Puramuk die andere japanner in de halve finale afmaakte was ook wel leuk om te zien, hij maakte echt gehakt van 'm. :cool:

Terug
Naar boven